Unessa outo ahdistava paikka, jossa tuntematon ristiverinen nainen hiukset ponihännällä, istumme käytävällä vierekkäin ja hän puhuu kasvotusten jotain minulle. Seuraavaksi olen hämärässä huoneessa jossa pienikokoinen kasvoton mies ja mies, kaverinani pitämä ihminen tosi elämästä. Kasvoton mies ei puhu, kävellessä olkaamme osuvat toisiimme jonka koen ahdistavan ja pelottavana. Tämä tuttu mies on levoton ja aikoo iltatoimiin ja nukkumaan, muttei tiedä miten sen tekee ja siinä samalla huomaan että hän on joku muu jolla kaverilta näyttävä valepuku päällä. Hän hieraisee niskaansa jolloin näen valepuvun nousevan ja alta näkyy tumman vihertävää ihoa... Miten tämän voisi tulkita??
En löydä tukintaa
4
227
Vastaukset
- Anonyymi
Liittyykö ihmisten kohtaamiseen. Tunnetko ettet oikein osaa lukea heitä tai onko sinulla joku tilanne tällä hetkellä päällä, ettet osaa tulkita jotain asiaa johon liittyisi muut ihmiset?
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18195902/jos-heraisimme-todellisuuteen-tajuaisimme--prabhut-jatkavat-vastaamista-kysymyksiin
Jos heräisimme todellisuuteen, tajuaisimme. Prabhut jatkavat vastaamista kysymyksiin
- Anonyymi
Unesi kaikki henkilöt kuvaavat sinua, sinun sisintäsi.
Nainen kuvaa sinun tunteitasi ja tunne-elämääsi. Kannattaa tutustua tunteisiinsa, ehkä olet lyönyt tunteitasi laimin, ne ovat tärkeitä.
Kasvoton mies kuvaa sinun salaista puoltasi, sinulla on joku alue sisimmässäsi, jota et ole antanut tulla esiin, niin että tunnistaisit sen selvästi. Anna sen tulla esiin, jolloin kasvoton mies saa kasvot. Ehkä se on joku sinulle vielä avautumaton lahjasi tai kykysi?
Tuo tuttu mies on myös sinun sisimmässäsi oleva persoonasi osa, jonka luulet tuntevasi hyvinkin, mutta jotain salaperäistä siinäkin vielä on, eikä sisäistä rauhaa oikein ole löytynyt, että voisi levätä = mennä nukkumaan.
Ala siis rohkeasti tutustua itseesi, ajatuksiisi, kykyihisi, lahjoihisi, mahdollisuuksiisi, unelmiisi, haaveisiisi ja silloin sinulle avautuu rikkaampi elämä. Löydät oman persoonallisuutesi kokonaisena ihmisenä, voit löytää mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä elämässä, pystyt selkeästi määrittämään päämääriäsi ja tavoitteitasi elämässä, silloin sisimmässäsi oleva ahdistava paikka ja hämärä paikka tulevat valoisaksi ja ei ahdistavaksi, uskallat alkaa elää täyttä elämää omilla kyvyilläsi, lahjoillasi ja mahdollisuuksissasi ja osaat valita elämälle suunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905