laulusolistien vankila ja aivopesula,joten olisi
boikotti paikallaan koko kilpailun suhteen.
Vihreät Niityt-laulukilpailu on solistien suhteen
suositumpi,koska siihen osallistuu melkein 1500
laulajaa ja tangomarkkinoille ainoastaan 600.
boikotti paikallaan koko kilpailun suhteen.
Vihreät Niityt-laulukilpailu on solistien suhteen
suositumpi,koska siihen osallistuu melkein 1500
laulajaa ja tangomarkkinoille ainoastaan 600.
Vastaukset 16
Vanhimmat
Volvojen sekameskassa paskapussit tarakalla. Osallistu Sinäkin tapahtumaan Kalajoen särkillä vihreiden elämänarvojen ja kettutyttöjen puolesta. Leiriintymisalueella järjestämme ilmaisen saasteettoman kettingin rasvauksen fillareihin. Ei koske ruotsalaisyhtiö Volvon alihankkijoita. Lisäksi tarjotaan leirillä freteiksi koulutettujen minkkien pedikyyristä hoitoa kynsiongelmiin. Tervetuloa tutustumaan koko perheen voimalla vääriin elämänkuvioihin.
ja hohhoo kun täällä naurattaa vanhaa miestä,mutta ei pistele vihaksi ollenkaan vaikka
herjaat,sillä en poista yhtään sinun kommenttia.
KOMMENTTEJA???!!!!!
j.jussiW-T louskuttaa suutaan sen mitä ehtii. Vailla minkäänlaista totuus pohjaa, jos vähänkin lueskelee miehen kommentteja.
Ihmettelen, jos miltei viiskymppisellä kaverilla ei ole muuta tekemistä, kuin joutavia jurista.
Ehkä poistattaa tämän viestin ilmoittamalla keskustelua valvovalle seriffille!!!!!
näette etten tule poistattamaan yhtään teidän kommenttia,sillä toivon että te herjaatte lisää
minua.
Minua kommentissani on taatusti totuus mukana tässä tangomarkkinat jutussa,sillä sattumoisin tiedän minkälainen pohja Seinäjoella,koska olen
seurannut sivusta koko tangomarkkinoiden olemassa
olon ajan,joten tiedän kaiken Suomen musiikkibusineksesta.
Ja Vihreät Niityt-laulukilpailut ja iskelmäviikkojen taustahenkilöt minulla on parhaiten selvillä,koska ystäväni on siellä organisaatiossa mukana ja entinen työkaverini
on kapellimestarina juhlaorkesterissa.
luulet että poistatan sinunkin kommentin,joten ei tule kuuloonkaan,sillä yksikään kommentti ei tule poistumaan minun tekemän poistoilmoituksen pohjalta.
Jossain vaiheessa väitit, että Keskisen Vesa ois ostanut suurimman osan Seinäjoen tangomarkkinoiden osakkeista. Joten seurailusi taitaa olla enemmän mielikuvituksesi tuotetta, kuin faktaa perustuvaa.
meistä on vanhempi?Koska olen seurannut tätä Suomen musiikki touhua melkein 40 vuotta.
Se on tuossa kirjoituksessa minkä olen tähän aiheeseen kirjoittanut,niin se on taatusti totta.
Se on myös totta,että miljoonatango on tulossa ja
sitä ei järjestetä joka vuosi,vaikka sekin on tangokilpailu.
Nuoresta pojasta oot kyllä seurannut tangoilua
Kauko Simosen voitosta nyt ei kuitenkaan ihan 40 vuotta ole, että vähän lyhyempikin perspektiivi tähän tangomarkkinoihin riittää.
Miten se Miljoonatango liittyy Seinäjoen tangomarkkinoihin???
ja niihin osake kauppoihin joita väitit alla olevassa keskustelu ketjussa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000008610765
vanhoja keskusteluja,koska tässä vertaillaan ainoastaan tangomarkkinoita ja iskelmäviikkojen
organisaatioita keskenään.
Kyllä minusta tuntuu siltä,että iskelmällä on Suomessa enemmän kuulijoita,mitä tangolla.
se juisti! on ajautunut mielipideriitaan nuorempiensa kanssa! annahan selkokielinen vastaus mitä tarkoitat ,että jopa viheriätniitut on suositumpi kuin tankamarkkonointi? kyllä Kiuruvesi hyvä paekka on mutta kyllä kokemus vielä on valttia Seinäjojella.
iskelmät ole parempi kuin pelkät tangot,sillä en minä vaan viitsi kuunnella kokonaista viikkoa pelkkää tangoa.
Ja mitä järjestäjien kokemukseen tulee,niin Seinäjoella tämän kesän järjestelyorganisaatio on ensimmäistä kesää tällä kokoonpanolla ja Kiuruvedellä kokoonpano on alkuperäinen,joten siellä se kokemus ratkaisee jos missä.
Kaverini on ollut useamman vuoden tangotoimistolla töissä ja on edelleen. Joten jos tarkoitat järjestelyorganisaatoilla pelkästään toimitusjohtajan ulos potkimista ja omistajapohjan laajentamista niin täytyy tuottaa pettymys, että jos organisaatiota aletaan muuttamaan niin se on pikkusen isompi prosessi. Kun markkinat alunperin lähti 80-luvun puolivälistä liikenteeseen Mailajussien varainhankinta toiminnan laajentuessa, niin edelleen on ihmisiä jotka ovat koko tangomarkkinoiden historian ajan antanut työpanoksensa talkoisiin ja tällästä tieto taitoa ei toimitusjohtajan potkimisella saada pois organisaatiosta.
tuo VIHREÄT NIITYT on huomattavasti parempi tapahtuma,mitä tangomarkkinat.
Koska tangomarkkinoilla tehdään kilpailuihin osallistuvien laulajien ja AURAVIIHTEEN välillä sopimus,etteivät kyseiset laulajat saa osallistua mihinkään muuhun kilpailuun,kun näille tangomarkkinoille eli ne ovat allekirjoitetun sopimuksen vankeja.
Mikä hemmetin Vihreät niityt, koskaan kuullutkaan koko tapahtumasta mitään. Se on varmaan artistille kova ponnahduslauta...
HYMY-lehdestä,sillä siellä on kummankin kevyenmusiikin festarien mainokset.
Kyllä se on yhtä kova ponnahduslauta,kuin tangomarkkinat.
Jos olet kuullut sellaisesta lauluntekijästä kuin
TOIVO KÄRKI,niin tämä varmaan selittää sulle kaiken,että missä mennään.
Laulukilpailun nimi on TOIVO KÄRKI-laulukilpailu
ja on taatusti kova tasoisempi,kuin tangomarkkinat,sillä siellä on muka myös oopperalaulajia.