En löydä tukintaa

Anonyymi-ap

Unessa outo ahdistava paikka, jossa tuntematon ristiverinen nainen hiukset ponihännällä, istumme käytävällä vierekkäin ja hän puhuu kasvotusten jotain minulle. Seuraavaksi olen hämärässä huoneessa jossa pienikokoinen kasvoton mies ja mies, kaverinani pitämä ihminen tosi elämästä. Kasvoton mies ei puhu, kävellessä olkaamme osuvat toisiimme jonka koen ahdistavan ja pelottavana. Tämä tuttu mies on levoton ja aikoo iltatoimiin ja nukkumaan, muttei tiedä miten sen tekee ja siinä samalla huomaan että hän on joku muu jolla kaverilta näyttävä valepuku päällä. Hän hieraisee niskaansa jolloin näen valepuvun nousevan ja alta näkyy tumman vihertävää ihoa... Miten tämän voisi tulkita??

4

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liittyykö ihmisten kohtaamiseen. Tunnetko ettet oikein osaa lukea heitä tai onko sinulla joku tilanne tällä hetkellä päällä, ettet osaa tulkita jotain asiaa johon liittyisi muut ihmiset?

    • Anonyymi

      Unesi kaikki henkilöt kuvaavat sinua, sinun sisintäsi.

      Nainen kuvaa sinun tunteitasi ja tunne-elämääsi. Kannattaa tutustua tunteisiinsa, ehkä olet lyönyt tunteitasi laimin, ne ovat tärkeitä.

      Kasvoton mies kuvaa sinun salaista puoltasi, sinulla on joku alue sisimmässäsi, jota et ole antanut tulla esiin, niin että tunnistaisit sen selvästi. Anna sen tulla esiin, jolloin kasvoton mies saa kasvot. Ehkä se on joku sinulle vielä avautumaton lahjasi tai kykysi?

      Tuo tuttu mies on myös sinun sisimmässäsi oleva persoonasi osa, jonka luulet tuntevasi hyvinkin, mutta jotain salaperäistä siinäkin vielä on, eikä sisäistä rauhaa oikein ole löytynyt, että voisi levätä = mennä nukkumaan.

      Ala siis rohkeasti tutustua itseesi, ajatuksiisi, kykyihisi, lahjoihisi, mahdollisuuksiisi, unelmiisi, haaveisiisi ja silloin sinulle avautuu rikkaampi elämä. Löydät oman persoonallisuutesi kokonaisena ihmisenä, voit löytää mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä elämässä, pystyt selkeästi määrittämään päämääriäsi ja tavoitteitasi elämässä, silloin sisimmässäsi oleva ahdistava paikka ja hämärä paikka tulevat valoisaksi ja ei ahdistavaksi, uskallat alkaa elää täyttä elämää omilla kyvyilläsi, lahjoillasi ja mahdollisuuksissasi ja osaat valita elämälle suunnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe