Täällä kirjoitellaan koko ajan pimeistä ikkunoista Hangossa, mikä kyllä pitääkin paikkansa. Russarö sitä vastoin on ollut koko pimeän ajanjakson valoisamapana kuin vuosikymmeniin. Siellä lienee jotain meininkiä koko ajan, ja nythän jenkit saavat tuoda sinnekin joukkojaan jatkossa. Ja se on hyvä asia...
Russarön valot
11
586
Vastaukset
- Anonyymi
Juu rantaraitti kasarmilta saunalle on valaistu.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Järkyttävää. Nyt se on sitten tehty, Suomi on luovutettu jenkeille ja ilman mitään koko kansan mandaattia. Vähitellen synnyinmaa muuttuu ja tulee vieraan valta. Ydinaseetkin.
Mikä eroaa siitä että olisimme itäistä naapuria? Eipä mikään. Kun vielä Trumppi pääsee hillumaan, se on sitten jo kuolemanrangaistuskin lähellä. Voi mihin veitte meidät! - Anonyymi
Ei Suomea mihinkään jenkeille luovutettu ja vertauskuva Suomesta ryssien kaltaisena tämän sopimuksen johdosta on kutakuinkin rikollinen lausahdus ! Tämähän on parasta mitä Hangolle on tapahtunut vuosikymmeniin, tuovat toki omia tarvikkeita mutta päivittäistarvikkeita tarvitsevat paljonkin täällä ollessaan ja tämähän tuo rahaa kassaan. Sirkushuveja tarvitsevat myös joten Grönan kiittää ja varmasti paikalliset ravintolat muutenkin. Just tyypillistä hankoa, väki häviää ja kaupunki kuihtuu kuin peenis kylmässä, mutta kun jotain uutta olisi tulossa ja väkeä raitille muutenkin kuin kesällä 1,5 kk, niin on aivan hirveää. Ehkä se on sitten oikein että tämä kaupunkimme kuihtuu täysin. Ja sitten fakta : ei täällä 24/7/365 tule jenkkejä olemaan vaan ajoittain, mutta silloin voi toki olla isohko joukko.
- Anonyymi
Siinä meuhkaa nykyajan tuotos.
Olen itse Viipurin evakkojen lapsi, joka on saanut itänaapurin eväät jo äidinmaidossa pärjätä.
Itse olen ryssille luovutetun Hankoniemen nähnyt itse. Olen asunut paikkakunnalla ja olen nähnyt miten toisen maan valta alistaa. Olen myös henkilökohtaisen elämäni kautta nähnyt miten iso suurvalta ja pieni länsimaa kättelevät ja elävät rinnakkain. Ole opiskellut Neuvostoliitossa, ystäväni ovat Venäjältä samoin kuin ovat myös Amerikasta. Sielllä ovat myös sukulaiseni.
Minun mottoni on vanha diplomatian keino: sopu ja rauhantahtoisuus. Nyt ja aina. - Anonyymi
Juuri näin, siksihän jenkit tänne tulevat ettei Hankoa(kaan) luovutettaisi uudelleen ryssille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, siksihän jenkit tänne tulevat ettei Hankoa(kaan) luovutettaisi uudelleen ryssille.
Vladimir ei ole ikuinen ja uusi normaali aika tulee. Toivottavasti saavat naispressan :)
En tykkää ollenkaan jenkeistä, en ole amerikkalaisten fanittaja. Mutta slaavisuus uppoaa ku veitti venkulan kylkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vladimir ei ole ikuinen ja uusi normaali aika tulee. Toivottavasti saavat naispressan :)
En tykkää ollenkaan jenkeistä, en ole amerikkalaisten fanittaja. Mutta slaavisuus uppoaa ku veitti venkulan kylkeen.Uutta normaalia ryssien suhteen ei tule koskaan, siitä voi olla varma. Ja miksi pitäisi tulla?
- Anonyymi
MOSCOW, December 15. /TASS/. Moscow expresses regret regarding the threat that has now emerged from Finland, a country with which Russia long shared a splendid relationship, Kremlin Spokesman Dmitry Peskov said.
Ei nyt enää paljon kiinnosta, mitä Herra Kremlissä on mieltä. Valehtelee joka tapauksessa. - Anonyymi
Ei Suomi ole sodassa Venäjää vastaan, eikä mitään muutakaan itsenäistä valtiota. Me olemme kuin mikä tahansa muu sivistysmaa ja puolueeton, itsenäinen ja päättää omista asioistaan jatkossakin. Jos amerikkalaiset sotilaat alkavat invaasion, se on väärä päätös Nato-sopimukselle. Yhteistyö on ok, mutta ei todellakaan mitään pysyviä joukkoja tänne haluta. On parempi kaikille, ettei lietsota sotamoodia yhtään enempää nyt.
Me vanhat tiedämme, että noin 50 vuoden välein maskuliinit alkavat haluta sotasankareiksi, ja kuoppaan. Naiset eivät, he puolustavat rauhaa ja rakkautta. Sille, joka haluaa tietää asioista, suosittelen historia lukemista. Sotahistoriaa erityisesti. - Anonyymi
SammuteTuin LyhDyin..👀🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768