Russarön valot

Anonyymi-ap

Täällä kirjoitellaan koko ajan pimeistä ikkunoista Hangossa, mikä kyllä pitääkin paikkansa. Russarö sitä vastoin on ollut koko pimeän ajanjakson valoisamapana kuin vuosikymmeniin. Siellä lienee jotain meininkiä koko ajan, ja nythän jenkit saavat tuoda sinnekin joukkojaan jatkossa. Ja se on hyvä asia...

11

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu rantaraitti kasarmilta saunalle on valaistu.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Järkyttävää. Nyt se on sitten tehty, Suomi on luovutettu jenkeille ja ilman mitään koko kansan mandaattia. Vähitellen synnyinmaa muuttuu ja tulee vieraan valta. Ydinaseetkin.
      Mikä eroaa siitä että olisimme itäistä naapuria? Eipä mikään. Kun vielä Trumppi pääsee hillumaan, se on sitten jo kuolemanrangaistuskin lähellä. Voi mihin veitte meidät!

    • Anonyymi

      Ei Suomea mihinkään jenkeille luovutettu ja vertauskuva Suomesta ryssien kaltaisena tämän sopimuksen johdosta on kutakuinkin rikollinen lausahdus ! Tämähän on parasta mitä Hangolle on tapahtunut vuosikymmeniin, tuovat toki omia tarvikkeita mutta päivittäistarvikkeita tarvitsevat paljonkin täällä ollessaan ja tämähän tuo rahaa kassaan. Sirkushuveja tarvitsevat myös joten Grönan kiittää ja varmasti paikalliset ravintolat muutenkin. Just tyypillistä hankoa, väki häviää ja kaupunki kuihtuu kuin peenis kylmässä, mutta kun jotain uutta olisi tulossa ja väkeä raitille muutenkin kuin kesällä 1,5 kk, niin on aivan hirveää. Ehkä se on sitten oikein että tämä kaupunkimme kuihtuu täysin. Ja sitten fakta : ei täällä 24/7/365 tule jenkkejä olemaan vaan ajoittain, mutta silloin voi toki olla isohko joukko.

      • Anonyymi

        Siinä meuhkaa nykyajan tuotos.
        Olen itse Viipurin evakkojen lapsi, joka on saanut itänaapurin eväät jo äidinmaidossa pärjätä.
        Itse olen ryssille luovutetun Hankoniemen nähnyt itse. Olen asunut paikkakunnalla ja olen nähnyt miten toisen maan valta alistaa. Olen myös henkilökohtaisen elämäni kautta nähnyt miten iso suurvalta ja pieni länsimaa kättelevät ja elävät rinnakkain. Ole opiskellut Neuvostoliitossa, ystäväni ovat Venäjältä samoin kuin ovat myös Amerikasta. Sielllä ovat myös sukulaiseni.
        Minun mottoni on vanha diplomatian keino: sopu ja rauhantahtoisuus. Nyt ja aina.


      • Anonyymi

        Juuri näin, siksihän jenkit tänne tulevat ettei Hankoa(kaan) luovutettaisi uudelleen ryssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, siksihän jenkit tänne tulevat ettei Hankoa(kaan) luovutettaisi uudelleen ryssille.

        Vladimir ei ole ikuinen ja uusi normaali aika tulee. Toivottavasti saavat naispressan :)
        En tykkää ollenkaan jenkeistä, en ole amerikkalaisten fanittaja. Mutta slaavisuus uppoaa ku veitti venkulan kylkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vladimir ei ole ikuinen ja uusi normaali aika tulee. Toivottavasti saavat naispressan :)
        En tykkää ollenkaan jenkeistä, en ole amerikkalaisten fanittaja. Mutta slaavisuus uppoaa ku veitti venkulan kylkeen.

        Uutta normaalia ryssien suhteen ei tule koskaan, siitä voi olla varma. Ja miksi pitäisi tulla?


    • Anonyymi

      MOSCOW, December 15. /TASS/. Moscow expresses regret regarding the threat that has now emerged from Finland, a country with which Russia long shared a splendid relationship, Kremlin Spokesman Dmitry Peskov said.

      Ei nyt enää paljon kiinnosta, mitä Herra Kremlissä on mieltä. Valehtelee joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Ei Suomi ole sodassa Venäjää vastaan, eikä mitään muutakaan itsenäistä valtiota. Me olemme kuin mikä tahansa muu sivistysmaa ja puolueeton, itsenäinen ja päättää omista asioistaan jatkossakin. Jos amerikkalaiset sotilaat alkavat invaasion, se on väärä päätös Nato-sopimukselle. Yhteistyö on ok, mutta ei todellakaan mitään pysyviä joukkoja tänne haluta. On parempi kaikille, ettei lietsota sotamoodia yhtään enempää nyt.
      Me vanhat tiedämme, että noin 50 vuoden välein maskuliinit alkavat haluta sotasankareiksi, ja kuoppaan. Naiset eivät, he puolustavat rauhaa ja rakkautta. Sille, joka haluaa tietää asioista, suosittelen historia lukemista. Sotahistoriaa erityisesti.

    • Anonyymi

      SammuteTuin LyhDyin..👀🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1393
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      897
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      813
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe