JT haastavat Alankomaat (valtion) oikuteen

Anonyymi-ap

Oikeuteen mars!
Se näkyy olevan seuraan modus operandi.
Nyt sitten vedetään Hollanti oikeuteen. Eh, nimitäin jokunen vuosi sitten todistajien puuhia tutkittiin mutta ei muiden ryhmien
Diskriminaatiota!

Mainittakoon tosin, että mm. Katolinen komissio noudatti "Deetemanin komission" suosituksia seksuaalisen hyväksikäytön torjunassa JT t eivät.
Tämä toimi sytyttmienä syvemmälle tutkinnalle.

Linkki

https://nltimes.nl/2023/12/11/jehovahs-witnesses-suing-dutch-state-discrimination

3

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä mieltä olen JT:n touhuista?
      Tätä: Hah hah hah haaaa!

    • Anonyymi

      Jos JT-järjestö rikkoo lakia, jota toiset noudattavat ja saa rangaistuksen, se voisi huutaa "diskriminaatiota!" ja haastaa valtion oikeuteen. Meitä ei saa rangaista, kun muitakaan ei rangaistu. Sitten käydään kaikki mahdolliset valitustiet läpi vuosien ajan.

      Mitähän järjestö hakee tällä valtioita vastaan nokittelulla? Eihän valtiota edes voi uhkailla samalla tavalla kuin vaikkapa kritiikkiä esittäävää yksityishenkilöä, eikä valtion tarvitse pelätä oikeusprosessia tai oikeuskuluja samalla tavalla, vaikka resursseja toki palaakin turhaan. Hakeeko järjestö huomiota, keneltä? Kuvitteleeko järjestö, että sen juristit ovat niin taitavia, että he pystyvät harhauttamaan valtiota? Eihän tämä mahdotonta toki olekaan. Tai ollaanko järjestön johdossa oikeasti harhaisia ja kuvitellaan, että Jehova kyllä auttaa?

      Järjestön pitää kuitenkin hankkia juridiset resurssinsa ulkopuolelta, ellei sitten omasta piiristä löydy ilmaiseksi työtä tekeviä, käännynnäisenä tulleita juristeja (tuskin juurikaan) tai syntymätodistajia, jotka ovat toimineet JT-uskonnon korkeakouluvastaisia opetuksia rikkoen ja opiskelleet juristiksi (näitä on jonkin verran). Jäätelörahaa taidetaan tarvita, sen verran innokas järjestö on asiassa.

    • Anonyymi

      Mitään ei ole järjestön mukaan tapahtunut ennen kuin se on oikeudessa todistettu ja tuomittu tapahtuneeksi.
      Voi myös maksaa joissakin maissa uhrille korvaukset vaitiolosopimuksella.
      Hys hys...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe