Te Keskistä täällä kaikella tavalla rääpivät ja panettelevat -jatkakaa te vain sitä meininkiä! antakaa meidän kirjoitta Alavuden tunnetuimmasta asiasta.
Te Keskistä täällä kaikella tavalla rääpivät ja panettelevat -jatkakaa te vain sitä meininkiä! antak
11
477
Vastaukset
- Anonyymi
Kateellisten panettelua.
- Anonyymi
Keskistä haukkuu täällä lähinnä nallevaras, Keskisen työstä pois heittämät laiskat varkaat ja ne jotka tulivat lauantaimakkaraa tarjouksesta hakemaan, eivätkä lukeneet, että yksi jööti per asiakas
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä jonka auto on aina parkissa sisääntulon edessä, kun tekee ostoksia valvoja mukana.
- Anonyymi
Tietoni mukaan se aito, oikea nallevaras kuoli kesällä
- Anonyymi
Nämä pahimmat varkaat ja kiinni jääneet näpistäjät ovat aaltoina aina sopivin välein tietämässä Vesan konkurssin. Hölmöt niitä lukee ja uskoo.
Ei pitäisi mennä Tuuriin varkaisiin, kun siitä jää sieluun elinikäinen koston kirjoittelu lapsellisine aiheineen. - Anonyymi
Mitä tuurissa olisi ilman keskistä, ei mitään, ei edes niitä liikenneympyröitä, pelkkää peltoa koko alue.
- Anonyymi
Tuossa olikin jo lauantaimakkarasta juttu. Toisen olen nähnyt kolmeen kertaan kun Onnenkenkä-kahvitarjous on ollut 3 pakettia kympillä. Kassalla akkat kakaroineen pyrkii viemään 9 pakettia. Riitelyn jälkeen antaa parille kakaralleen kympit ja kakarat ostaa ne. Lopuksi akat uhkaavat kirjoitta suomi24 miten paska kauppa.
- Anonyymi
no tännehän ne kirjoittaakin joka päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tännehän ne kirjoittaakin joka päivä
vähäiset elämänantimet
- Anonyymi
Varsin pienellä älyllisyydellä vääntävät vuodesta toiseen tuota liturgiaansa konkurssista ja Vesan asioista.
- Anonyymi
Ei niitä ole kovin montaa. Jos nallevaras kuoli niin alle puolitusinaa, jotka käy riitelemässä kahvi- ja lauantaimakkaratarjouksista kassojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995