Se oli heitto..
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010042389.html
Läppää, huumoria, pikku heittoja?
Kas kun ei kontekstista irrotettua tällä kertaa.
Ei se ollut vaatimus
10
147
Vastaukset
- Anonyymi
Raja asema auki ja Puumalainen kantaa yksin vastuun.Myös haittakorvaukset jos Suomelle aiheutuu vahinkoa ja ylimääräisiä kustannuksia valtiorajarikoksista joita rajanpitäminen sulettuna olisi estänyt.
- Anonyymi
Olipa niin persumaiseen tyhmä kommentti, että tuohan yltää ihan persu-Sheikin tasolle.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vain täysin sivistymätön idiootti kykenee tuohon.
- Anonyymi
Sheikki onkin persu. Samanlaisia möläyttelijöitä on persukannattajatkin.
- Anonyymi
Poliittisesti korrekti jättää kertomatta sen mitä ei kykene sanalliseen muotoon saattamaan. Siinäkö kulkee sivistyksen raja.
- Anonyymi
Irvistelevä käärmesilmä sitten Brysselissä pilaa Suomen mainetta.
Mitä ne ajattelee sen ntsin puheista Brysselissä, kun sitä Suomessakin
kauhistellaan ? - Anonyymi
Ps on kammottava puolue. Kok on myös Ps. Kammottava.
- Anonyymi
Persu-Teukalla oli selityksenä joskus sekin, että oli kännissä. Niin kuin eduskunnan pikkujouluissa. Lopetettiinko ne muuten sen jälkeen, kun Teukka niissä riehui?
Bandidoksen tiloihin "eksyttyään" salkkuineen ei tainnut uskaltaa sentään alkaa väkivaltaiseksi? - Anonyymi
Persut haluaisivat olla niitä jotka sanovat sen viimeisen sanan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066