Mitä joululahjaa teillä on ikävä, kyselee tässä joulupukki?

Anonyymi-ap

Laita alle nimi, ikä, paikkakunta ja lahjatoive?

42

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoon uus tuulilasi, ohjaustehostin ja jakopäänketjun vaihto.

• Anonyymi

sulla on autossa koko ajan jotain rikki. Sulla menee kaikki rahat tohon. ostasit uuden auton sillä rahalla

• Anonyymi kirjoitti:

sulla on autossa koko ajan jotain rikki. Sulla menee kaikki rahat tohon. ostasit uuden auton sillä rahalla

Sellaista se... :/

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sellaista se... :/

Tai edes vähän paremman vanhan. Mutta en varmaan oikein paljon ymmärrä niiden päälle, ota seuraavan kerran joku mukaan autokaupoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai edes vähän paremman vanhan. Mutta en varmaan oikein paljon ymmärrä niiden päälle, ota seuraavan kerran joku mukaan autokaupoille.

Siis ET ymmärrä, minä kyllä ymmärrän.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on todella hyvä auto, mutta vaikuttaa sille, että joku edellinen omistaja on rällännyt sillä aika huolimattomasti. Kiven tai nastan iskemälle ikunaan ei mahda mitään. Tuli kk sitten ja lähti tietenkin tekemään halkeamaa ikkunaan. Minun mukana oli kaveri autokaupoilla viimeksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo on todella hyvä auto, mutta vaikuttaa sille, että joku edellinen omistaja on rällännyt sillä aika huolimattomasti. Kiven tai nastan iskemälle ikunaan ei mahda mitään. Tuli kk sitten ja lähti tietenkin tekemään halkeamaa ikkunaan. Minun mukana oli kaveri autokaupoilla viimeksi.

En usko että sinulla on kavereita ollenkaan, siksi että olet niin sairas ja sen takia olet sairas kun niitä ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että sinulla on kavereita ollenkaan, siksi että olet niin sairas ja sen takia olet sairas kun niitä ei ole

Ja sivusta vaan miekkailijapikkumiehelle eli soturiprinsessa fanille

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei se silloin oo kovin hyvä jos edellinen omistaja on rällänny sen paskaks. Tarkennus, ota seuraavan kerran mukaan joku joka myös ymmärtää jotain autoista.

• Anonyymi

Kehitysvammaiset ovat oikein mukavaa porukkaa kuten monet muutkin ihmiset, en usko että monikaan luokittelisi sua siihen kategoriaan. Siis ihmisiin

• Anonyymi kirjoitti:

Kehitysvammaiset ovat oikein mukavaa porukkaa kuten monet muutkin ihmiset, en usko että monikaan luokittelisi sua siihen kategoriaan. Siis ihmisiin

Aha... Sinähän tunnet minut ilmeisesti hyvinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei se silloin oo kovin hyvä jos edellinen omistaja on rällänny sen paskaks. Tarkennus, ota seuraavan kerran mukaan joku joka myös ymmärtää jotain autoista.

Minä ajan tuolla nyt niin kauan ku pystyn.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aha... Sinähän tunnet minut ilmeisesti hyvinkin.

En minä tunne mutta jotkut saattaa tuntea, tai tietää. Hämärät tyypit tiedetään "jani"

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

oliks tää kaveri se salikaveri kun ei sulla ole muita kavereita.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä tunne mutta jotkut saattaa tuntea, tai tietää. Hämärät tyypit tiedetään "jani"

Mikä helvetin hämärä tyyppi minä muka olen?! Lue lehtiä, niin näet että tuolla liikkuu vaikka mitä raiskareita ja tappajia. Minä en ole sellainen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mikä helvetin hämärä tyyppi minä muka olen?! Lue lehtiä, niin näet että tuolla liikkuu vaikka mitä raiskareita ja tappajia. Minä en ole sellainen.

Olet pahinta laatua. Netissä alaikäisiä vainoava saasta ja se on asia mikä ei ihmisiltä unohdu koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

oliks tää kaveri se salikaveri kun ei sulla ole muita kavereita.

Ei ollut hän. Eksän nykyinen mies oli mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet pahinta laatua. Netissä alaikäisiä vainoava saasta ja se on asia mikä ei ihmisiltä unohdu koskaan.

Miten olen vainonut alaikäisiä täällä? Täh? en mitenkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jani pitäiskö sun elää sitä elämää oikeassa maailmassa. Saat vaan itsellesi pahan olo tälläsessä julkisessa nettimaailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jani pitäiskö sun elää sitä elämää oikeassa maailmassa. Saat vaan itsellesi pahan olo tälläsessä julkisessa nettimaailmassa.

Ei ole elämää...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole elämää...

no kestä se paska jota saat täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

no kestä se paska jota saat täällä.

Ei mun tarvitte mitään paskaa sietää. Jos ei ole muuta tarjolla, niin palsta sulkeutuu osaltani.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miten olen vainonut alaikäisiä täällä? Täh? en mitenkään.

Ei kai kukaan tuossa maininnut palstasta mitään vaikka täältäkin löytyy monen vuoden takaa eri hahmoilla kirjoitetut tekstit kohdistuen reilusti alaikäisiin

• Anonyymi

10000e käteen oli niin huono vuosi.

• Anonyymi

Terveyttä.

• Anonyymi

Nimi on Lahja Unelma Toivola
      Ikä on reilusti alle 70, mutt varmasti yli 45: siitä voi päätellä paljonkin.
      Sukupuoli on naineN. siis Aikuinen Nainen!
      Paikkakunta on Suomi24.joku.nurkkakunta
      Sitte se toive:
      MAAILMAN rauha!

saisko sitä, ja mieluummin isolla kädellä 🚒🚒🚒🚒🚒🚒

• Anonyymi

Asumistuen ja työttömyysturvan lapsikorotusten pysyminen samana, kuin nytkin. Sitä toivon lahjaksi.

• Anonyymi

Tukien leikkaus hintojen noustessa on kova pala. Entistä vaikeampaa nousta tästä suosta kun stressi vain kasvaa.....

• Anonyymi

Rekkalasti viinaa. Kiitos.

• Anonyymi

Olen niin lahjakas, etten tarvitse enempää lahjoja.
      Nainen, ei enää nuori, kotikunta tuntematon.

• En kaipaa muuta kuin sitä samaa vanhaa missivitsiä: Ihmiset olisivat hetken kannustavia, rakastavia ja jokainen olisi onnellinen. Edes sen pienen hetken verran sydämessä olisi joulutunnelma ja -rauha. Muihin kysymyksiin en vastaa.

Hyvää joulunodotusta ja voimia kaikille!

❤️

• Joku vois selevittää mikä halavattu tuata airbagin riepua vaivaa, ...tanan vikavalo sammu perskele millää, hermot menöö. Pistä joku pikkutonttu asialle ja mialuusti jo ennen joulua, uutehen vuatehen asti ei kannata sitte reissua lykätä, teen siitä uurenvuoren kokon jossei muuten valot pimene kojelauras...kele.

• Anonyymi

Kuusen alle yks pitkä A -mies.

T. Lyhyt tonttu

• Anonyymi

Mistä mä tiedän, oletko aito ja oikea pukki vai feikki pukki? Vai oletko edes sukua Teemu Pukille? Faktoja pöytään niin homma rokkaa paremmin.

• Anonyymi

Haluaisin uuden tehokkaamman fistauskoneen.
      T. Kyllikki 69v Kouvola

• Anonyymi

Rahaa 500 000 euroa kiitos

• Anonyymi

Pistät kaikki tai mitää peliin rivin ja nostat 500000
        Ku koko rivi menee vituksi. 🤣

• Anonyymi

Saisko vetää parrasta? Että oletko ihan aito? Jos olet niin sitten voin polvelle istua ja kuiskia toiveita.

• Anonyymi

Kneel down on your sorry as* knees and apologize like there is no day tomorrow

• Anonyymi

Excellent wish 👌

• Anonyymi

Sellaista karhumaista lämmintä syleilyä on ikävä. Se olisi kyseiseltä herralta ihana saada joululahjaksi.

• Anonyymi

Mökin Lapista ja auton .kiitos joulupukki.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5117
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3460
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2795
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1810
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      251
      1392
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    9. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      0
      1220
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1068
    Aihe