Hyvästi Liv

Anonyymi-ap

Minä rakastan sinua ikuisesti!

10

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täälläkin itketään koko perhe

    • Anonyymi

      Juuri kun tämän parin elämä alkoi sujua hieman paremmin kävi näin kamalasti. Surullinen jakso.

    • Anonyymi

      Näillä Emmerdalea nykyisin tekevillä naistuottajilla tuntuu olevan aika vastenmielinen ja suoraan sanoen sairas fetissi tappaa kaikki sarjan nuoret valkoiset naiset?

    • Anonyymi

      Siis kolme henkilöä kuolee muutaman jakson sisällä?!? Taitaa katsojaluvut olla surkeat ja näin yritetään niitä nostaa

    • Anonyymi

      Erikoinen ratkaisu, että asuntovaunua ei siirretä sen vuoksi, että Liv pysyy hengissä. Pelastuslaitos ei ollut paikalla, vain ensihoito. Nähdäkseni.

      • Anonyymi

        Tanko murskasi alavatsan alueen ja valtava verenvuoto eikä siitä olisi voinut selvitä mitenkään. Mitään ei ollut tehtävissä vain kipuihin lääke ja hyvästit.
        Karmea tapa kuolla. Isobel halusi itse lopettaa. Aaron teki ne paperit ja arvatkaa mitä se V röyhkimys saa kaiken mitä ei ansaitse mokoma ja nyt kun Aaron tuli syksyllä takaisin ei antanut hänelle Mill myyntirahoja! Adam antoi osansa Aaronille Romuttamosta mutta V pomottaa. Ei ole kivaa katsojalle kun tätä paskaa katsoo. Kaikki menee väärin sarjassa kuten niiden globojen tapoihin kuullu jotka omistaa kanavan ja sarjan tuotannon.


    • Anonyymi

      Nyt ei 'Aaron' näyttelijä onnistunut aivan yhtä vakuuttavasti itkemään kuin yleensä tai Liv, Vinny vakuuttavampi kuolinkohtauksessa.
      Liv hahmon elämä oli kaaosta, kaamea äiti, epilepsia, alkoholismi, väkivaltaa ym

    • Anonyymi

      Olen ollut vuosikausia Emmis-fani, mutta nyt meni niin överiksi, että.

      • Anonyymi

        Tuleva vuosi siis 2023 Suomen ajassa on ollut kaikista vaikeinta ja turhauttavaa katsoa. Dingon perhe on liaan iso nämäkinkö kiertyy heidän ympärilleen. Mitään todella luovaa ei ole enää. Dingle perhe lisääntyy uusilla sukulaisilla. Pahin moka on ollut Nate,Ryan,Macenzie lisäykset. Puheesta ei saa selvää ja ne jutut yhtä jankkausta. Willapakan omistajuus outo ratkaisu,Chas in mieshimo. Aaron on laiminlyöty perheessä. Mandy ja ärsyttävä Vinku. Kauemmin olleet kiinnostaisi enemmän. Keskelle maaseutua tuodaan mustia liikaa ja gay hahmoja. Ei ole normaalia. Saippuat menettäneet katsojia : Ed 690 tuhatta vain n3 milj, Corrie vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleva vuosi siis 2023 Suomen ajassa on ollut kaikista vaikeinta ja turhauttavaa katsoa. Dingon perhe on liaan iso nämäkinkö kiertyy heidän ympärilleen. Mitään todella luovaa ei ole enää. Dingle perhe lisääntyy uusilla sukulaisilla. Pahin moka on ollut Nate,Ryan,Macenzie lisäykset. Puheesta ei saa selvää ja ne jutut yhtä jankkausta. Willapakan omistajuus outo ratkaisu,Chas in mieshimo. Aaron on laiminlyöty perheessä. Mandy ja ärsyttävä Vinku. Kauemmin olleet kiinnostaisi enemmän. Keskelle maaseutua tuodaan mustia liikaa ja gay hahmoja. Ei ole normaalia. Saippuat menettäneet katsojia : Ed 690 tuhatta vain n3 milj, Corrie vähän enemmän.

        Eli Go woke Go broke toimii Emmerdalessakin :)

        Enpä ole katsonut enää 3 vuoteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe