Kadehdin heitä jotka tulee raiskatuksi

Anonyymi-ap

Kokoajan joku raiskataan. Oikeasti ei siis kiva juttu mutta mielessäni mietin, voi kun se olisin minä. Kieltämättä kiihottaa ajatus että mies tulisi ja väkisin työntyisi sisääni.

Voisi napata minut autoonsa ja ajaa metsätielle. Huh.
Ehkä joskus joku valitsee minut....

26

1164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun tyttöystäväni raiskattiin kahdesti!, ensin kun oli 13 vuotias ja olisiko neljä vuotta sitten. Kukaan tervejärkinen ei toivo kenellekään tuollaista!!
      Nuo asiat vaikuttavat yhä häneen ja johtivat jopa meidän eroonkin vaikka tein kaiken hänen eteen.

    • Anonyymi

      Aloittaja voi mennä kekkuloimaan provosoivissa vaatteissa helsingin puistoihin yöaikaan. Kunniakansalaiset toimittaa aloittajan toiveen joukolla.

    • Anonyymi

      Huh kuulostaa oudolta toiveelta ja vaaralliselta.

    • Anonyymi

      Kyllähän se leikkimielellä.olisi kiihoittavaa.

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää vaikka väkisin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää vaikka väkisin buaahaa

        Sullahan on jo rane koppi kaverina eikön se riitä. Olet kyllä spede kova että ihan väkisin teet. Eiköhän se käy ihan luonnostaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on jo rane koppi kaverina eikön se riitä. Olet kyllä spede kova että ihan väkisin teet. Eiköhän se käy ihan luonnostaa,

        Sää mää ja bää on nyt rane buaahaa


      • Anonyymi

        Juurikin näin... yhteisten sääntöjen ja rajojen mukainen CNC on aivan eri asia kuin oikea raiskaus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin... yhteisten sääntöjen ja rajojen mukainen CNC on aivan eri asia kuin oikea raiskaus...

        Fantasioihin kuuluu aika paljon erilaista alistamista ja pakottamista, mutta rikoksen terminä ja konseptina pitäisin raiskauksen kyllä erillään seksileikeistä ja fantasioista.

        Niitten ero on kyettävä ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt rane buaahaa

        Olet vai ihanko totta. Juttus on kyllä samaa tasoo.


    • Anonyymi

      Suurin vika on sun päässä. Kun päässä on vika, koko elämä on pilalla. Se ei parane eikä muutu. Olet inhottava paskiainen.
      Raiskatuksi taas pääset. Mene alasti, pillu paljaana nurmikolle tai tielle makaamaan. Kyllä sut joku siitä löytää ja antaa kullia. Hyvässä lykyssä joku porukka kantaa sut johonkin latoon ja saat kimppaa.
      Onneksi on kunnollisia naisia, jotka ei ole päästään sairaita. On myös hyviä miehiä, jotka eivät leiki palstalla naista, joka haluaa tulla raiskatuksi. Tällainen mies on umpipimeä, sairas paska.

      • Anonyymi

        Päivän pähkinä sulle on se, että päättelet itse kumpi olet. Itse taas tiedän, että olet umpipimeä sairas mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän pähkinä sulle on se, että päättelet itse kumpi olet. Itse taas tiedän, että olet umpipimeä sairas mies.

        Sairaat miehet ovat ilkeitä, pahoja ja sadistisia. Tuollaiset pitäisi lopettaa. Piikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaat miehet ovat ilkeitä, pahoja ja sadistisia. Tuollaiset pitäisi lopettaa. Piikille.

        Lopeta jo ittes hopi hopi


    • Anonyymi

      olen mies olin hotellin yleisessä saunassa ja näin 2 mustaa miestä tulivat viereiseen huoneeseen siispä jätin oven auki ei ollut raiskaus kun hälusin ja sain

    • Anonyymi

      Sairas toive😡

      • Anonyymi

        Sairas tää on koko sivusto hupiukot sekoilee yllätys yllätys ja ullatus ullatus


    • Anonyymi

      Mina voi raiska

      Abdul

      • Anonyymi

        Sina saatana rasisti!!!


    • Anonyymi

      Aloittajalle!

      On kolme eri asiaa.

      1. Raiskauksen tekee ihminen joka on sellainen jota nainen (tyttö) ei halua. Se voi olla järjen vastainen asetelma tai tilanne!

      2. Jos kahden ihmisen kesken on sopimus tai lupaus että toinen saa koskea niin asia on eri. Jos on sopiva tilanne niin toinen voi pyytää esim. nuolemista tai syöttää tilanteessa vinkin asiaan. Näistä on tietoa.

      3. Kahdella ihmisellä voi olla keskinäinen sopimus asioista.


      Mutta koskaan toiseen ei saa koskea jos ei ole sääntöjä.

      • Anonyymi

        Te ette ymmärrä mitä fantasiointi on. Se sallii melkein mitä tahansa, ja siitä saa ihminen kiihottuneen tilan. Joskus ne menee niin pitkälle, että niiden toivoisi toteutuvan. Ei se sitä tarkoita että muille olisi samanlainen sopivaa, vaan fantasioiva voi ihan hyvin leikkiä ajatuksella niin kuin tämänkin keskustelun aloittaja tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette ymmärrä mitä fantasiointi on. Se sallii melkein mitä tahansa, ja siitä saa ihminen kiihottuneen tilan. Joskus ne menee niin pitkälle, että niiden toivoisi toteutuvan. Ei se sitä tarkoita että muille olisi samanlainen sopivaa, vaan fantasioiva voi ihan hyvin leikkiä ajatuksella niin kuin tämänkin keskustelun aloittaja tekee.

        Fantasioi tilanne jossa sinulle yllättävässä tilanteessa ei toivottu ihminen ottaa sinut.

        Väkivallassa ei ole mitään kivaa!

        Itse haluan että jos naisella on asiaa niin hän sanoo sen ja osoittaa sen. Näin on myös käynyt. Se on nöyryyttävää kun ihminen saa suustaan sanaa vaan on hiha kiinni hihassa kerta toisensa jälkeen kuin odottaen minun aloitetta jotta saisi torjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette ymmärrä mitä fantasiointi on. Se sallii melkein mitä tahansa, ja siitä saa ihminen kiihottuneen tilan. Joskus ne menee niin pitkälle, että niiden toivoisi toteutuvan. Ei se sitä tarkoita että muille olisi samanlainen sopivaa, vaan fantasioiva voi ihan hyvin leikkiä ajatuksella niin kuin tämänkin keskustelun aloittaja tekee.

        Juuri näin!
        Rva48


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!
        Rva48

        Mikä on sinun fantasiasi Rva48


    • Seksileikkinä väkisinotto on ihan kivaa, kun molemmt ovat moodeilla, turvasana on tärkeä niissä leikeissä. Olen leikitellen raiskannut ex. avovaimoni. Hän ei olisi halunnut silloin, mutta meilä ei ollutvielä silloin sovittua turvasana . Molemmat oltiin hämillään tapahtuman jälkeen. En halunut raiskata häntä oikeasti, mutta en tiennyt hänen todellisia fiiliksiä, koska EI, PÄÄSTÄ MUT. ÄLÄ TUU, tms olivat vain kiihokkeita suhteessamme. Sittemin peliin tuli turvasana, jos toinen ei todellakaan halua tulla "raiskatuksi" sinä iltana.
      Teininä mäkin halusin tulla raiskatuksi. Kotihodeilla oli sellainen nakkikioski, jota pyöritti aikas sexy emäntä, joka oli kuulemma nuorten poikien peräänä. Söin sitten niitä hamppareita mahani pulleaksi, mutta en tullut raiskatuksi - Plääh

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe