Olen alhaisinta ihmisjätettä mitä maa päällään kantaa. Tavallinenkin jäte on haluttavampaa kuin minä.
Mun nimi on JK
13
328
Vastaukset
- Anonyymi
Jesse, älä viitsi
Sä olet upea! - Anonyymi
Ethän sä A kylvä näitä?
- Anonyymi
Kuka helvatan vattu on A, hakekaa jmalauta apua🤣🤣🤣😍🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi sydänsilmä oli vahinko🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellainen "hölmöläinen" 🤣🤣
- Anonyymi
Jk tee asialle jotain. Ole haluttavampi. Opiskele se asia. Aloita vaikka lenkkeily ja ala jumpata kotona. Älä anna periksi. Pienikin tulos mitä huomaat vartalossa mielessä on eteenpäin vievä voima
- Anonyymi
Hölmö, se on oikeasti eräs M.
- Anonyymi
Eikö siinä nimikirjainta jo sinulle (ap)miehen kirjainpeliin tarjottu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siinä nimikirjainta jo sinulle (ap)miehen kirjainpeliin tarjottu?
Maailmassa on miljardeja ämmiä.
Kukaan ei ole ihmisroska.
- Anonyymi
Uskon sen
- Anonyymi
Pahalta se näyttää kuitenkin sellainen sairaus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup221980- 1351952
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81162Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3661137- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 62929
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45886- 2821