Vaparien Protu-firmassa valtava puhallus

Anonyymi-ap

Kimmo Sundström raportoi: ”Sen jälkeen, kun toimitusjohtaja alkuperäisten puheidensa mukaisesti ei ota palkkaa toimitusjohtajan työstä ja palauttaa yhtiölle ”yhtiön kehittämiseen” 127.350 euroa, kukaan ei enää ajattele hänen olevan puijari.”

Vaparien raha-asiat on kroonisesti sekaisin. En viitsi kuulua tuommoiseen porukkaan. Erotkaa vapareista.

38

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä tämä prometheus-seremoniat ProSe on?
      Omistaako Vapaa-ajattelijoiden liitto sen ja elättääkö?
      Pitääkö Valiitto sitä yllä?

      Vapareiden ideana näytäisi olevan, että erilaiset ylikosket tekevät työtä korvauksetta mutta sitten niille järjestetään turhatyöryhmissä jäsenyyksiä,
      joista he voivat nostaa kokouspalkkioita valtion laskuun ja vielä ehkä syödä
      ateriat päälle lässytellessä
      kuten yhdenvertaisuusneuvottelukunnassa tms

      http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti231128.html

      Vuonna 2022 toimitusjohtajan verotettavat tulot sekä valtion että kunnallisverotuksessa olivat 0,00 euroa. Korona-aika kohteli kovasti yhtiötä. Arvioin kolmatta vuotta peräkkäin, ettei toimitusjohtajalle maksettu palkkaa yhtiöstä lainkaan.

      • Anonyymi

        Liitto tekohengittää firmaa. Se on oikeasti aivan turhake, mutta kaikenmaailman höpökosket loisivat niiden kokouksissa. Saavat kahvia, pullaa, tilinpäätösillallisia ja kokea olevansa kovin tärkeitä. Ehkä pidetään puhekin illallisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitto tekohengittää firmaa. Se on oikeasti aivan turhake, mutta kaikenmaailman höpökosket loisivat niiden kokouksissa. Saavat kahvia, pullaa, tilinpäätösillallisia ja kokea olevansa kovin tärkeitä. Ehkä pidetään puhekin illallisilla.

        Ilmeisesti ei asiakkaiden kannalta turhake, kun sadat perheet käyttävät sen palveluita vuosittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ei asiakkaiden kannalta turhake, kun sadat perheet käyttävät sen palveluita vuosittain.

        Sadat? Äläpä liioittele. Eikä toiminta edes ole kannattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadat? Äläpä liioittele. Eikä toiminta edes ole kannattavaa.

        No kerro sitten kuinka monta vuodessa käyttää Pron palveluita, ja kerrothan myös lähteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sitten kuinka monta vuodessa käyttää Pron palveluita, ja kerrothan myös lähteesi.

        Siis eikö liitto muka tekohengitä firmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis eikö liitto muka tekohengitä firmaa?

        Montako euroa VAL ohjaa Pron suuntaan?


    • Anonyymi

      Äärimmäisen vihamielistä ja loukkaavaa valitusvirttä palvelukeskuksen kokopäiväisen vetäjän palkkioista 20 vuoden ajalta. Eipä ole suurikaan palkkio ollut koko ajalta, joten Annali Aurejärvi-Karjalainen on käytännössä talkoillue asian eteen suurenmoisesti.

      • Anonyymi

        Valheellisesta syyttelystä on kyse, kun puhutaan puhalluksesta tai puijauksesta. Kunnianloukkaus ilmeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheellisesta syyttelystä on kyse, kun puhutaan puhalluksesta tai puijauksesta. Kunnianloukkaus ilmeinen.

        No mutta mitä muuta noilta ikipillittäjiltä voisikaan odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheellisesta syyttelystä on kyse, kun puhutaan puhalluksesta tai puijauksesta. Kunnianloukkaus ilmeinen.

        Jos lupaa jotain ja sitten ei pidä sitä - miksi sitä kutsuisit itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lupaa jotain ja sitten ei pidä sitä - miksi sitä kutsuisit itse?

        Hallitus, jossa istuu omistajien edustajia, ovat hyväksyneet tuon.

        Joten kenen pillin mukaan pitäisi tanssia?

        Pillittäjä-Kimmonko;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus, jossa istuu omistajien edustajia, ovat hyväksyneet tuon.

