Niitä on nyt nopeasti tullut myös Lappeenrannan vastaanotto keskukseen.Tosin jo 80 luvulla tuli paljon mutta heille tehtiin omat uudet kerrostalot silloin.
Miksi somalit haisee pahalle kerrostaloissa,
10
1952
Vastaukset
- Anonyymi
H.i.h.h.u.I.i.a.t.e.i.s.t.i RepeRuutikaIIo hermostuu aina, kun hänen pyhää lehmäänsä vähän potkaistaan.
- Anonyymi
Olin majoittuuneena filippiiniläisten sairaanhoitajien asuntolaan. Siellä oli yhteiskeittiö. 40 kg riisisäkki. Ja sitten pilkkoivat jotain...sydäntä ja outoja mausteita. Kauhea haju heidän ruuassaan.
Oikein kivoja ihmisiä muuten. - Anonyymi
Ei sen pahempija kuin Ukrainalaiset.. Jotka elää ja rällää paremmin kuin kantaväestö
- Anonyymi
Vitun alhaista vinkua siitä että ne joitte koteja ja palveluita siellä kotimaissa pommitetaa tulee tänne parempia elämiä elämää, toisinku me joiden ei oo tarvinnu Suomes pelätä et selviääköhä lapsi koulupäivänsä loppuun asti. Kateus joillaki elää jopa näissäkin tilanteissa, joka hämmästyttää minua. En minä mitään ilmaisia vaatteita ja ruokaa vaadi enkä saa, Ukrainasta vasta tullut tulee saamaan, ilmiselvyyksien takia.
- Anonyymi
Junassa änkes viereen istumaan somppuäijä,vartin kestin sitä hajua,pakko oli vaihtaa paikkaa...
- Anonyymi
Afrikkalaiset, joita pyydystettiin ja myytiin orjiksi Amerikkaan, ovat kertoneet, kuinka pahalle valkoiset miehet haisivat.
Kai se on kulttuurisidonnaista? - Anonyymi
Kyllä ne haisee pahalle ihan joka paikassa.
- Anonyymi
Uskonto kieltää alapesut somaleilta, siinä syy hajuun.
- Anonyymi
Oletko kokeillut suihkuttaa niitä hygieniasuihkeilla PSssssssttttTTTTTtttttt
- Anonyymi
Eivät tiedä mikä suihku on tai pesukone.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824