Jopas nyt aito-laisella on kova kiire kaivaa MNOT- aloituksia esille. Heh heh hee. Ja kaikki me tiedämme miksi hän näin tekee. No kun saa jatkuvasti turpiin omien väitteiden kanssa jotka on helppo todistaa ihan potaskaksi.
Kuten vaikka että "ALFAlla menee hyvin", "Räsäsestä tulee ministeri", "RKP ei mene hallitukseen", "´Jäsenmaksu on vain 20 euroa" yms yms yms. Muistaako kukaan olisiko aito-lainen joskus - edes vahingossa - osunut oikeaan....
Mähän olen palstan julkku!!
25
279
Vastaukset
Totta jos olisit hän olisit mielissäsi moisesta huomiosta, Sillä olen huomannut että hänelle se on pääasia. Ei väliä onko negatiivisa tai positiivista, pääasia on huomio.
Varmasti oletkin jo huomannut sen että eniten häntä ärsyttää ignooraus .- Anonyymi
Mnot saa aito_Iaisen huomiota, torre torakan.
- Anonyymi
"Varmasti oletkin jo huomannut sen että eniten häntä ärsyttää ignooraus ."
Olen huomannut ja varmaan siksi sitten alkaa keskustelemaan itsensä kanssa. <<Varmasti oletkin jo huomannut sen että eniten häntä ärsyttää ignooraus.<<
Olen minäkin ollut huomaavinani. Kun katkaisee suunsoiton, väittelyriippuvaiselle ei riitä, että saa 'viimeisen sanan', vaan hän kohta jatkaa kiukutteluaan. Kyse lienee jonkinlaisesta 'vimmataudista'.- Anonyymi
Onkohan kaikki viidesläiset vastaavanlaisia tapauksia?
- Anonyymi
Totta melko kuutamolla ovat kaikki.
- Anonyymi
Et haluakaan tietää, haluat vain mustamaalata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta melko kuutamolla ovat kaikki.
Vaikutat kommentistasi päätellen olevan ihan itse
- Anonyymi
Et saa aito-laista mielestäsi.
Taidat olla addiktoitunut häneen. On ymmärrettävää, että sinua hehetyttää, sillä väittelyriippuvalla on nyt oikeasti 'dylkki ja totinem baik', niin kuin raumalaislaulussa sanotaan.
Olet muuten oikeassa, kyllä hän kerjää myös huomiota. On siitäkin rippuvainen.Niin tärkeintähän aito_laiselle ei ole se että hänestä kirjoitettaisiin hyvää vaan ylipäätänsä se että kirjoitetaan.
Lyötyään kirveensä kiveen, väittelyriippuvainen ei pelkästään yritä peitellä asioita nostamalla lukuisia ketjuja, vaan vaikuttaa siltä, että häntä vaivaisi jo vaikea maanisuus tai psykoosi. Hän lienee sekaisin ja kiireellisen hoidon tarpeessa.
Nyt on tosi kyseessä. Toivottavasti läheiset tajuavat, mitä on pakko tehdä. Siunausta kärsivälle.No ajattele positiivisesti, aitol_lainen joskus rustasi minusta aloituksen kuinka olen mulkku. Sinä olet vaan julkku ;)
- Anonyymi
Et julkku vaan mulk..
- Anonyymi
Ei kun palstan mulkku.
- Anonyymi
Kansanlähetyksen henkilöjäsenmaksu voi olla 20€ jossain piirissä.
- Anonyymi
Kuten Kymenlaaksossa ja Helsingissä
https://kykl.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/
https://hekl.fi/jasenyys/ - Anonyymi
Niin, herätysliikkeisiin vihamielisesti suhtautuvat levittelivät täällä valheita ja inttivät, että jokainen henkilöjäsen joutuisi maksamaan satoja euroja vuodessa muutaman kympin sijaan.
Väittely- ja huomioriippuvaisen maanis-psykoottinen purkaus osoittaa, ketä hän pitää päävastustajanaan. Ylivoimainen ykkönen olet sinä Mistänäitäoikeintulee. Vilpittömät onnittelut! Juuri sinun kohdallasi hänen kiukkunsa on korkeimmillaan, koska olet niin taitava.
- Anonyymi
Aitolainen on aina pahalla päällä tyypilliseen lahkolaiseen tapaan.
- Anonyymi
Millään muulla palstalla en ole törmännyt näin korkeaan rekisteröityjä nimimerkkejä vastaan kohdistuvien kirjoitussten määrään. Luterilaiset on kaunaista porukkaa.
Täällä eivät kirjoita pääasiassa luterilaiset, vaan muut. Melkein kaikki hyökkäykset ovat yhden (!) ihmisen runsasta työtä.
- Anonyymi
Brasil kirjoitti:
Täällä eivät kirjoita pääasiassa luterilaiset, vaan muut. Melkein kaikki hyökkäykset ovat yhden (!) ihmisen runsasta työtä.
Mikäs piru se sellainen on?
Kolme Jumalaa yhdessä? 😹
- Anonyymi
Minuakin hän satunnaisesti kohottaa jalustalle.
Muistan kun hän joskus etsi viikkotolkulla kaikilta kartoilta kotipaikkaani Äkväjokea, löytämättä sitä ja se oli tietenkin hänelle paha pettymys.
Pe.ku
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815