Bensan hinta alas olikin aparilli pila
Paska, sellainenkin
Haluan ööneni takaisn koska se on hankittu petoksella
9
152
Vastaukset
- Anonyymi
Monesko tuhannes avauksesi bensan hinnasta oletko pysynyt laskuissa mukana persuista pihalle potkittu natsi? Jolle sillä bensan hinnalla ei ole pskankaan merkitystä koska et muista edes montako vuotta siitä on, kun viimeksi uskaltauduit ulos
- Anonyymi
Anonyymi
08.12.2023 19:06
Monesko tuhannes avauksesi bensan hinnasta oletko pysynyt laskuissa mukana persuista pihalle potkittu natsi? Jolle sillä bensan hinnalla ei ole pskankaan merkitystä koska et muista edes montako vuotta siitä on, kun viimeksi uskaltauduit ulos
- Anonyymi
Jutta Urpilainen sdp ja Paavo Arhinmäki vasemmistoliitto (Lin puolue) sanoivat 2011 ennen eduskuntavaaleja ettemme mene Porvari hallitukseen ja molemmat vastustivat rajusti Kreikan jne tukemista. Mutta kun vaalit meni ja tuli mahdollisuus päästä ministeriksi, mentiin hallitukseen jakaamaan tukipaketteja ympäri Eurooppaa. Samalla leikattiin Suomen lapsilta ja vanhuksilta
- Anonyymi
Heehehehe . Oli oikein vaalivalhepetosjytky, mut ei onnistu enää persunatseilta .
- Anonyymi
Katainen kokooomus oli pääministeri joka päätti rahojen biemiseatä keeikaan ja kuulumme euhun2 kokoomusken päätöksestä
Urpilainen bain likaisentyntekijä johtajan oli kayainen Kokoomus
Ka kun on kokoomus niin. Yulee yuhoa ja hunoja päätöksiä
Nemsan hinta alae s oetis oeesut lupas
- Anonyymi
Vasureilla on erittäin paha ongelma eivät muista omia typeryyksiänsä hyödyttömät repanat.
- Anonyymi
Sinä tarviset bensaa vain sytkäriisi, mitä siis uliset pölvästi viherpunikki?
- Anonyymi
No niino näänö nönönnöö...
- Anonyymi
Mukla in rahaa 5 teslaan vaikka heti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066