Joku kysyi missä on Seppo Myllis, Kauhajoen paras sanailija

Anonyymi-ap

suomi 24 kauhajoki palstalla kymmenisen vuotta sitten kirjoitteli harvinaisen lahjakas ja hauska sanailija SEPPO MYLLIS , oikealta nimeltään Korpi Filppula
Hän kirjoitti suomi 24 kauhajoki

HANNU ON JUMALA

siihenasti hän oli itseään väittänyt jumalaksi
ja perustanut saatana kirkon jonne mentiin juomaan viinaa ja homoilemaan. Seppo perkele on vanha ystäväni joka ei usko Jumalaan
vaan humalaan ja homouden ihanuuteen

varoitin häntä siitä mikä palkka antikristuksen hommista on luvassa jolloin hän siirsi jumala roolin minulle
mutta nyt Hietikon toristajia on alkanut tulla lisää
--sellaisia jotka uskovat ihmisyyden arvoon. Hietikko nimi ei tarkoita jumalaa vaan ketätahansa, anybody

FB ssä on kohta 1000 tämän tarinan seuraajaa
Elisa Ikonen kysyi ----
-Miten olet aikonut järjestää ihmisen osan laajemmin tässä maailmassa, kun maa on kohta autio ja tyhjä? Arvelen, että autius olisi selvä merkki siitä, että uusi tulemisesi on lähellä?

HIETIKKO tähän kommentoi----
tulemisesi ? tarkoitatko hietikon paluuta afrikasta ?

Eliisa Ikonen vastasi
Kyllä kai, - jos Afrikka on vielä siinä vaiheessa jäljellä. Tulet mistä tulet, pääasia on että teet mitä lupasit.

"Katso, minä teen uudeksi kaiken", sanoit. Et kai aio livistää ja jättää lupauksesi täyttämättä?-----------
Hietikko / rautahannu vastasi ---
en aio. Teen kaiken minkä olen kirjoittanut ---tai oikeammin sanoen Jumala tekee käyttäen minua välikappaleena. Mutta se on jännää että eliisa ikonen järkevä aikuinen ihminen alkaa uskoa Hietikkoon ? Sinä olet toinen hietikon todistaja Seppo Mylliksen jälkeen.

Mutta jo ennen teitä puolalainen arkkitehti Violetta Sarnowiak väittää saaneensa 1985 enkelten ilmoituksia että se Hietikko Suomessa on uudelleen syntynyt Jeesus.

Minä olen sanonut tähän että hänen henkensä elää meissä kaikissa ja kenen kropan taivaalta laskeutuva Jeesus herran päivänä päättää vallata ----siitä asiasta en minä päätä---
koska en ole antikristuksen roolista kiinnostunut
vaan johannes RA kastajan.

Jos minulle sellainen rooli annetaan---otan sen nöyrällä kiitollisuudella vastaan

Eliisa Ikonen sanoo
Ymmärrän valepukujesi olevan välttämättömät, koska on hyvä olla varuillaan yllätysten varalta.

Mutta kun sanoit, että "minun omani tuntevat minut", uskoin sen.
Älä yritä lyödä leikiksi. Äläkä laiskottele, vaan aloita maailmanlaajuisen suunnitelman tekeminen ennen kun on myöhäistä!

Rempattavana olisi saada maa tuottamaan ruokaa ja saada jostain puhdasta vettä.
"Hietikon valepukukaan" ei peitä sitä, kuka profiilikuvassasi on. Mutta käytä mitä valepukua tahansa, se ei minulle kuulu.
Minä lähinnä maaäitinä vaadin hoitoa niin, että voisin täyttää tehtäväni, nyt olen melkein kuollut, olen siitä vähän ärtynyt.

kuka on puuttuva voimanainen takanani
kysyi elisa ikonen ?

Hietikko vastaa
Hänen pitäisi maaäidin roolissa muodostaa kolmen kopla . Violetta Sarnowiakin ja Melikan kanssa jolle sinun pitäisi soitella keuruulle , iltapäivisin 15.00 jälkeen kun on tullut koulusta. 040 4841825
Ehkä etelä pohjanmaalta löytyisi joku henkisesti vahva nainen kolmen koplaan jos ikonen ei uskalla

Myös media ja podcastien tekijät voivat soitella
Raamatun mukaan, sen minkä teette yhdelle näistä vähäisimmistä, sen teette itsellenne Suomen valtio

ja jos joku sanoo veljelleen ´´sinä hullu, tuo sanoja vetää ylleen helvetin tuomion. Tuo laki on myös Koraanissa

Ettette saisi tähän Jumalan tuomiota ja saksan uusnatsien intian joogalääkäriliiton langettamaa kirousta
Mäntän kirkkoa Kauhajoen ja Keuruun kaupungintaloa sekä poliisiasemaa kohtaan
ja ettei marokon al qaida asiaan sekaantuisi
rikostutkimus Kauhajoella ja Keuruulla on heti aloitettava

Keuruulla asuva vaimoni voi todistaa että tämä on totta
Etelä Marokossa ja Länsisaharassa on pitkään piileskellyt suuri määrä saksalaisia uusnatseja jotka eivät uskalla palata
kotimaahansa. He ovat soluttautuneet yhteen al qaidan kanssa ja alkaneet ohjelmoida sen toimintoja saksalaisella älyllä.

Myös rikostutkija [email protected] Mäntässä 12.7.2021 on kuullut tästä

Vihollinen on yhteinen amerikan yhdysvallat ja sen liittolaiset
Saksalaiset Länsi Saharan rannoilla ovat kehittäneet uusia aseita. Puhelimen tai kynän näköisiä laitteita joista voivaan ampua äänettömästi hiuksen hienoja teräviä neuloja

Uhri luulee sitä ensin hyttysen pistoksi mutta pian akavat oireet
Neuloissa on supermyrkkyä ja iho alkaa muuttua keltaiseksi koko kehossa, tulee helvetillisiä kipuja ja hallusinaatioita. Kahden viikon päästä armahtava kuolema. asiasta enemmän fb sivulla janne rautalahti

3

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Min kyselin

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Lellavan lelunukke on kyllä freshimpi tapaus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe