Mitä esteitä teillä on?

Anonyymi-ap

Mitä esteitä sinulla ja kaivatullasi on, että suhteenne ei voisi alkaa? Oletko epävarma toisen tunteista? Etkö uskalla kertoa omista tunteistasi? Onko toinen tai molemmat teistä varattuja?

197

3529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on varattu ja valitsi perheensä, mikä on hyvin ymmärrettävää.

• Anonyymi

Laitoin sulle, jos oot hän, tästä meiliä, tuntuu että joku muu lukee ne ennenkuin tarkoitettu vastaanottaja?. No mut alan kaivelemaan arkistoja, joku kuvio mulla on mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin sulle, jos oot hän, tästä meiliä, tuntuu että joku muu lukee ne ennenkuin tarkoitettu vastaanottaja?. No mut alan kaivelemaan arkistoja, joku kuvio mulla on mielessä.

Tuo on muuten ikävintä totta. Asiaan kuulumattomat uhkaavat nykyään laitteita ja niiden sisältöä ja varmasti pystyvät poistamaan niitä.

• Anonyymi

Mikä sinun ongelmasi on olet viehtynyt juuri varattuihin ehkä parempi noin olisit hänet hetkenpäästä kuitenkin jättäny tai pettäny mu onhan sul ny mahdollisuus kiristykseen si kun et muualta enään saa eikö sun kaltaset noin yleensä toimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on muuten ikävintä totta. Asiaan kuulumattomat uhkaavat nykyään laitteita ja niiden sisältöä ja varmasti pystyvät poistamaan niitä.

Siltä vaikuttaa kyllä. Koska en ole saanut joitain mitä olisi pitänyt. Ja tästäkin poistunut aiempi kun sanoin etten ole saanut.

• Anonyymi

Varattu ihminen, perhe. Haloo!

Ethän sinä siihen kuulukaan.

Haluaisitko todella tuollaisen itsellesi eli epäluotettavan?

Jos vaikka rikkoutuisi heidän elämä, alkaisiko, olisiko suhteenne kevyt ja hyvä?

Ja jos eläisit kanssaan, olisitko koskaan luottavainen ja tyytyväinen? Näinkö.

Ei. Et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu ihminen, perhe. Haloo!

Ethän sinä siihen kuulukaan.

Haluaisitko todella tuollaisen itsellesi eli epäluotettavan?

Jos vaikka rikkoutuisi heidän elämä, alkaisiko, olisiko suhteenne kevyt ja hyvä?

Ja jos eläisit kanssaan, olisitko koskaan luottavainen ja tyytyväinen? Näinkö.

Ei. Et.

Eikö se ole niin että se joka on ” varattu”vois olla haaveilemasta muista suhteista . Ei koskaan voi syyttää sitä kolmatta osapuolta mistään jos hän on vapaa ihminen ja rakastuu mieheen joka ei ihan heti ole sanonut että on naimisissa. Joten eikö miehen itse pitäisi tietää että on varattu ja pysyä perheensä luona. Ja sitten on sekin muistettava ettei onnellisesta parisuhteesta kukaan halua syrjähyppyjään tehdä, jotain on silloin pielessä avioliitossa kun jompi kumpi hakee muualtakaan seuraa.
        Usein kuitenkin ihmiset laittavat syyt se vieraan ihmisen niskaan, kuule sanottavan että
        ” se vei näneltä miehen”. Vaikka mies on ihan omasta tahsådostaan eronnut. Sitten kuulee naisista sanottavan . ” millainen äiti tuokin on kun on löytänyt toisen ja jättää lasten isän ”
        Koska ihmiset tajuavat että jos mies etsii seuraa muualtakaan niin se on hän joka rikkooo avioliiton ei kukaan muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole niin että se joka on ” varattu”vois olla haaveilemasta muista suhteista . Ei koskaan voi syyttää sitä kolmatta osapuolta mistään jos hän on vapaa ihminen ja rakastuu mieheen joka ei ihan heti ole sanonut että on naimisissa. Joten eikö miehen itse pitäisi tietää että on varattu ja pysyä perheensä luona. Ja sitten on sekin muistettava ettei onnellisesta parisuhteesta kukaan halua syrjähyppyjään tehdä, jotain on silloin pielessä avioliitossa kun jompi kumpi hakee muualtakaan seuraa.
        Usein kuitenkin ihmiset laittavat syyt se vieraan ihmisen niskaan, kuule sanottavan että
        ” se vei näneltä miehen”. Vaikka mies on ihan omasta tahsådostaan eronnut. Sitten kuulee naisista sanottavan . ” millainen äiti tuokin on kun on löytänyt toisen ja jättää lasten isän ”
        Koska ihmiset tajuavat että jos mies etsii seuraa muualtakaan niin se on hän joka rikkooo avioliiton ei kukaan muu.

Kun elämänkokemusta karttuu, huomaa että pitkissä suhteissa (nykyinen yli 10 v.) tulee suvantovaiheita ja kaipausta ihastua. Ja vastaanottaa sitä. Vaikka suhde olisi hyvä, ihastumisen tunnetta ei saa siinä samoin kuin uuden kanssa. ihastuminen on periaatteessa illuusio toisen ihanuudesta ja samalla omasta ihanuudesta ihastuksen kohteelle. Ihastumista vain ei kannata ruokkia. Näiden ohi mentyä voi toisaalta saada taas omaan kumppaniin lähes näitä samoja tunteita. Siis ihastumista vaikea estää, mutta niiden mukaan ei kannata lähteä. Olen senkin virheen tehnyt joskus vuosia sitten, että tyhmänä ylitin rajan hienoisesti, mutta sekin opetti ja olen onnellinen että selvisimme puolison kanssa siitä, Ja sekin ihastus haihtui. Rakkaus on paljon hienompaa ja kestävämpää mutta siinä on myös isompi haavoittumisen riski. ❤️ mikään suhde ei ole vakio ja samanlainen koko ajan, se on pitkän suhteen haaste. kukaan ei näet petä ihastumisvaiheessa eikä ihastuneen kanssa joudu panostamaan vielä mitenkään.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun elämänkokemusta karttuu, huomaa että pitkissä suhteissa (nykyinen yli 10 v.) tulee suvantovaiheita ja kaipausta ihastua. Ja vastaanottaa sitä. Vaikka suhde olisi hyvä, ihastumisen tunnetta ei saa siinä samoin kuin uuden kanssa. ihastuminen on periaatteessa illuusio toisen ihanuudesta ja samalla omasta ihanuudesta ihastuksen kohteelle. Ihastumista vain ei kannata ruokkia. Näiden ohi mentyä voi toisaalta saada taas omaan kumppaniin lähes näitä samoja tunteita. Siis ihastumista vaikea estää, mutta niiden mukaan ei kannata lähteä. Olen senkin virheen tehnyt joskus vuosia sitten, että tyhmänä ylitin rajan hienoisesti, mutta sekin opetti ja olen onnellinen että selvisimme puolison kanssa siitä, Ja sekin ihastus haihtui. Rakkaus on paljon hienompaa ja kestävämpää mutta siinä on myös isompi haavoittumisen riski. ❤️ mikään suhde ei ole vakio ja samanlainen koko ajan, se on pitkän suhteen haaste. kukaan ei näet petä ihastumisvaiheessa eikä ihastuneen kanssa joudu panostamaan vielä mitenkään.😄

