Eivät suurin osa kiusaajistani ole pyytäneet anteeksi ja yksikin vain virnuilee ja nauraa päin naama

Anonyymi-ap

Kerran jääkiekko-ottelussa näin kun katsoi minuun päin ja nauraa virnuili. Omituinen tyyppi, mä ajattelin mielessäni , että sillai teki eli oikeastaanhaan häpäisi itsensä.
Sitten on eräs toinen joka asuu vanhempiensa helmoissa(kuten minä) joka kiusasi minua tosi rankasti eli hän osasi valita kaikkein rankimmat kiusaamismuodot eli halveksi minun ihmisarvoa ja kehoitti minut itsemurhaan. Se olisi voinut riittää hyvin kunnianloukkaustuomioonkin. Nielin kaiken aina enkä koskaan pieksänyt ketään kiusaajaani. Kaikki jäi sisälleni ja huolimatta 15 vuoden pituisesti puheterapiasta ja lääkkeistä, tilanteeni on huono eli en jaksa tehdä mitään ja millään ei oikein mitään väliä kunhan vain olen enkä tee mitään. Enkä ole ainoa jolla tällainen elämäntilanne. Onko täällä muita kohtalotovereitani joiden kanssa voimme jakaa näitä juttuja. Oletteko integroituneet suomalaiseen yhteiskuntaan? Minä olen vain hyvin vähän saanu jalkaani työelämän oven väliin, siis hyvin vähän, mut kai sekin on ihan ok, mutta on paljon ihmisiä jotka halveksii minua siitä kun en tee töitä kovinkaan paljoa, mut heiltä puuttuu ymmärrystä ja veikkaan että osa heistä on kiusaajia, ei kaikki.

Kaikkein rajuinta on se, ettei ole pyytäneet anteeksi. Minä sen sijaan olen pyytänyt anteeksi yhdeltä jonka kanssa netissä oli kahnauksia eli verbaalisesti otimme yhteen mutta minä voin kehua itseäni eli pyysin anteeksi heti.

Yksi kiusaajani(joka kohdisti minuun jokapäiväistä kiusaamista yläasteella) on sen sijaan järkevä tyyppi joka on pyytänyt anteeksi.

Elämä on sitä samaa eli neljän seinän sisällä ja ainoot kaverini on muutamat nettikaverit. En mä tapaile ihmisiä. Ei ole mitään haluakaan tapailla eikä nähdä ihmisiä mutta kyllä minä aina tervehdin kaikkia ihmisiä jotka täällä kylällä asuvat. Ja voin vaihtaa kuulumisia lenkkipolulla mut usein oon niin arka, että keksin jotakin etten joudu siihe tilanteeseen että joku tulis puhuttelemaan eli jotenkin mä keksin miten ei joutua siihen tilanteeseen kun alkaa toi sosiaalinen puoli heti jökittää tökkiä.

On siitä ollut ihan tutkittua tietoa mitä henkinen ja fyysinen väkivalta aiheuttaa ihmisen psyykkeelle. Jopa vahvimmatkin ihmiset voi sairastua siitä tosi vakavasti. Tulee helposti arvottomuuden tunteita, vihaa, katkeruutta, aggressiivisuutta, ja osalla menee niiin pahasti mieli sekaisin että he saattaa mennä rikosten polulle ja osa on istunut ihan vankilassakin eli tiedän yhden joka puukotuksesta istui vankilassa. Minulla on kai niin hyvä itsehillintä ja oon kai niin kiltti ja väkivallaton etten koskaan ole joutunut tekemisiin poliisien kanssa. Mut oli minulla 2000 luvulla niitä raivokohtauksia joita en koskaan kohdistanut ihmisiin vaan löin lujaa oven vain kiinni ja menin vällyjen alle pillittämään pois pahaa oloa. Noh paniikkihäiriöhän siitä puhkesi melko pian ja monet eri sairausmuodot. Estynyt persoona, lievä skitsofrenia, voimakas ahdistus, traumat kiusaamisesta ja varmaan voi olla lisänä synnynnäisiä sairauksia kuten asperger(lievä autismi) ja ehkä myös olen erityisherkkä ja adhd. Mun veljelläni on nimittäin ADHD ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Se on lähisuvussa toi sairastelu meillä aika yleistä. Onpa minulla myös hahmotushäiriövika joka todettiin kun olin 5 vuotta vanha.

Tunnen mm yhden tyypin joka ei käy missään eikä tee mitään duunia suomen yhteiskunnan eteen vaan päivät pitkät istuu koneella pelaten videopelejä aamusta yöhön. Ei hänellä ole oikein mitään. Sama minulla. Kun kaikki menee, kaikki halu ja kaikki niin silloin menee ihan kaikki.

Eipä kaikilla kiusaajillakaan hyvin mene. Osa voi esim seota ja mennä rikosten poluille.

2

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mut kuten sanoin, oon tehnyt vähän duunia suomen yhteiskunnan eteen, mutten siis kovinkaan paljoa. Ei mun pidä siitä potea huonoa omaatuntoa. Miksi potisin kun oon niin sairas?

    • Anonyymi

      Eli siis tää yksi kiusaaja sanoi näin (loukaten mun ihmisarvoa)
      "olet niin turha ihminen, että sun pitää tehdä itsemurha"
      silloin minulla nousi viha ja masennustunne sekä arvottomuuden tunne, tosi voimakkaana eli tunsin oikein kehossani sen tunteetn kun koko kehoni valtasi äärettömän paha olotila joka puhkesi hengenahdistuksena eikä tämä kiusaaja edes reagoinut siihen kun sain paniikkikohtauksen eli elettiin vuotta 98 (talvi) niin pari tyyppiä huolestui heti ja tuli luokseni että oletko ihan ok niin tämä kiusaaja loi minuun katseen jossa virnuili minulle kun sain sairauskohtauksen niin kun tulin kotiin ja kerroin vanhemmilleni niin isä tais sannoo että tuo tyyppihän vaikuttaa tosi pahalta ihmiseltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe