Kun puhutaan suomalaisesta isänmaallisuudesta, niin puhutaan yleensä myös Tony Halmeesta. Ja kun puheenaiheena on Tony "Viikinki" Halme, niin samalla keskustellaan myös isänmaallisuudesta.
Sanoo muutama tämän palstan kommunistiänkyrä mitä tahansa, niin Tony Halme on oikea suomalaisen isänmaallisuuden perikuva. Yksikään toinen nationalisti ei ole yltänyt yhtä mittaviin saavutuksiin kotimme ja isänmaamme hyväksi. Siinä missä 1990- ja 2000-luvuilla jopa oman maan valtiojohto on nöyristellyt itään päin, niín Tony Halme on pitänyt tiukkaa linjaa. Suomi on Suomi ja vapaa maa.
Jos arvostat isänmaallisuutta, arvostat myös Tony Halmetta, vaikket hänen kaikkia saavutuksia tietäisikään. Viikinki on tehnyt valtavan työn Suomen eteen. Siitä hänelle kuuluu ikuinen kiitos.
Tony Halme isänmaallisuuden perikuva
Anonyymi-ap
2
356
Vastaukset 2
- Anonyymi
eikös se epäonnistuja ampunut sitten aivonsa pellolle ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493