Haluan ööneni takaisn koska se on hankittu petoksella

Anonyymi-ap

Bensan hinta alas olikin aparilli pila
Paska, sellainenkin

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monesko tuhannes avauksesi bensan hinnasta oletko pysynyt laskuissa mukana persuista pihalle potkittu natsi? Jolle sillä bensan hinnalla ei ole pskankaan merkitystä koska et muista edes montako vuotta siitä on, kun viimeksi uskaltauduit ulos

• Anonyymi

Anonyymi
        08.12.2023 19:06

Monesko tuhannes avauksesi bensan hinnasta oletko pysynyt laskuissa mukana persuista pihalle potkittu natsi? Jolle sillä bensan hinnalla ei ole pskankaan merkitystä koska et muista edes montako vuotta siitä on, kun viimeksi uskaltauduit ulos

• Anonyymi

Jutta Urpilainen sdp ja Paavo Arhinmäki vasemmistoliitto (Lin puolue) sanoivat 2011 ennen eduskuntavaaleja ettemme mene Porvari hallitukseen ja molemmat vastustivat rajusti Kreikan jne tukemista. Mutta kun vaalit meni ja tuli mahdollisuus päästä ministeriksi, mentiin hallitukseen jakaamaan tukipaketteja ympäri Eurooppaa. Samalla leikattiin Suomen lapsilta ja vanhuksilta

• Anonyymi

Heehehehe . Oli oikein vaalivalhepetosjytky, mut ei onnistu enää persunatseilta .

• Anonyymi

Katainen kokooomus oli pääministeri joka päätti rahojen biemiseatä keeikaan ja kuulumme euhun2 kokoomusken päätöksestä

Urpilainen bain likaisentyntekijä johtajan oli kayainen Kokoomus

Ka kun on kokoomus niin. Yulee yuhoa ja hunoja päätöksiä

Nemsan hinta alae s oetis oeesut lupas

• Anonyymi

Vasureilla on erittäin paha ongelma eivät muista omia typeryyksiänsä hyödyttömät repanat.

• Anonyymi

Sinä tarviset bensaa vain sytkäriisi, mitä siis uliset pölvästi viherpunikki?

• Anonyymi

No niino näänö nönönnöö...

• Anonyymi

Mukla in rahaa 5 teslaan vaikka heti

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe