Aprillia
Petos persut
Riika ja natsi urpo
Bensan hinta alas
34
292
Vastaukset
- Anonyymi
miten bensan hinta otetaan alas ei suomi tuota öljyä , norjakin tekee tolkuttomasti rahaa , mutta eivät anna sitä kansalle 😠
- Anonyymi
Peesut lupas vaalimainoksssaan joka vuoksi moni heitä äämesti kait sen vIN persu sen
tietää - Anonyymi
Petos oeesut lupas. Ajaa hinnan ales olenkos
Bäärässä siinäkin vai oliko se kokoomus - Anonyymi
No persuthan siitä huusivat perse punaisena ennen vaaleja.
- Anonyymi
Nyt ei taas ollut Marinista kysymys.
- Anonyymi
Marinin aikana maxoi jopa 2.50...ja tänään 1.8eli joscosaat matematiikkaa ..laske vähän.....
- Anonyymi
Kyllä se siitä nousee taas.
- Anonyymi
Mauri eduskunnassa näyttämässä tukiryhmälleen kuinka paljon hän on halpuuttanut pensan hintaa. Kuulijoiden joukossa useiden eri kuntien ja kaupunkien vaikuttajia ympäri koko Suomen.
https://scontent.fqlf1-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/408738666_7470642006333189_6235871833089553489_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=dd5e9f&_nc_ohc=fz_F9qrKDBsAX8Mmnc3&_nc_ht=scontent.fqlf1-2.fna&oh=00_AfCt4Qy5AJ_dls7RO6BbhlDkVzRkGME7GaAdet0_Lx6Fmw&oe=6578AF6E- Anonyymi
Keitä ovat nuo kuvan henkilöt, ja mistä kaikkialta he ovat?
- Anonyymi
Bensan hinta oli juopponistin vetämässä vihervassaripaviaanihallituksessa niinkin halpaa kuin 2,70€-2,80€/l. Itse henkilökohtaisesti en voinut ottaa joitain työtehtäviä vastaan, kun ei ollut rahaa tankata.
Nyt pyörii 1,70€-1,90€/l. Just tankkasin 1,74€/l. Eli yksi (1) euro halvempaa.
Matemaattiset taitosi on varmaan sitä loistavaa pisa-tasoa ja autottomana sinun on turha länkyttää, ressukka.- Anonyymi
Tuo on hyvä syy kieltäytyä ottamasta työtä vastaan, onhan se varsin ymmärrettävää silloin kun saksantuontimerssun tankki on tyhjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä syy kieltäytyä ottamasta työtä vastaan, onhan se varsin ymmärrettävää silloin kun saksantuontimerssun tankki on tyhjä.
Peesut lupasa ja sai petos ääniä
Vai oliko ne tuhannet mainiksetkin aprillia - Anonyymi
Eihän sinua törkeää junttia kukaan ole ottanut töihin.
- Anonyymi
Hinta on todella alhaalla verrattuna edellisen hallituksen tulevaisuuden suunnitelmiin.
Liikenteen osalta vihreässä siirtymässä hinta haluttiin työläisen ulottumattomiin, jotta pienituloiset jäisivät kokonaan pois liikenteestä.- Anonyymi
Parempi olisikin kun rupusakki pysyisi poissa liikenteestä haittaamasta meidän parempiosaisten kulkua.
- Anonyymi
Hinta on laskenut, koska... Ai niin, unohda...! Tiktok-persuhan on sanonut, ettei raakaöljyn maailmanmarkkinahinnalla ole mitään tekoa bensan hinnan kanssa.
- Anonyymi
Persuille jokainen päivä on aprillipäivä. Valitettavasti. Koittakaa sopeutua.
- Anonyymi
Niinpä. Se persuilla tuo kaikki on sitä ja tätä.
- Anonyymi
Jaa. Eihän persut ole kuin hajanainen paskasakki.
- Anonyymi
Miksei bensan hinta ole pudonnut?
- Anonyymi
Idioottiko olet, Marinin aikaan bensa maksoi kalleimmillaan yli 3 e litra, tänään pumpulla 1.89 e litra, mitä vittua siis höpötät joutavaa paskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idioottiko olet, Marinin aikaan bensa maksoi kalleimmillaan yli 3 e litra, tänään pumpulla 1.89 e litra, mitä vittua siis höpötät joutavaa paskaa?
Persut itse vaativat oppositiossa Marinin hallitukselta toimia polttoaineiden hintojen laskuun ja väittivät silloin että maailmanmarkkinat eivät vaikuta mitään vaan hallitus tekee päätökset hinnasta.
Nyt persut ovat itse hallituksessa ja yhtäkkiä maailmanmarkkinat määräävätkin hinnasta ja he ovat itse tämän edessä olevinaan kädettömiä.
Persut: "Teemme työssäkäynnistä kannattavampaa"
Leikkaavat työttömiltä ja ansiosidonnaisesta, heikentävät työntekijän asemaa ja oikeuksia sekä nostavat työmatkakulujen omavastuuta 150€. Lupausten pettämistä ja takin kääntöä riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut itse vaativat oppositiossa Marinin hallitukselta toimia polttoaineiden hintojen laskuun ja väittivät silloin että maailmanmarkkinat eivät vaikuta mitään vaan hallitus tekee päätökset hinnasta.
Nyt persut ovat itse hallituksessa ja yhtäkkiä maailmanmarkkinat määräävätkin hinnasta ja he ovat itse tämän edessä olevinaan kädettömiä.
Persut: "Teemme työssäkäynnistä kannattavampaa"
Leikkaavat työttömiltä ja ansiosidonnaisesta, heikentävät työntekijän asemaa ja oikeuksia sekä nostavat työmatkakulujen omavastuuta 150€. Lupausten pettämistä ja takin kääntöä riittää.Ja nyt nostavat ruuan alvia vielä
- Anonyymi
Lateloille syyte ilmaston pilaamisen suunnittelusta jos KHO kykenee koska sitä kauppaa ryssä
- Anonyymi
,,,,,,,,,,,,
/+* - Anonyymi
Miten joku idiootti jaksaa . . . .
- Anonyymi
Näin sitä vilaukselta viikonloppuna Tallinnasta tulevalla laivalla, oikein paksusti se näytti jaksavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sitä vilaukselta viikonloppuna Tallinnasta tulevalla laivalla, oikein paksusti se näytti jaksavan.
Näit siis läskidemarin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näit siis läskidemarin?
Jos oikein katsoin, niin kyllä se oli tuo tässä ketjussa aiemmin olleessa Peltokankaan kanssa samassa kuvassa oleva paksukainen.
- Anonyymi
Oikeistohallituksen aikana bensa maksaa alle 2 euroa.
Vasemmistohallituksen aikana bensa maksoi yli 2,70 euroa. - Anonyymi
Siellä on taivaalla aurinko, ja sitten on otsarillimies - joka säätää hinnat.
- Anonyymi
norja näin voisi suurena öljyn tuottajana toimia , mutta ei sekään niin tee 🤔
- Anonyymi
Ja nyt nousee vielä ruuankin. Purra tiputtelee näitä kurjuuksia vähän kerrallaan. Viimeisin ruuan alvin nousu.
- Anonyymi
Missä ja milloin elintarvikkeiden alvi nousi ??
Yleinen ALV on 24%
Alennettu verokanta 14 %
- elintarvikkeet ja rehut
- ravintola- ja ateriapalvelut
Haukutaan Purra kun on aihetta, mutta ei keksitä aiheita....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916