terppa, mistähän löytyis Pitch Black -elokuvaan suom. kieliset sanotukset? ku mistään ei löydy semmosia hyviä...??
mistä Pitch Black?
6
1331
Vastaukset
- .Jope
Kuka siihen tekstejä tarvitsee? Paska leffa, sitä paitsi.
- Paljon parempi
kuin jatko-osa. Kuulemma, sillä itse en jatko-osaa ole vielä nähnyt.
- .Jope
Paljon parempi kirjoitti:
marginaalisesti.
- t.r.sikke
Paljon parempi kirjoitti:
mä taas tykkäsin Riddickin kronikoista enemmän kuin pitch blackistä. Pitchissä vähän turhan paljon samanlaista ötökkäjahtia kuin alieneissa, Riddickissä sensijaan oli keksitty neweksiäkin juttuja.
Scifistä tykkääville kummatkin on ihan ok, jollei scifiä harrasta, ei luultavasti pysty näkemään kummassakaan mitään ideaa, muttei toisaalta silloin kannata kritisoidakaan - kannattaa pysyä vaan sillä pylly-pieru-kakka-komedialinjalla. - riku p. rittikki
t.r.sikke kirjoitti:
mä taas tykkäsin Riddickin kronikoista enemmän kuin pitch blackistä. Pitchissä vähän turhan paljon samanlaista ötökkäjahtia kuin alieneissa, Riddickissä sensijaan oli keksitty neweksiäkin juttuja.
Scifistä tykkääville kummatkin on ihan ok, jollei scifiä harrasta, ei luultavasti pysty näkemään kummassakaan mitään ideaa, muttei toisaalta silloin kannata kritisoidakaan - kannattaa pysyä vaan sillä pylly-pieru-kakka-komedialinjalla.pitch blackin ja kroniikoiden väliin kuuluu yks väliosa nimeltään dark fury.
se tehtiin sen jälkeen ku uusin leffa oli julkastu.
(hyvien elokuvien ystäville tiedoksi et se dark fury on animepaska)
- elmo
http://www.vertaisverkko.com/tekstitykset.php tai subsearc.org...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig228962Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786