”Auto liukui Ullantieltä Puistotielle ja kolmihenkisen perheen auton kylkeen”
Uutishankinnan toivepäiväuni
11
589
Vastaukset
- Anonyymi
Toimituksesta on matkaa Onnettomuuspaikalle runsaat 50 metriä. Toivoakseni Muumi tai armeijan kiertopokaali olivat passissa?
- Anonyymi
Tai tiskiltä uusiopahvi ? Tois
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18161625d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onhan tässä joutanut jo jalkautumaan kentälle ja
olisi epäsoveliasta karauttaa autolla toimituksen tiloihin.- Anonyymi
Joku vuosi sitten joku yritti toimitukseen autolla sisälle. Punainen opel farmari oli, olikohan päätoimittajan serkkulikan ex-miehen auto..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vuosi sitten joku yritti toimitukseen autolla sisälle. Punainen opel farmari oli, olikohan päätoimittajan serkkulikan ex-miehen auto..
Oi joi. Lellavan lelunukke koeajoi juuri tänään sellaista punaista menopeliä.
Aijaa se olikin Ferrari. No ei ollut kaukana. Rolls Royce on jotain.
- Anonyymi
Moottorikelkkailusta on lehdessä tuore juttu. Toimittaja on päässyt helpolla, kun nuoret kelkkailijat kelkkoineen on tuotu lehden toimituksen pihalle. Auton peräkärryssähän niillä kelkoilla ajellaan kisoissakin!
- Anonyymi
Voiko Lellavalla ajella moottorikelkalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko Lellavalla ajella moottorikelkalla?
Lellavan lelunukke voi ajella silläkin. Yleensä hän kuitenkin mieluummin valitsee vaikkapa helikopterilennon. Siinä on sitä jotakin!
- Anonyymi
Mä laitoin Kauhajoki-lehden lattialle ja päästin pökäleen sen päälle. Sit käärin koko roskan ja heitin naapurin kuusiaidan yli.
- Anonyymi
Hyvin tehty! Journalistien olisi syytä keskittyä vain Lellavan lelunuken kamelinvarpaaseen. Lukijamääräkin nousisi. Ja lehdet eivät lentäisi kuusiaidan yli, vaan ne nostettaisiin autotallin seinälle sinitarralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569