Nuo onlyfans-naiset, ja muut bimbot, jotka ansaitsevat euroja näyttelemällä tissejään, ovat kyseenalaisia kapistuksia: Se, että jollakin naisella ei ole mitään muuta tapaa kuin esitellä tissejään ja persettään ansaita paremmin kuin esim. sairaanhoitaja saa monet ajattelemaan mitä seuraavaksi. Se asiassa on kornia, että he keksivät asialle outoja selityksiä. Ammattiluokituksessa he kuuluvat huorien jälkeen seuraaviksi: Huorat ovat siis parempia, koska he myyvät reilusti seksiä.
Tyrkkynaisten kanssa kannattaa olla varovainen
Anonyymi-ap
3
515
Vastaukset
- Anonyymi
On maailma menny hulluksi kun joku maksaa kun revittelee haarojen kun ilmatteeksi saa katsella ja ihmettelen kuinka kehtaa kulkea kaduilla, ei todellakaan ole arvomaailma kovin tervettä, todella bimboja mutta rahaa tulee että voi ottaa rakennekynsiä, tatuointeja ja ostella jotain tyhjänpäiväistä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211