Sanotaanko näin, että aika julmaa leikkiä toisen tunteilla, että oma mielin ja parisuhde paranee, mutta kukin tyylillään. Hieman pahoinvointia aiheutti tämä sun teksti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko näin, että aika julmaa leikkiä toisen tunteilla, että oma mielin ja parisuhde paranee, mutta kukin tyylillään. Hieman pahoinvointia aiheutti tämä sun teksti.

Ymmärtäisin juuri päinvastoin. Että vaikka tuota ihastumista pysty estämään niin ei lähde leikkimään kenenkään tunteilla. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka haluaa olla toinen nainen.

Jos miehellä on lapsia ni ja on toivottavasti myös lasten elämässä kun eroaa.

Ni kuka haluaa olla äitipuoli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­­­N­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18160066C

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Täysin kahjoja ollaan. Mä luulin ensin häntä vaanijaa täysipäiseksi, erehdyin! Este on se, että ollaa liian samanlaisia ja yhtä äkkipikaisia. Käytännössä ihan helvetin tyhmiä! Suhdetta siitä ei varmaan tule, mutta kohtaaminen voi olla mielenkiintoista ja ilmi riita🤷‍♀️ mihin se sitten johtaa.. en tiiä. Niin ja hän ei ole mikään kaivattu!

• Anonyymi

Miten hän muka vaanii ? Jossain pusikoissako ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarinamies sen sulle vielä arpoo, niin pääset revittelemään kuplassasi🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei!

Netissä vaanii juuri sinua niinkö? Mistä voit tietää ettää vaanii ellet itse vaani ? Ironista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netissä vaanii juuri sinua niinkö? Mistä voit tietää ettää vaanii ellet itse vaani ? Ironista.

Ei missään netissä. Tämä se jutun juuri onkin molemmat vaanii😂 tyhmää porukkaa.

• Anonyymi

Millanen idiootti sä olet että luulet vaanijasi jotenkin olevan täysipäinen tai edes luulit kyllä ny tyhmemmänkin luulis tajuavan että ihminen joka on kykenevä vaanimaan ei aivan täydelläpakalla pellaa on muutama ruuvi löysällä si on jo ongelma jos kanootti ajelehtii tyhjänä on hyvin todennäköistä ettei ole mitään pelastettavaa tai kehitettävää edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenties

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään netissä. Tämä se jutun juuri onkin molemmat vaanii😂 tyhmää porukkaa.

Juju ei juuri toki voihan tuo ol jot sun tapas on sanoa juuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei!

Vaanii, vaanii, kun ostan vessapaperia ja tarralaputettuja ruoka-aineksia hyllyjen välissä. 🤣🤣🤣😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaanii, vaanii, kun ostan vessapaperia ja tarralaputettuja ruoka-aineksia hyllyjen välissä. 🤣🤣🤣😂😂😂

Taitaa olla sun lääkkeet ottamatta. Toinen ei sais kulkea missään ettei heti syytetä vaanimisesta hei haloo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla sun lääkkeet ottamatta. Toinen ei sais kulkea missään ettei heti syytetä vaanimisesta hei haloo.

Jännä juttu että jaksat kokea näitä miehen trollauksia näin vahvasti, mikä lie on motiivisi ylipäätään, tuskin mikään posin kautta kuitenkaan, yrität varmaankin maalittaa. Samaa voisi ajatella näistä miehen naisena esiintymisistä että hei menen kauppaan nyt, että ei vissiin kannata itse mennä nyt, ettei joku syylänenä keksi tarinoita

• Anonyymi

Molemmilla skitsofrenia.

• Anonyymi

Sehän pitäis olla lieventävä asia?
        Kumpikin ymmärtää hyvin toistaan.

• Anonyymi

Ootkos ihan varma että on molemmilla?

• Anonyymi

Nainen passiivinen nahjus, epäilen, että myös hieman on liian yksinkertainen.

• Anonyymi

Vaikka karulle kuulostaakin, ne yksinkertaiset on justiinsa niitä parhaita😅 siis itse välitän yksinkertaisesta miehestä.

• Anonyymi

Sivusta nainen ,Allekirjoitan olen sellainen.
        Ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi mitään.

Kun totuus on, ettei sinun miehen älykkyysosamäärä muodostu edes kahden pienen kengännumerosi yhteissummasta, olet ikuisesti lapsentasolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka karulle kuulostaakin, ne yksinkertaiset on justiinsa niitä parhaita😅 siis itse välitän yksinkertaisesta miehestä.

Minä taas en jaksa kovin pitkään sellaista naista, joka ei ymmärrä ja oivalla asioita. Elää kaavojen mukaan, uskonnot, horoskoopit, viralliset järjenvastaiset totuudet, monikulttuuri, narratiivi ilmaston lämpenemisestä, hyväksyy vallitsevan eläinten tappoteollisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen pitää olla älykäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, mä oon poikkeus joka ajattelee noin! Arvaa vaan oonko saanut kuulla, mutta en välitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä mittaat miehen älykkyyden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun totuus on, ettei sinun miehen älykkyysosamäärä muodostu edes kahden pienen kengännumerosi yhteissummasta, olet ikuisesti lapsentasolla

Tämä on ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi mitään.

a cursed:
        *yoyo*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en jaksa kovin pitkään sellaista naista, joka ei ymmärrä ja oivalla asioita. Elää kaavojen mukaan, uskonnot, horoskoopit, viralliset järjenvastaiset totuudet, monikulttuuri, narratiivi ilmaston lämpenemisestä, hyväksyy vallitsevan eläinten tappoteollisuuden.

Pick me persu on vastaus ongelmiisi

• Anonyymi

Mulla taasen on suuria tunteita, ollut jo vuosia:
      mun kaivattu on vähän tunteeton paskiainen. (Inglourious Basterd) Ei tykkää rakastua, eikä ihastua, eikä muutenkaan pakastua ja monistua. Ei lähentyä eikä olettaa eikä toivoa että kaikki järjestyy. enkä minä halua pakottaa tai väkisin yrittää.
      Hän on niin kunniaton, ettei hän tule lähelle, eikä myöskään poistu viereltä, kuin kadottaakseen itsensä ja järjestääkseen on/off - tilanteen. tosi inhottava paskiainen.

NO: en valehtele enempää. Kai se suurin syy on siinä, että mä pelkään. Oon arka. Ehkä hänkin on, en tiedä. Ahdistuttavaa ja jotenkin avutonta vuorovaikutusta. Eiks?

• Anonyymi

Oiskohan ton "arkuuden" syy se
        Et sun järki on tajunnu jo ajat sitte että ansaitset ja tarvitset rakkautta.
        Etkä mitää toksisia valta ihmisuhde pelejä.
        Arkuus voi olla vain sitä et kiität itseäsi vielä
        Joskus että väistit luodin.

Sitte ku sun parempi ihmisesesi tuleen sun elämään.
        Sä et pelkää sitä . Teillä vain toimii asiat ja sä rohkaistut hänen kanssaan ...
        Löydät itsesi tekemästä kaikenlaista mitä et olisi ikinä ennen tehnyt tai uskaltanut tehdä ...
        Ja sun on luontevaa olla siinä seurassa.
        Hän haluaa olla itsekin ihana ja parasta sulle.
        Tsemppiä kohti parempaa sinulle
        Naiselta Sivista

• Anonyymi

Kuis nui ku tiedäks tuon kaltaisia miehiäkin on suhteessa vähän miesten kokonaismäärään nähre mu silti joutusit hiema paremmin yksilöidä jot se tunnistas ketä tarkoitat mu jos olisit se ketä iht voisi ajatel tähä tai ehkä iha yleisesti kohdallani se pelko lähestyä johtunee pelosta menettää kokonaan joka tapauksessa lopputulos on sama jos pelolle antaa vallan suhteessa ollessa jos pelkää menettävänsä menettää lopulta kuitenkin kun salaa toiselta sen millainen todella on niin monet kun esittää jotain muuta kuin mitä on saadakseen jotain mitä luulevat haluavansa voiko niin olla edes tyytyväinen elämäänsä pystyykö kukaan pitämään sitä esitystä yllä loppuelämänsä

• Anonyymi

Ei hän nainen edes tiedä kuinka lämpimästi oikeasti ajattelen, mutta tiedän realiteetit ja peittelen tunteita niin kauan kun menee unohtamiseen.

• Anonyymi

Jos olet tuytyväinen nykyiseen, niin miksi kannattaisi vaihtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tuytyväinen nykyiseen, niin miksi kannattaisi vaihtaa?

Mihin nykyiseen, kysyn vaan.

• Anonyymi

Kauanko olet yrittänyt unohtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko olet yrittänyt unohtaa?

En mä nyt erityisesti ole yrittänyt unohtaa kun pidän hänestä kuitenkin. Uskon että lämpimimmät tunteet kyllä häviävät ajan kanssa koska ei hän minusta ajattelisi samalla tavalla vaikka saisikin tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä nyt erityisesti ole yrittänyt unohtaa kun pidän hänestä kuitenkin. Uskon että lämpimimmät tunteet kyllä häviävät ajan kanssa koska ei hän minusta ajattelisi samalla tavalla vaikka saisikin tietää.

Surullista, paljon voi menettää elämässä kun luulee tietävänsä mitä toinen ajattelee ja tuntee. Mutta teet kuten haluat ja elät tietämättä jos vaikka ajattelisi samoin. Eikä ne lämpimimmät tunteet välttämättä häviä edes ajan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista, paljon voi menettää elämässä kun luulee tietävänsä mitä toinen ajattelee ja tuntee. Mutta teet kuten haluat ja elät tietämättä jos vaikka ajattelisi samoin. Eikä ne lämpimimmät tunteet välttämättä häviä edes ajan kanssa.

Olet oikeassa, ei saisi tehdä omia päätelmiä mutta jotenkin siltä vain nyt tuntuu. Ehkä saan vielä tilaisuuden jos toisenkin josta voisi jotain selvitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ajattele noin, hän voi tuntea samoin sinuun... Vaikka olisi mitä, rakkaus voittaa, mutta molempien on tuettava toisiaan ja tultava vastaan.

• Anonyymi

Valta-aseman mukanaan tuomat hankaluudet.

• Anonyymi

Samanlaisessa tilanteessa.

• Anonyymi

Mikäs h*lvetti se sellainen asema on suhteessa? Ja siitä johtuvat hankaluudet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs h*lvetti se sellainen asema on suhteessa? Ja siitä johtuvat hankaluudet...

no esim. asiakassuhde, esihenkilö-alainen asetelmat jne., onhan noita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekemistä tunteiden, parisuhteen, rakkauden jne kanssa?? Ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on puhuttu aiemminkin palstalla. Joillekin se ei ole ongelma, joillekin on, tilanteesta ja moraalista riippuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanttori ja kirkkokuorolainen 🤔

• Anonyymi

Ei se haittaa. Aikuisia ollaan molemmat. Heitetään vallat kopaan. Ei tässä iässä enää tarvi pingottaa.

• Anonyymi

Ei haittaa. Ei tässä iässä tarvi enää pingottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisessa tilanteessa.

Mulla myös sama ja harkitsen jo tosissaan siirtoa. Pää ei kestä ja sydän hajoo tähän olotilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos toinen on asiakas ja toinen on avotiimi Ohjaaja. Silloin suhde olisi Suomen lain mukaan ei sallittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tekemistä. Esimerkiksi Toisella ihmisellä on enemmän valtaa, jos on avotiimi henkilö joka käy asiakkaan luona, jotta tämä kykenee elämää itsenäistä elämää...

Tai esimerkiksi opettaja rakastuu ammattikoulussa oppilaan.

Ni se olisi vallan väärin käyttöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa. Aikuisia ollaan molemmat. Heitetään vallat kopaan. Ei tässä iässä enää tarvi pingottaa.

Esimerkiksi psykologia ja asiakkaan suhde ei ole sallitut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi psykologia ja asiakkaan suhde ei ole sallitut.

Ei se sitten ole kiellettyä jos yhdessä päättää, että lopetetaan ammatillinen ja aloitetaan epäammatillinen suhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitten ole kiellettyä jos yhdessä päättää, että lopetetaan ammatillinen ja aloitetaan epäammatillinen suhde.

Mutta miten sen todistaa niin ettei toiselle tule ongelmia?

Parempi on vaan jättää suhde ikinä ennen ku alkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vain aina mene niin, että tunteet ja rakkaus voittaa kaiken. Kumpikin saattaa aavistaa, että tunteita on, mutta ulkoapäin tulevaan paineen takia ei voi niitä tuoda ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten sen todistaa niin ettei toiselle tule ongelmia?

Parempi on vaan jättää suhde ikinä ennen ku alkaa.

Todistaa siten, että käyttää järkeä ja toimii tahdikkaasti. Jos molemmat on kiinnostuneita, niin molemmat toimii järkevästi ja huomaavaisesti, eikä halua toiselle pahaa.

• Anonyymi

En usko kelpaavani, ikäeroa voi olla liikaa, enkä tiedä mitä hän ajattelee yksinhuoltajasta. Omalta puoleltani ei ole esteitä, mutta toisen mielipidettä on vaikea tietää...

• Anonyymi

Kyllä sinä kelpaat jos olet p. nainen. t. J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä kelpaat jos olet p. nainen. t. J

Sukunimeni alkaa P:llä. Ja sitähän et tarkoittanut...

• Anonyymi

Lumivalli ja joki jossa asuu lentävä virtahepo.

• Anonyymi

No hyvä, jos se virtahepo lentää ulkona eikä olohuoneessa. :D

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä, jos se virtahepo lentää ulkona eikä olohuoneessa. :D

Lisään: viittaan sanontaan virtahepo olohuoneessa, en tarkoittanut, että kukaan on virtahepo.

• Anonyymi

Esteenä on kykenemättömyyteni lähestyä kiinnostavaa persoonaa luontevasti. Ei ole enää rohkeutta, elämä lannistanut pikkuhiljaa täysin.

-keski-ikäinen tavis n

• Anonyymi

Samastun tähän ❤️

• Anonyymi

Hän ei ole kiinnostunut minusta, eikä halua olla kanssani. Hyvin yksikertaista ja selkeää.

• Anonyymi

Kenestä sinusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä sinusta?

Hän ei täällä kirjoittele, joten minun henkilöyttäni on turha ihmeemmin avata. 🙂

• Anonyymi

Oletko varma tuosta ja ettei kirjoita täällä myöskään? Koskaan ei tiedä keitä täällä onkaan. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma tuosta ja ettei kirjoita täällä myöskään? Koskaan ei tiedä keitä täällä onkaan. :D

Olen varma molemmista. Hän tietää kyllä miten minä ajattelen. Mitä täällä kirjoitteluun tulee, niin on ilmiselvää, että hän ei kirjoita täällä.

• Anonyymi

Hän ei ole kiinnostunut seksistä kanssani eikä muutenkaan. Olen aika suoraan kertonut halukkuudestsni sänkyyn.
      Mutta käyn nyt treffeillä ja odotan että joku saa hormonit hyrräämään. Onneksi naisille on deittailu helppoa...

• Anonyymi

Ei muuten ole, kun ei ole mielessä kun se ketä rakastaa ja rakastaa vaikkei se kannata... Selväksi hän tunteensa tehnyt,niitä ei minuun enää ole. E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole, kun ei ole mielessä kun se ketä rakastaa ja rakastaa vaikkei se kannata... Selväksi hän tunteensa tehnyt,niitä ei minuun enää ole. E

Ei ole ikinä ollutkaan! En ole ikinä sinusta tykänny. Enkä edes voi ymmärtää miten voit minusta tykätä, vaikka en edes sinulla ole käynyt.

Rakkauden tunnustuksen annoit minulle, vaikka et edes minua tunne.

Miten voit rakastaa minua, vaikka et tunne minua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ikinä ollutkaan! En ole ikinä sinusta tykänny. Enkä edes voi ymmärtää miten voit minusta tykätä, vaikka en edes sinulla ole käynyt.

Rakkauden tunnustuksen annoit minulle, vaikka et edes minua tunne.

Miten voit rakastaa minua, vaikka et tunne minua?

Aloit puhumaan alapää juttuja vaikka mistään emme ole puhuneet. Kuka alkaa puhumaan alapää juttuja, jos haluaa, että toinen kiinnostuu.

Et pyytänyt kahvilaan kahville, jossa olisimme voineet tutustua.

Piti olla ilkeä, jotta tajuat ettet noin saa suhdetta -ainakaan minun kanssani.

Puhuisit nätisti. Olisit romanttinen ja ostaisit edes halvan suklaarasian joululahjaksi minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloit puhumaan alapää juttuja vaikka mistään emme ole puhuneet. Kuka alkaa puhumaan alapää juttuja, jos haluaa, että toinen kiinnostuu.

Et pyytänyt kahvilaan kahville, jossa olisimme voineet tutustua.

Piti olla ilkeä, jotta tajuat ettet noin saa suhdetta -ainakaan minun kanssani.

Puhuisit nätisti. Olisit romanttinen ja ostaisit edes halvan suklaarasian joululahjaksi minulle.

Ekalla kerralla tunnustit että rakastat minua?

Ei kukaan voi rakastaa heti kun toisen näkee ja vaikka rakastuisi ni ei sitä heti sanota vaan sanotaan että on ihastunut

• Anonyymi

Kanssani mikään ei ole mahdollista. Puhuminen pelottaa liikaa ja lähestyminen. Siksi en kirjoittele naiselle täälläkään mitään. En haluaisi että hän haaveilisi turhista toteutumattomista asioista.

• Anonyymi

Minä teen juuri sitä että haaveilen ja ikävöin. Ei minulla muutakaan elämässä ole. E

• Anonyymi

Epävarmuus tietysti. En usko että haluaa minut. Olen vaan kehittänyt unelman, jossa hänkin tykkää vain minusta.

• Anonyymi

Nainen vai mies?

• Anonyymi

Jos epävarmuus on ainoa este, niin kannattais kertoa vaan. Kerran se vain kirpaisee jos tulee rukkaset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen vai mies?

Hän on mies ja minä olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos epävarmuus on ainoa este, niin kannattais kertoa vaan. Kerran se vain kirpaisee jos tulee rukkaset.

Joskus jotain yrittänyt mutta eipä toinen innostunut. Ei ole kiinnostunut siten vaan ihan tuttavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus jotain yrittänyt mutta eipä toinen innostunut. Ei ole kiinnostunut siten vaan ihan tuttavana.

Jos "jotain yrittää" miehelle, niin ei se nykypäivänä johda mihinkään. Tämä on me too:n sivutuote. Jos mies lukee signaalit väärin, niin siinä on herkästi seksuaalisen häirinnän ainekset kasassa. Parempi pelata varman päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos "jotain yrittää" miehelle, niin ei se nykypäivänä johda mihinkään. Tämä on me too:n sivutuote. Jos mies lukee signaalit väärin, niin siinä on herkästi seksuaalisen häirinnän ainekset kasassa. Parempi pelata varman päälle.

Seksuaalinen häirintä on ihan eri asia. Ei tarvitse olla mikään fakiiri, että sen tunnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain rajaa noihin mee too juttuihinkin. Sehän koskee vain seksuaalista häirintää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on mies ja minä olen nainen.

Mies oletsinäki, eikövaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies oletsinäki, eikövaan!

Taidan tietää kuka mies on, mutta jätän kertomatta. Sanon vaan mieti mitä puhut seuraavan kerran jos ikinä nähdään.

• Anonyymi

Onhan minulla tunteet häntä haluisin nähdä paljonkin mutta olen tämän hänelle kertonut mutta ihan turhaan hän on kumminkin tärkeä ihminen minulle ja haluisin olla yhteudessä mutta kun hän vain alkaa jossain kohtaa pelleilemään jos jompikumpi on varattu niin ei se saisi estää tapailua mutta jos hän ei halua nähdä niin ei sitten

• Anonyymi

Kirjoitat "Jos jompikumpi on varattu, se ei saisi estää tapailua ." Millaiset arvot sinulla on ihmissuhteissa? Noinko toivot itseäsi kohdeltavan parisuhteessa?

• Anonyymi

Uskallus ja pari muuta syytä.

• Anonyymi

Uskalla vaan. Mieti niin päin että mitä saatat menettää jos et uskalla

• Anonyymi

Kaipaus kyllä on ihan jotain muuta, mitä tällainen sikainen sanelu omiksihyvikseen. Oikein emakko proggista.

T....olipa kerran peruna, myös monia porsaita...

Rauhallista illanjatkoa, turvallista

https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU

• Anonyymi

Nyt tiiän kuka oot oot se M- mies :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiiän kuka oot oot se M- mies :DD

no niinpä tietenkin, justiinsa "se" M mies... Ai mutta siis kuka SE M mies? Joku kyllä olisi voinut edes yhden kerran ottaa yhteyden tossa keväällä.

• Anonyymi

Ehkä suurin este on se, että mokailin lähestymisyrityksissä jo vuosia sitten niin, etten enää voi yrittää mitään. On melko selvää, että hän pitää minua vain tyhmänä typeryksenä, jonka kanssa ei halua olla missään tekemisissä.

• Anonyymi

Vuosia sitten mokailit, edelleen tunnet samoin silti. Ja joidenkin vuosia vanhojen mokailujen takia et viitsi tehdä mitään asialle. Aikas hmm tyhmähkön typerähköä ajatusta toimia nuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia sitten mokailit, edelleen tunnet samoin silti. Ja joidenkin vuosia vanhojen mokailujen takia et viitsi tehdä mitään asialle. Aikas hmm tyhmähkön typerähköä ajatusta toimia nuin.

Ei ole kyse viitsimisestä. Ei hän vastannut viimeksikään tai edes lukenut kaikkia viestejäni. Tilanne on siis se, etten voi ottaa yhteyttä häneen. Kun ei ole viestiyhteyttä auki niin sitten ei ole. Johonkin se raja pitää vetää. Olisi hyödytöntä painaa päälle ja yrittää jotain, kun toista ei vaikuta kiinnostavan. Sehän se siinä jurppiikin, kun sitä miettii, että olisiko alun perin ollut tsäänssejä, jos olisi tajunnut toimia toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse viitsimisestä. Ei hän vastannut viimeksikään tai edes lukenut kaikkia viestejäni. Tilanne on siis se, etten voi ottaa yhteyttä häneen. Kun ei ole viestiyhteyttä auki niin sitten ei ole. Johonkin se raja pitää vetää. Olisi hyödytöntä painaa päälle ja yrittää jotain, kun toista ei vaikuta kiinnostavan. Sehän se siinä jurppiikin, kun sitä miettii, että olisiko alun perin ollut tsäänssejä, jos olisi tajunnut toimia toisin.

Luulen ettei välttämättä olisi silloin ollut. Mutta mikä tilanne on nyt?

Itse vuosia sitten en halunnut tutustua yhteen mieheen. Oli vähän epävarmuuksia ja huonoja kokemuksia. Hän vaikutti liian täydelliseltä minulle ja koin olevani huonompi. En siis tutustunut ja aloin seurustelemaan "turvallisen" miehen kanssa.
        Eli näiden vuosien jälkeen käteen on jäänyt tylsä kämppäkaveri (ei mitään romanttista enää) ja se täydellinen mies vaan mielessä (ei lähde päästä pois millään).

En nyt tarkoita itseäni sun häneksi, mutta kerroin esimerkin ihmismielestä joka ei aina toimi niin kuin haluaisi.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen ettei välttämättä olisi silloin ollut. Mutta mikä tilanne on nyt?

Itse vuosia sitten en halunnut tutustua yhteen mieheen. Oli vähän epävarmuuksia ja huonoja kokemuksia. Hän vaikutti liian täydelliseltä minulle ja koin olevani huonompi. En siis tutustunut ja aloin seurustelemaan "turvallisen" miehen kanssa.
        Eli näiden vuosien jälkeen käteen on jäänyt tylsä kämppäkaveri (ei mitään romanttista enää) ja se täydellinen mies vaan mielessä (ei lähde päästä pois millään).

En nyt tarkoita itseäni sun häneksi, mutta kerroin esimerkin ihmismielestä joka ei aina toimi niin kuin haluaisi.
        Sivusta

En tiedä. Voit olla oikeassa - tai sitten et. Kuvittelen, että hän piti minua jonkinlaisena vaihtoehtona tai hyvänä tyyppinä silloin aikanaan, mutta sittemmin mielikuva on ehkä huonontunut. En oikein tiedä hänen nykytilanteestaan. Luulen, että hän elää juuri sellaista elämää kuin mitä haluaakin, eikä minulla ole siinä sijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Voit olla oikeassa - tai sitten et. Kuvittelen, että hän piti minua jonkinlaisena vaihtoehtona tai hyvänä tyyppinä silloin aikanaan, mutta sittemmin mielikuva on ehkä huonontunut. En oikein tiedä hänen nykytilanteestaan. Luulen, että hän elää juuri sellaista elämää kuin mitä haluaakin, eikä minulla ole siinä sijaa.

No luulo ei aina ole se totuus. Teet mitä teet, muista et meillä on vaan se yksi elämä. Joko menet eteenpäin tai jumitat.

Itse olen niin eron partaalla, että sekin voi vaikuttaa omiin ajatuksiin. Ajattelin kuitenkin sitten joskus yrittää, kun saan tilaisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No luulo ei aina ole se totuus. Teet mitä teet, muista et meillä on vaan se yksi elämä. Joko menet eteenpäin tai jumitat.

Itse olen niin eron partaalla, että sekin voi vaikuttaa omiin ajatuksiin. Ajattelin kuitenkin sitten joskus yrittää, kun saan tilaisuuden.

Oh, voimia sinulle erosta selviämiseen! Ja onnea uuteen yritykseen. Kunpa tuleva vuosi toisi itsellekin uusia mahdollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei uudet kiinnosta edes ajatella, enkä näe että semmoisia edes ikinä tulee. E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän on sinut estänyt ni se on vahva viesti, ettei halua että otat millään tavalla yhteyttä.

Itse olen estänyt ihmisen kaikkialla somessa, jota en ikinä enää koskaan enää halua minun elämääni... Olen estänyt täysin hänet.

Olen sanonut, että jos ikinä yrittää millään tavalla otta yhteyttä ni estänyt ja bloggaan samantien.

Olen kieltänyt hänen yrittämästä lähestyä minua ja käskenyt painua kauas minun elämästä.

Jos sinulla on samanlainen tilanne että sinut on estetty ni kunnioita hänen päätöstä joka on sinua estänyt

• Anonyymi

Varmaan lähinnä se kun ei ole mitään käsitystä haluaako toinen edes mitään suhdetta kanssani.

• Anonyymi

Toinen on alkoholisti

• Anonyymi

Nii? Mitä sitten. Nii, no pitemmällä aikavälillä se ei varmaan onnistuisi, mutta tunteet muutenkaan pitkään pysy. Yksi moka voi pilata kaiken.

• Anonyymi

No, minut jätti semmoinen.... Häntä ikävöin..

• Anonyymi

Alkoholismin kanssa ei voi sellainen elää joka ei halua alkoholia juoda

• Anonyymi

Mä oon asiat tosielämässä jo kertonut
      Sen mikä esti .
      Ja palsta uteliaiden ei tarvi tietää enenpia
      Naiselta.

• Anonyymi

En uskalla ajatella, että hän olisi kiinnostunut minusta, vaikka jokainen hymy kääntää vatsan ympäri. Oletan, että hän ei myöskään tiedä mitä ajattelen, olen niin hyvä paniikissa katsomaan juuri toiseen suuntaan tai katoamaan paikalta kun jännitän.

• Anonyymi

No, ei varmaan tiedä mitä ajattelet jos käyttäydyt noin torjuvasti. Mietis vähän sen toisen kannalta. Miten nopeasti menettäisi pienenkin kipinän? Vai yhäkö se hymyilee katoamistemppujen esittäjälle? Varmaan unissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei varmaan tiedä mitä ajattelet jos käyttäydyt noin torjuvasti. Mietis vähän sen toisen kannalta. Miten nopeasti menettäisi pienenkin kipinän? Vai yhäkö se hymyilee katoamistemppujen esittäjälle? Varmaan unissaan.

Hymyilee hymyilee, viimeksi eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyilee hymyilee, viimeksi eilen.

Hyvä hyvä, sitten tartut vaan rohkeasti kädestä ja viet tsuffelle tai glögille.

• Anonyymi

Sinulla on ainakin asennevamma työntekoa kohtaan.

• Anonyymi

Työ on välttämätön paha. Ei kannata työskennellä yhtään yli sen, mitä elääkseen tarvitsee.

• Anonyymi

Jaa empä ny esteistä tie niitä tuskin on mu ehkä kummaltakin puuttuu rohkeutta tehdä aloite

• Anonyymi

Ei ole esteitä. Olisi vain hidasteita. Jos rakkautta olisi, ne olisi ohitettu. Mitä tästä voi päätellä..?

• Anonyymi

Ajattelen mielessäni, että ehkä hän aikoinaan haki jotain tukea tai apua itselleen. Henkistä, taloudellista tai fyysistä. Liekö johonkin tarpeeseen turvaa. En edes tiedä mitä se oli.

Oma elämäntilanne oli silloin herkkä monin tavoin.
      En enää jaksa edes miettiä mitä kaikkea se oli koska omassa elämässä kaikki on särkynyt viimeisen vuoden aikana.

Olen nyt yksin enemmän kuin koskaan elämässäni surun myötä.

• Anonyymi

Sivusta.Jos olet mies niin eikö se ole luonnollista että nainen hakee turvaa puolisostaan?Sehän pitäisi olla miehelle ylpeyden aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.Jos olet mies niin eikö se ole luonnollista että nainen hakee turvaa puolisostaan?Sehän pitäisi olla miehelle ylpeyden aihe.

En ole mies eikä se turvan hakija ollut puolisoni.
        Tämä nyt tarkennuksena tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti minäkin vain heitin.On olemassa miehiä joiden ajatusmaailmaan ei kuulu tuo turvan antaminen...ihmettelen sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pistän heti poikki yhteyden tätä kautta.
        Tämä on tuonut vain pahaa oloa aikoinaan.
        Käyn harvoin ja kommentoin yhtä harvoin.

Levollista yötä.
        🌾🕯✨️

• Anonyymi

Mitä esteitä kaivatun kanssa jne jne...
      Varmaan vaan yksi, aika paljonkin vaikuttava este..
      Ei vissiinkään ole sellaisia Meitä olemassa.
      Vaikka kovin joku koitti jo kilpailijaakin sekottaa mukaan tilanteeseen.
      Että siinä kai se syy ja este ettei suhde voisi alkaa.
      Luulisin näin.

• Anonyymi

En ymmärrä ajatustasi. En ymmärrä mitään kilpailijaa kenenkään tahdolta.

Vastaan ennen yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä ajatustasi. En ymmärrä mitään kilpailijaa kenenkään tahdolta.

Vastaan ennen yötä.

Eipä sillä niin väliä taida ollakaan.
        Kiva kun vastasit ennen yötä,
        kuka mahdatkaan olla.
        Varsinkin kun en yöllä sitä enää näkisi.

• Anonyymi

En tiedä mitä esteitä. Joko toisen tunteet eivät kohtaa tai sitten jotain muuta. Nyt se on varmaan jo liian vaikeaa. Mutta eteenpäin koitetaan mennä.

• Anonyymi

Hänen kaivattuni tunteisiin vastasin niin kuin pystyin siinä tilanteessani. Tunteet ovat säilyneet.

En vaan enää jaksa tehdä mitään .

Levollista yötä.
        ✨️🌾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kaivattuni tunteisiin vastasin niin kuin pystyin siinä tilanteessani. Tunteet ovat säilyneet.

En vaan enää jaksa tehdä mitään .

Levollista yötä.
        ✨️🌾

En minä häntä halua syyllistää tapahtumista tai valinnoistaan. Toivoisin, että hänkin ymmärtää minun näkökulmani asiaan. En halua satuttaa tai häiritä muita enää.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Hän on upea, minä en ole.
      Kun kerran on päässyt upean lähelle, on vaikea tyytyä vaatimattomampaan vaihtoehtoon.

• Anonyymi

Yhteystiedot puuttuu

• Anonyymi

Olen alkanut tulla siihen tulokseen että päällämme leijuu kirous. Kaikki tuntuu olevan meitä vastaan ja maailmakin jo natisee liitoksistaan universumin toteuttaessa tahtoaan pitää meidät erillään.

• Anonyymi

Totta, sama tullut mieleen. Jos olet hän. Rakastan silti, mutta oon nyt todella väsynyt eri asioista, hyvää yötä, huomenta...n>m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, sama tullut mieleen. Jos olet hän. Rakastan silti, mutta oon nyt todella väsynyt eri asioista, hyvää yötä, huomenta...n>m

Eroa that's it.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroa that's it.

Tämmöiset komppaamiset aiheutti mulle eron. Mies oli se heikompi, lähti juuri tuommoiseen ja sen koommin en kuullut ole... Yritin, vain paskaa niskaan tuli. Vieläkään en tiedä oikeita syitä eroon. Toki, yllättäviä iskuyrityksiä olen saanut muutamalta mieheltä, enpä ole lämmennyt. Tuntuu kuin ero olisi suunniteltu ulkopuolisen toimesta ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmöiset komppaamiset aiheutti mulle eron. Mies oli se heikompi, lähti juuri tuommoiseen ja sen koommin en kuullut ole... Yritin, vain paskaa niskaan tuli. Vieläkään en tiedä oikeita syitä eroon. Toki, yllättäviä iskuyrityksiä olen saanut muutamalta mieheltä, enpä ole lämmennyt. Tuntuu kuin ero olisi suunniteltu ulkopuolisen toimesta ...

Mäkään en tiedä, miksi tuli ero. Jäin täysin pimentoon tällaisen asian edessä. Yhtäkkiä kaikki olikin ohi, en edes tiennyt, että meidän liitossamme oli ongelmia. Sitten kaikki loppui kuin seinään.

• Anonyymi

Mietin onko kaivatullani(mies oletettu)nilkkapanta?

• Anonyymi

Naisella minulla on suolisto-ongelma joka rajoittaa elämää, joten tyydyn haaveileen vaan.
      Miehellä on paha yliherkkyys ja bakteerikammo..hän on ylihygieeninen perfektionisti,eikä koe olevansa väärillä teillä tuon kanssa.

• Anonyymi

Vaimoni ei hyväksy lempemme täyttöönpanoa, inha rasisti.

• Anonyymi

110 metrin esteet on kyllä aika paha.

• Anonyymi

Ne ovat aidat, eivät esteet. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat aidat, eivät esteet. 😊

Metriset? 110 m haloo.Meksikossako?

• Anonyymi

Eh… no esim kaikki nuo ap:n mainitsemat ja sitten sopivissa määrin muita keskustelussa mainittuja esteitä. Alkoholisti-skitsofrenia-tyyppiset murheet sentään ei nyt ole. Saako niillä pisteillä palstalla roikkumista jo anteeksi?

• Anonyymi

Itsensä henkinen kasvattaninen elämän tavoite

Se ei oo koskaan valmis

Siinä riittää sarkaa

Kivulla ja kärsimykselläkin

• Anonyymi

Mitä esteitä sinulla ja kaivatullasi on, että suhteenne ei voisi alkaa?

Noo totaaaaaa ---- kynnys.

• Anonyymi

Niin, se on kohonnut taivaisiin

• Anonyymi

Oma syrjäytyneisyys. En tiedä missä voisin hänen kanssaan edes päästä juttelemaan ja miten se onnistuisi luontevasti. Itseäni ahdistaa monet paikat, varsinkin sellaiset missä on paljon ihmisiä. Enkä tiedä onko hän edes myötätuntoinen minua kohtaan. Mietin myös että en voi hyvin ollakseni hänen miehensä.

• Anonyymi

Kuulostat poika poloiselta jostain tosi kaukaa.
        Mistä syystä sinun pitäisi olla hänen miehensä?
        Mieti. Elämässä voi olla pieniä askeleita ihmisten välillä 👣👣

Hyvää yötä.
        🙏🏻

• Anonyymi

Hän tukee ja ymmärtää jos on sulle oikeanlainen. Jos ei tukisi, ei olisi oikea sulle. Aika yleisiä juttuja nuo ahdistusjutut mitä toit esille, niistä puhutaan liian vähän..

• Anonyymi

Minä ajattelen häntä tunteideni kohteena ja hän ajattelee minut kaverina. Se varmaankin suurin este. Mieheltä.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että ajattelee kaverina? Naiset on hyviä peittää tunteensa tarvittaessa. Varsinkin jos annettu ymmärtää et ei haluu mitään vaikka olisit kertonu tunteista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että ajattelee kaverina? Naiset on hyviä peittää tunteensa tarvittaessa. Varsinkin jos annettu ymmärtää et ei haluu mitään vaikka olisit kertonu tunteista!

Mistäkö? Siitä kun hän kertoi sen olevan syy eroomme. Mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäkö? Siitä kun hän kertoi sen olevan syy eroomme. Mieheltä.

Olitteko kauan yhdessä? Sivusta

• Anonyymi

Eteenotto.

• Anonyymi

Hän oli varattu kun tunnustin tunteeni. Aika säälittävää ettei kertonut seurustelevansa kahden kuukauden aikana kun tutustuttiin.
      Tällaisesta ei selviä ehkä koskaan.

• Anonyymi

Pieni tiedätte kyllä mikä

• Anonyymi

Yli esteiden, Sinttu! 🐎

• Anonyymi

*curse*

• Anonyymi

Hän ei pitänyt minusta sillä tavalla kuin halusin

• Anonyymi

Eli millä tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli millä tavalla?

Halusi pelkkää seksiä, ei nähnyt mua rakkauden arvoisena hmisenä.

• Anonyymi

Jaa....

Koska olen hänelle vain se kiva ja hauska ja luotettavan oloinen kaveri kuten tuhannelle miljoonalle naiselle ennenkin.

Se ei riitä enää minulle.

Enkä jaksa työntää asiaa siihen pisteeseen että tulisi joku ratkaisu koska tiedän että hän valitsee kuitenkin jonkun kutkuttavan kiertokullin mieluummin tai vertailee minua exiinsä.

Tarvitsisin samanlaisen luonteen kuin itselläni on eli sitkeä. Minusta ei ole ihmisen kanssa jonka tunteet heittelevät tilanteesta toiseen tai toiseelta jotka ovat herkkiksiä tai toisaalta joilla ei ole energiaa.

Vaikea ellei mahdoton yhtälö.

Ja vaikka joku väittäisi että nainen olisikin kiinnostunut niin tiedän että se olen minä joka joutuu tekemään aloitteen ja ottamaan riskit että saan taas selkääni. Se vituttaa.

Mieluummin yksin kun vain vittuuntunut naisiin. Enkä ole mikään kiva kaveri vain naiselle.

• Anonyymi

Sitten en ole ainakaan sinun kaivattusi. Olen sitkeä naiseksi hänen suhteensa. Sivusta

• Anonyymi

Minä nainen 51v ja mies 43v. Välimatkaa on. Hän on raamikas ja mukava. Voi kun edes yhden yön vois nukkua hänen kainalossa.

• Anonyymi

Mitä esteitä?

No Kari voi alkaa PORAAN...

• Anonyymi

Okei no poraa. Minä ihan itken ja onko se sulle suurinta hupia?? Kertoo mikä oikeesti olet.

• Anonyymi

Onko Kari maksettu mies?

• Anonyymi

Asiat on niin solmussa että aukaisuun tarvisi jotkut puutarhasakset. Huoh.

• Anonyymi

Kenenkään suhde ei ala kuvittelemalla hänet palstalle, josta hän ei tiedä mitään. Eletään harhoissa koko porukka mutta kukaan ei sitä myönnä.

• Anonyymi

Mä päädyin tänne kun suhteeni loppui. En tod kuvittele täältä löytäväni kuin ja vain tukea. E

• Anonyymi

Sori mutta ei jaksa tuota riehuntaa, nuo muutamat naiset ottaa nii pulttia ja saan turpaan aina kun ollaan yhdessä ja yrittävät vetää välistä meidän "suhteessakin". Että etsin semmoisen jotka työntää tuota sairasta porukkaa pois, heillä ei ole vaikutusta häneen ja tietysti tykkää minusta ja haluaa hyvää, ei viedä mitään tai alistaa.

• Anonyymi

Ja tekee hyvää muulle elämälle saada uusia tuttuja, ja sekin tuo plussaa omaan elämään ja pitää tuota sekopääporukkaa kaukana. Ovatkin hakanneet elämääni vuosia, toivotaan että tulee heille pahana takaisin.

• Anonyymi

Ja toivottavasti ottavat myös itse turpaan kun ovat jonkun kanssa tai saavat jotain hyvää elämää. Sitä rupeaa saamaan itselle sen mitä tekee muille tai yrittää tehdä jostain syyllisen johonkin. Tässä siis teille jatkoon.

• Anonyymi

Nämä on ihan sekopä ämmiä, hän on sinkku ja minä, mutta jos ei sekopää ömmille jaa Tietoa miehestä että pystyivät aloittamaan sitä manipulointi ja varaspuuhiaan, niin hakkaavat koska luulevat että on varattu. Täysin sekopäinen mustasukkainen ämmälsuma, tai että sinulla on suhde heidän kaivatun kanssa. Sitten tonkivat ja riehuvat ja aiheuttavat paskaa. Ja suurinta osaa viittaa eri kun eivät pääse enää hyväksikäyttämään ja manipulointi ei onnistu. Etsin puolisoa johon se L ei pääse käsiksi, eikä meidän elämään tai se sekopää ämmä ryhmä vaikuttamaan ja tonkimaan.

• Anonyymi

Sekopää ämmä ryhmä kun pitää vainota ja pelätä saanko enemmän kuin he ja onko elämäni parempaa kuin heillä ja kenen kanssa olen tekemisissä ja mitä saan. Sairasta sekopää porukkaa jotka oikeasti luulee että heillä on oikeus määrätä ja alustaa, sitten itkevät kun ottavat itse "turpaan".

• Anonyymi

Kirjoitatko mies ämmistä vai ”ämmistä? Haluan perille tästä kerronnasta

• Anonyymi

Mutta tuo vuosia kestänyt touhu tulee niille paha A takaisin omaan elämään. Aina kun kiristävät ja, alistavat ja hakkaavat saavat sitä itse. Aina kun estävät milloin mitäkin se tulee heille pahana, aina kun vainoavat se tulee heille itselleen, aina kun yrittävät määrätä elämääsi se tulee heille itselleen jne

• Anonyymi

Kyllä hävettäisi olla joku tuosta sekopääryhmästä, matsmit hakkaavat naisille väkisin miehiä, Mirjalle ja Emilialle miehiä hakataan kunnes suostuvat, ei taida rakkaus rouhuta, minua ne vainoaa mihin vaan muuta kun en suostu hriföb tahtoonsa. Täytyy sanoa että karseaa porukkaa 😆

• Anonyymi

Kerro mies miten naisille hakataan väkisin miehiä onko jotain pinokkioholmmia?

• Anonyymi

M6na ei toimi kun omalla kädellä.

• Anonyymi

Pidä se turpas kiinni.

• Anonyymi

Vastasitko kenties tuohon miehen kuluneeseen gospel-levyyn mitä täällä soittelee kommenttikaupalla? Kertoo sinusta aika paljon nääs jos jollain tavalla raastaa hermoja tai resonoi, kyseessä on ongelmat sinun psyykkisellä osa-alueella

• Anonyymi

Ohi meni

• Anonyymi

191 kommenttia? En jaksa tällaisia, Tehkää uusia jo.

• Anonyymi

Ei oikeastaan muuta kun että kun on tunteita pelkää että saa siipeensä eikä siksi uskalla tehdä mitään noin vain kevyin perustein. Pattitilanne. Kun kaiken aikaa mielessä.

• Anonyymi

juhan vesieste Maunulantiellä on se, mitä etsit. Pohjana pari SUULAALTA pöllittyä traktorin kauhaa.
      AMISH.

• Anonyymi

Ortodoksinen usko on este

• Anonyymi

Ikäero, tosin itseäni ei niin haittaa mut nuorempaa ehkä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5137
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3470
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2818
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      9
      1972
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      260
      1451
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1372
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1078
    Aihe