Että mua oikesti kiusataan ja stalkataan kaikkialla joten siksikin pelästyin sitä sun taannoista "valoilmiötäkin" sillä tavoin 😣 ja ei en ole vainoharhainen niinkuin hän yrittää saada kaikki uskomaan 😠 hän on sairain ihminen kenen kanssa koskaan olen ollut tekemisissä. Ja mähän olin sille sekopäälle täydellinen "uhri" silloin kuin voin todella huonosti, eihän mulla ollut silloin mitään rajoja enkä uskaltanut sanoa mihinkään asiaan mitään poikkipuolista sanaa 😒😥
Totuus on se
66
706
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda paikkakuntaa ja katkaise yhteydet kiusaajien.
Tilanne ei oo ihan helppo mutta tuosatakin voi selvitä eteenpäin- Anonyymi
En hänen takiaan ala sentään muuttamaan ja yhteydeyt olen katkaissut ajat sitten mutta löytää kyllä keinonsa aina.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta sinä. Jos mulle, ni kiitos kaikesta omasta keksimästä hulluudestasi. Mitähän mä susta hyödyin? En mitään, mä rakastin todella.
- Anonyymi
Eiköhän kaikki mennyt niinkuin sinä sanelit. Kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Valoilmiö joopa. Pysy poissa täältä kylähullu.
- Anonyymi
Oletko se nainen Lohjansaaresta?
- Anonyymi
Se joka mustamaalaa kokoajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka mustamaalaa kokoajan?
Multa tuli pieru 🙋♂️
- Anonyymi
Miltähän kylältä tai kaupungista näin paranoidisia tekstejä kirjoitellaan, vai kirjoitteletko muiden puolesta ns? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltähän kylältä tai kaupungista näin paranoidisia tekstejä kirjoitellaan, vai kirjoitteletko muiden puolesta ns? Sivusta
Multa tuli pieru 🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa tuli pieru 🙋♂️
Onko sinulla mies nyt kivaa vetää tätä fantasiaa? Toivottavasti, sillä saatat saada pari kukkuukukkuutapausta kiinnostumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kylästä yks hullu ainakin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kylästä yks hullu ainakin löytyy.
Ai sellainenko, joka tarinoi muiden kirjoittelusta perättömiä? Ilmeisesti näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se nainen Lohjansaaresta?
Oletko se kuka tekee noita typeriä aloituksia ja valtaa koko palstan aina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se kuka tekee noita typeriä aloituksia ja valtaa koko palstan aina?
Kyllä, sama mies on kyseessä joka ehdottelee omien tekstiensä taakse milloin ketäkin. Mitähän se sinua kiinnostaa, tuskin nyt ainakaan tunnistit ketään lohjansaaresta tai sen sellaista, ihan perus spinnaamiselta vaikuttaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti ehdotella esim sellaisia nimiä kirjoitusten kohteeksi joista perättömien väitteiden kohde ei ole ikinä kuullutkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ihan noin. Minä kirjoitan täällä miten tunnen, se ei ole perätöntä puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ihan noin. Minä kirjoitan täällä miten tunnen, se ei ole perätöntä puhetta.
Niin joo, se on se koettu todellisuus…
- Anonyymi
Multa tuli pieru 🙋♂️
- Anonyymi
Mikä valoilmiö?
- Anonyymi
Ny kannattaa olla tarkkana mitä miespuolinen trolli sinulle kirjoittaa, niin saat jotain puhuttavaa ja pähkäiltävää👍Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny kannattaa olla tarkkana mitä miespuolinen trolli sinulle kirjoittaa, niin saat jotain puhuttavaa ja pähkäiltävää👍Sivusta
Kelle se sitten siitä puhuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle se sitten siitä puhuisi?
No jospa muotoilin niin todella läpinäkyvästi tarinannälkäiselle vähän huonosti tämän kehyksen- kirjoittamista tarkoitin, nyt kannattaa ladata kahvipannu, niin jaksat kärkkyä mitä tekstiä nääs tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jospa muotoilin niin todella läpinäkyvästi tarinannälkäiselle vähän huonosti tämän kehyksen- kirjoittamista tarkoitin, nyt kannattaa ladata kahvipannu, niin jaksat kärkkyä mitä tekstiä nääs tulee
Se, että kommunikoi umpihöperön kanssa on hyvä ottaa huomioon ja muodostaa lauseet mahdollimman selkokielellä
- Anonyymi
No mitä se vei sulta ja milloin
- Anonyymi
Kirjoitatko sinä ihan aktuaalisesti näistä palstamiehen fiktiivisistä sanotaan vaikka nyt sitten muistelmista, eli trollaamisista jotain muistiinpanoja mitä esittelet into piukassa kaikille joilla ei ole omaehtoista ajattelua? Go s-s
- Anonyymi
Yksityisyyden ja paljon muuta tuhoa aiheuttanut kaikkien näiden vuosien ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisyyden ja paljon muuta tuhoa aiheuttanut kaikkien näiden vuosien ajan
Vain yksin hän? Niihinkin tarvitaan se toinenkin, mutta eihän sitä nähdä mitä itse aiheutetaan alunalkaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitatko sinä ihan aktuaalisesti näistä palstamiehen fiktiivisistä sanotaan vaikka nyt sitten muistelmista, eli trollaamisista jotain muistiinpanoja mitä esittelet into piukassa kaikille joilla ei ole omaehtoista ajattelua? Go s-s
Suomalaista ammattietiikkaa jo vuodesta miekka ja kirves, olis se ollut ihan mielenkiintoinen farssi käsittelyyn
- Anonyymi
Nice story bro 👌
- Anonyymi
It was ”amazing” again, if one happens to be out of lane of sanity, but u know
- Anonyymi
On se siinä mukana, mutta se on niiden orja. Eikä muuttaminen auta, ne on häädettävä pois jotenkin, jos ei sitten muuta muutaman vuoden päästä ulkomaille, silloin niiden vanhemmasta väestä on kuollut osa, ja täällä heikentyvät huonoista iloista ja oloista. Jos eivät saa kunnolla "syödä", ovat saaneet mukaansa uusia, mutta ne on liian heikkoja ja herättävät huomioita, pikku hiljaa " joukot" pientyy ainakin hetkeksi, silloin on hyvä lähteä ja etsiä uusia ihmisiä elämään. Se on silloin vaaratonta ja tuo hyvää itselle. Ilman mitään "syömistä".
- Anonyymi
Nyt jos muuttaa ne saa vaan ivaa ja sabotointia seuraavaankiin kohteeseen. Jos on vaikea itselle, ei ne pääse helpolla, ei kukaan. On vaan kestettävä helpottaa meillä koko ajan. Synkin aika on jo ohi, vaikka välillä takapakkia ja epätoivoa tulee. Katsetta kohti toivoa ja parempaa huomista.
- Anonyymi
Ja hän on se joka täällä kirjoittelee uhkailujaan. Ap:n lisäys tää
- Anonyymi
Niin yhdistin minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin yhdistin minäkin.
Minä en kyllä sinuna lähtisi yhdistelemään yhtään mitään mihin aloituksia kirjoittava mies viittaa, kun ne sattuu olemaan hänen omia tekstejään, mutta hyvää fantasiamaailmaa vaan sinullekin
Minähän nyt en taas ymmärrä yhtikäs mitään, mutta mikäs tuo valoilmiö mahtoi olla? Täällä ainakin on melko pimeää näin talvella, ei liikaa näy muuta kuin jouluvaloja..
- Anonyymi
drone... tai ainakin luulen niin..
- Anonyymi
Et kai sinä hän mies ole? Kyllä tuo aavistuksen harhaiselta kuulostaa.
- Anonyymi
🛸🛸🛸🛸🛸🛸🛸🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ufoja prkle
Valoja😄😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ai satanas ku sattuu mahaan- Anonyymi
Naurat omalle aloituksellesi trolli?
- Anonyymi
Tiedän tunteen, hyvä treeni😄
- Anonyymi
Sillälailla mika michael 🤣
Tuo on surullista. Jokaisen pitäisi saada olla rauhassa ja elää ilman vainoamista. Voimia! Toivottavasti tilanne korjaantuu.
- Anonyymi
Hän taitaa jatkaa itse sitä mistä muita syyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän taitaa jatkaa itse sitä mistä muita syyttää
Mitä tämä nonsenselause, minkä trollimiehelle eli aloittajalle vastasit meinaa?
- Anonyymi
Kiitos sulle, ees joku ymmärtää :)
- Anonyymi
Höpöhöpö. Et ole niin kiinnostava, että kukaan jaksaisi stalkata. Kiusata varmaan jaksaakin, mutta missä sinua kiusataan? Palstalla ei ainakaan.
- Anonyymi
Onko se indikaatio kiinnostavuudelle, että jotkut häiriintyneet stalkkaa? Olet yhtä kujalla kuin aloituksia kirjoittava ätmikin, kukkuu kukkuu..
- Anonyymi
Kuulosti tutulta. Myös mulle käynnyt noin.
Älä lannistu ja tsemppiä sivuille . T. n- Anonyymi
Kiitos, tsemppiä sinnekin :)
- Anonyymi
Mää vähä luulen että sä naisina esiintyvä stalcceri et ole vielä edes perillä mikä ajojahti sua odottaa koska sitä et pysty urkkimaan mistään. Kuten pedareita yleensä odottaakin, onneksi oot sen verran sairas että kuvittelet itsetuhoisessa päässä asiat päälaelleen. Ei mitään myötätuntoa ole pedoja kohtaan ja sen tuut kokemaan
- Anonyymi
Niinpä, olikohan kyseinen valoilmiö ihan varjostavan auton pitkät valot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurattaa miten tämä pieni naisina esiintyvä pedohiiri kuvittelee voivansa uhmata ja manipuloida yhtään ketään. Näissä on sellaista kivaa toiveikkuutta kuitenkin mutta jää aina alakynteen koska on sellaiseksi syntynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulemani mukaan juuri ulkona käy paitsi pimeällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulemani mukaan juuri ulkona käy paitsi pimeällä
Ei varmasti käy, mutta onneksi hänellä ätmillä on sentään tämä julkinen päiväkirja missä tilittää hakkaamisista ym erittäin olennaista…
- Anonyymi
Ei oo ainakaan minulta aloitus, joku vaan yrittää että olisi.
- Anonyymi
Tuhoan teistä jokaisen. Vaikka mustalla raamatulla Mutta että saadaan teille kaikkea pahaa ja kurjuutta. Pilaan teidän kaikkien elämät ja tapan tai "tapan", ei siis todistettavasti. Otan ne jotka vaikuttaa muihin että saadaan dominoefekti ja rysdöt kiinnostuu vahvoista suvuista, Virokin niitä kiinnostaa. Ollaan sitten paha kun kerta pahaa on saatu.
- Anonyymi
Ja varaa miwtt estätkö töitä tat markkinointia tai sabotoitko enää yhtään elämääni ja otatteko kiltisti turpaan ja menetyksiä.
- Anonyymi
Lontoon mutkan poika on armeijassa ja polleja on mielin määrin. Minulta saa tietoa niin paljo kun haluaa kunhan "hakkaatte" ja laitatte niiden elämät paskaksi. Minä voin myös vainota Putinin vastustajia ja seuraajan jos saavat tuon Herran hengiltä.
- Anonyymi
Slaavit osa hyvin kirota, joten konsultoidaan ja seurataan vähän heitä.
- Anonyymi
En minä heti tais itseeni, katson tietysti ensin ettette pääse nauttimaan elämästä tai saa hyvää elämää. Enkai minä teille lahjaa antaisi?
- Anonyymi
Ulkomailla miljonäärillä hyviä neuvoja miten siellä listitään tuommoiset. Juha on it puolella kai se vieläkin pelkää perseensä puolesta, joku uhkasi vetää koodareita ja ip huijareita petseesern. Juha ei varmaan uskalla edes maalle kuin vaipat jalassa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤑🤑🤑🤑🤑😎😎😎😆😆😆😆
- Anonyymi
Ulkomailla mennööpi niin että joku joutuu linnaan jostain syystä, ja samalla se hommaa sinne muita. Tämmöisiä kuulemma voi antaa hyvään tarkoitukseen jotta olisi kivemmat olot 🙂 hyvä karma ja vankilassakin vihataan joukkohakkaajia ja, naisten kiusaajia. Varsinkin hakkaajia. Mutta eiköhän mennä eteen päin. Jos ei jaksa leikkiä eikä kestä, ei pidä tulla kiusimaan tai estää elämää tai muiden töitä. Tai yrittää hommata lääkäriin, eihän kukaan hullu ole jos ei teihin halua kuulua tai antaa elämäänsä teille. Ei kukaan ole piilossa, se on vähä kuin pupu työntää pää pensaaseen ja heiluttaa peppua olen piilossa 😆😆😆😆😆😆😆😆 osuva tuo peppu pystyssä 😆😆😆😆😆 huomasitko, jos et niin kirjoitin tuon 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🙂🙂🙂🙂🙂
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078