        Joten kenen pillin mukaan pitäisi tanssia?

        Pillittäjä-Kimmonko;-D

        Tekeekö hallituksen tuki puijaamisen oikeutetuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö hallituksen tuki puijaamisen oikeutetuksi?

        Eihän puijaamisesta ole kysymys, kun omistajat ovat asian hyväksyneet, taukki!

        Yritysmaailman tuntemuksesi on luvalla sanottuna 'hituisen heikko'...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän puijaamisesta ole kysymys, kun omistajat ovat asian hyväksyneet, taukki!

        Yritysmaailman tuntemuksesi on luvalla sanottuna 'hituisen heikko'...

        Jos sanoo tekevänsä x, mutta ei tee x, puijaa. Ihan selvää logiikkaa, mutta ei se vajarille kelpaa.


    • Anonyymi

      Paras erota vapareista.

    • Anonyymi

      Valtion rahaa ei enää upoteta vaparisekoiluun. Kiitos hyvästä päätöksestä valtiovarainvaliokunta!

      • Anonyymi

        Kyse on ollut välillisesti yritystuesta. Ei varmaan ole ollut valtion tarkoitus. Tukirahoja pitäisi periä takaisin.


    • Anonyymi

      Nyt loppui valtion rahoilla sekoilu!

    • Anonyymi

      Vaparius on huijaus.

      • Anonyymi

        Etten sanoisi puijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etten sanoisi puijaus.

        Oikea termi


    • Anonyymi

      Protufirma mennee konkkaan.

      • Anonyymi

        Hyvä.


    • Anonyymi

      Röyhkeää!

      • Anonyymi

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Onko valiitto käyttänyt valtiolta saamaansa rahaa bisneksen tukemiseen?

      • Anonyymi

        Tämä pitäisi arvioida oikeudessa. Taloudesta huomattava osa on perustunut valtion rahalle, mutta aina voidaan selittää, että on käytetty jäsenmaksurahoja. Mutta kun ei ole erikseen sinistä ja punaista rahaa, vaan kaikki on samanlaisia euroja, niin selitys ei kuulosta uskottavalta. Lähtökohtaisesti yrityksen tuessa on valtion rahaa samassa suhteessa kuin vaparien kokonaisbudjetissa on valtion rahaa.

        Vastaukseni on siis kyllä: vaparit ovat käyttäneet rahaa bisneksen tukemiseen. Tällainen toiminta on tietysti tuomittavaa, mutta vaparit eivät välitä. Hehän ovat ennenkin väärinkäyttäneet valtion tukirahoja esimerkiksi toimimalla valtiontuen bulvaanina järjestölle, jolle valtio kieltäytyi antamasta tukea.


    • Anonyymi

      Onko valiitto kertonut tukevansa bisnestä raha-anomuksissaan?
      Onko tuki naamioitu ovelasti?

      • Anonyymi

        Mistä nämä anomukset löytää? Joskus olen löytänyt Lovenin kynäilemän hakemuksen, muistaakseni eduskunnan sivuilta. Aloitti sanalla ”hei” ja loppu oli samantyyppistä. Sillä kertaa hei-lapulla irtosi rahaa 30000 euroa. Hakemus ei ollut kovin kummoinen, mikä osoitti, ettei vaparit ainakaan hakemusansioilla pärjänneet. Epäreiluahan se valtiontuki vapareille oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä nämä anomukset löytää? Joskus olen löytänyt Lovenin kynäilemän hakemuksen, muistaakseni eduskunnan sivuilta. Aloitti sanalla ”hei” ja loppu oli samantyyppistä. Sillä kertaa hei-lapulla irtosi rahaa 30000 euroa. Hakemus ei ollut kovin kummoinen, mikä osoitti, ettei vaparit ainakaan hakemusansioilla pärjänneet. Epäreiluahan se valtiontuki vapareille oli.

        Hyvä että tuki loppui. Oikeudenmukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tuki loppui. Oikeudenmukaista.

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Tämän vuoksi vapareille ei pidä antaa valtiontukea.

      • Anonyymi

        No ei tuo ainoa syy ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo ainoa syy ole.

        Totta. Syitä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Syitä on paljon.

        Suorastaan runsaasti.


    • Anonyymi

      Onnex valtio ei enää maxa vapareille

    • Anonyymi

      Erotkaa vapareista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe