Kumpi parempi?

Anonyymi-ap

Nauraen Helvettiin?
vai
Itkien Taivaaseen?
Kolmatta vaihtoehtoa ei ole.

Itse valitsen Jeesuksen ja Taivaan. 😊

27

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valinta pitää tehdä jo maan päällä.

      Joko Herran Hengessä iloiten, riemuiten, rakastaen ja Jumalan täyteläisyyden tuntien.

      Tai sitten lain ikeen alla syyttäjän ja tuomarin alla ja itse samaan syyllistyen.

      Voi vapaasti valita mihin tiet johtavat.

    • Anonyymi

      Vihasta vapaana natsitaivaaseen !!

    • Anonyymi

      Valitsemalla Jeesuksen, valitsee anteeksiannon synneistä ja ikuisen elämän. Ehdottomasti paras valinta!

      • Anonyymi

        Vielä tarvitsee kyytipojaksi Pyhän Hengen. Joskin sitä ei voi itse ottaa kuin kaupan hyllyltä, vaan Jumala armossaan lahjoittaa sen otolliseen mieleen. Hieman joutuu sen eteen nöyrtymään siten ettei aseta omia juttujaan sen edelle ja niin on mahdollista se saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tarvitsee kyytipojaksi Pyhän Hengen. Joskin sitä ei voi itse ottaa kuin kaupan hyllyltä, vaan Jumala armossaan lahjoittaa sen otolliseen mieleen. Hieman joutuu sen eteen nöyrtymään siten ettei aseta omia juttujaan sen edelle ja niin on mahdollista se saada.

        Ilman Pyhän Hengen vaikutusta on mahdotonta tulla uskoon, sehän on selvä.


      • Anonyymi

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Kyynelet on parempi kuin vino suu.

    • Entä jos kuoleman jälkeen ei tule taivasta eikä helvettiä? Entä jos kuoleman jälkeen ei ole mitään? Silloin vain tällä hetkellä on merkitystä. Menneisyys on mennyttä, eikä siihen voi vaikuttaa. Tulevaisuus on hämärän peitossa. Tulevaisuuteen ehkä voisi jollain tavalla vaikuttaa tekemällä jotain oikein nyt. Lopputulos on silti aina sama: vanhuus, sairaus ja kivulias kuolema, jonka jälkeen ei ole mitään.

      Parasta olisi jos ei koskaan olisi syntynyt tänne. Jos nyt kuitenkin on syntynyt pyytämättä ja yllättäen tänne murheen alhoon, niin varmaankin kannattaa nauttia niistä pienistä iloista mitä tämä hetki vielä tarjoaa, eikä murehtia mennyttä tai tulevaa.

      • Anonyymi

        Jos helvettiä ja Taivasta ei olisi, silloin Jeesus olisi valehdellut ja sitä hän ei ole tehnyt, eikä tee, sillä hän itse on totuus.


      • Anonyymi

        Jos helvettiä ja Taivasta ei olisi, silloin Jeesus olisi valehdellut ja sitä hän ei ole tehnyt, eikä tee, sillä hän itse on totuus.
        ”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        Joh 14:6


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos helvettiä ja Taivasta ei olisi, silloin Jeesus olisi valehdellut ja sitä hän ei ole tehnyt, eikä tee, sillä hän itse on totuus.

        Tuosta jeesuksesta on olemassa vain yksi lähde, joka on selvästikin mielikuvituksen tuotetta.

        Pahimmassa tapauksessa jesusianisti herää kuoltuaan painajaiseen jossa epätodennäköinen oikea jumala huomauttaa epäjumalanpalvojien saavan asianmukaisen ananassuppokäsittelyn tasatunnein ilman tummelia.


      • Anonyymi

        Fiksusti sanoit.
        Jeesus touhusi n. Uudenmaan läänin kokoisella aleella elämänsä ajan. Väitti olleensa jonkun Jumalan poika, koko maailman herra...
        Tapahtumat sijoittuvat yli 2000 vuoden taakse, jo silloin aavikoituneelle seudulle.
        Harva asia pystyisi nykyisin tapahtumaan raamatun kertomusten mukaan.
        Kun ottaa raamattu-nimisen kirjan lukeakseen sen, joutuu asettamaan itsensä omituiseen moodiin. Tarina on takkuista luettavaa, töksähtää kummallisiin koordinaatteihin.
        Jumala niminen olio on jatkuvasti vuorovaikutuksessa valittujensa kanssa. Jumalalla on tiettyjä puutteita, mutta hän satunnaisesti tarjoaa hyvää häneen vakaasti uskovilleen. Aivan mahdottomaan hänkään ei pysty. Jobin kirjassa kuolleet eivät herää, toisin kun poikansa ihmeteoissa Lasarus, Jairuksen tytär ym. toipuvat kuolemasta.
        Seikkailukertomus raamattu on lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos helvettiä ja Taivasta ei olisi, silloin Jeesus olisi valehdellut ja sitä hän ei ole tehnyt, eikä tee, sillä hän itse on totuus.

        Jeesus kuka, joku Harry Potter kirjan hahmo?


    • Anonyymi

      Itseasiassa evoluution kannalta me olemme vain kuolemaa varten täällä sen jälkeen kun olemme lisääntyneet. Silloin on jopa parempi että kuolemme, koska evoluutio tarvitsee kuolemaa, vain kuoleman kautta se voi sattumalta kehittää jotain. Vaikkakin aika hienon systeemin esim. ihmisen kohdalla on synnyttänyt eikä uskoisi miten paljon sattumia on täytynyt olla ja osa niistä tietenkin on vielä koko ajan kehitteillä, vaikka emme sitä tietenkään huomaa kuin niin pitkällä aikajänteellä ettei siitä ole mitään kunnollisia selvityksiä olemassa.

      Joskin ihminen on evoluution kannalta mahdollisimman huono kapistus. Pitkä elinaika, myöhäinen sukukypsyys sekä lähes täydellinen luonnonvalinnan puuttuminen. Evoluutio ihmisen kehittäessään on ajanut seinään. Olisi vähän pitänyt ajatella nenäänsä pidemmälle kun ei enää oikein mitään kehittyminen sattumalta ole tällä systeemillä mahdollista.

    • Anonyymi

      helluntaiulaisten oma keksimä "nauraen helvettiin" ,

      Jeesus sanoo: "älkää kadotustuomiota lausuko" Luuk: 6: 37

      helluntailainen voisi vähän tarkemmin tutkia , mitä Jeesus Raamatussa sanoo !

    • Anonyymi

      Valitsen sitten vasta jeesuksen, jos se tyyppi joskus ilmestyy eteeni. Minulta ei vaadita uskomista ilman kunnon todisteita ja se on sillä selvä.. Uskon vain mitä näen. Ja ihmisten pahuus maailmalla on iso todiste siitä, että Jumala ei ole!

      • Anonyymi

        Kaikki johtopäätökset ovat päin honkia. Ei ole edes sellaista uskoa olemassa että kaikki pitää todistaa. Se olisi tietämistä eikä uskoa. Maailman pahuus on todiste siitä että ihmiset eivät usko Jumalaan tai ovat vääristelleet Jumalan sanoman. Kuten sitä tehdään täälläkin. Siitä on ainakin todiste, sitä ei tarvitse uskoa, vaan voi nähdä.


    • Anonyymi

      Siis, että mitenkä?

    • Anonyymi

      aloitus on ainakin naurettava , ikäänkuin ihminen olisi jokin kaikkivaltias ja Jumalaa suurempi , edes tasavertainen päättään yhtään mitään Kaikkivaltiaan Jumalan aivoituksiin.

      • Anonyymi

        Jumala armossaan lahjoittaa sen Pyhän Hengen, pelastuksen sinetin eikä ihminen voi päättää, voi vain uskoa, toivoa ja anoa.


    • Anonyymi

      Kun puhutte jumalasta niin ketä niistä sadoista jumalista tarkoitatte.
      Oletuksena on Saunatonttu.

    • Anonyymi

      aloitus ainakin on , helluntailaisen , > nauraen helvettiin . . .
      on ihan helluntailaisten omaa keksimää , sellaista kun ei Raamatussa ole kirjoitettu . . .

      "Älkää kadotustuomiota lausuko" Luuk: 6: 37

      niin sanoo Jumala Poika Jeesus Kristus RAAMATUSSA !

    • Anonyymi

      Asiallinen aloitustekstin aihe kaikessa huvittavuudessaan.
      On vakava asia asettua ikuisuuden eteen tekemään valintaa ja antamalla valtuudet elämästään Jeesukselle Kristukselle. Sillä ratkaisulla non kantavuutta halki ikuisuuksien.

      • Anonyymi

        aloitus on helluntailaisilla olevinaan , hyvä vitsi , > nauraen helvettiin . ..
        helvettiin ei mennä nauraen eikä itkien .

        "Ja hän on meidän syntiemme sovitus ; eikä ainoastaan meidän , vaan KOKO MAAILMAN
        syntien" 1 Joh: 2: 2

        helluntailainen kun kuvittelee , että "vain heidän" !


    • Anonyymi

      Ihminen lausuu kadotustuomion vain silloin kun itse on menossa helvettiin ja on omasta mielestään löytänyt varman keinon itse pelastua ja väittää kaikkien muiden olevan eksyneitä ja herjaa toisia lähtemättömästi. Silloin lausuu armottomia tuomiota ja saa sellaisen myös itse osakseen.

      Pelastuksen sinetti, Pyhä Henki ei lausu kadotustuomiota, vaan iloitsee pelastuksesta ja haluaa että muutkin ymmärtäisivät sen miten suuren asian Jumala voi armossaan ihmisille lahjoittaa. Siinä kiitollisuudessa ei ole varaa lausua kadotustuomiota kun asiat eivät ole omassa varassa, vaan Henki tulee Jumalan armosta eikä silloin voi itse olla armoton.

      • Anonyymi

        se on totta: >>>"Pyhä Henki ei lausu kadotustuomiota"


    • Anonyymi

      Onko pyhä henki mies?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe