En ole huuhaa-miehiä vaan oudot kirjoitukseni selittää synnynnäiset sairauteni ja osittain myös

Anonyymi-ap

Henkiset sairastelut. Henkisiin(vakaviin) sain ammattiapua. Piti ottaa yhteys ammattilaisiin. Pääsin onneks pahimman kriisin ylitse.

Huuhaa-kirjoituksia paljon mikä johttuu siitä kun synnyin sairaaksi tai sairaalloiseksi.

Mulle ei ole diagnosoitu älyllistä kehitysvammaa mut saatan olla välillä huolimaton tai muistuttaa älyllisesti vammaista mut useimmiten se on kai sitä kun ei ole vain oikein terävänä eli keskittymiskyky ei hyvä.

Voisin kertoa joitakin hassuja juttujani ja osa on keksittyjä, osa on sananparsia, osa on tositarinoita kun olen mokaillut.

Tässä niitä (älkää kuolko nauruun varoitus!)

1.Menin sekatavarakauppaan ja luulin maksaneeni raketit raketinnoutopisteellä niin kassaneidillä suu loksahti auki hämmästyksestä ja isä siinä vieressä korottaa ääntä minulle ja minä sitten tajuta että mä sekoilin ajatuksissani ja kaivaa siinä kolikoita ja seteliä jonka kassaneidille ja sitten purskahdan hillittömään nauruhepuliin ja myyjä katsoo vielä kummastuneempana mua ja sitten lähdemme pois

2.Menin sekatavararuokakauppaan jossa sanoin myyjälle "voinko mennä sovittamaan nämä alushousut tonne sovituskoppiin" niin myyjätär heti purskahti nauruun ja isä siinä hieman äksynä minulle sanoo "mitä nää poika sekoilet" niin minä siinä sanon "niin joo nämähän on muovin sisällä ei näitä saa avata vasta kuin kotona" niin isä edelleen äksynä ja sanoo "etkö nää vieläkään poika tajua" no sitten mennään autoon poistuttuaan kaupasta niin isä sanoo "se on kuules niin poika että ei niitä alushousuja saa sovittaa sovituskopissa koska jos et ostaisi niitä niin niihin jäisi se haju"

3.Kaupassa jotakin kosteaa housuissani alapään kohdalla niin mä nolona hermostuneena yritän jotakin maitopurkkia siinä pitää ettei ihmiset huomaa märkää kohtaa sillä pian luulee että oon pissannut housuihini ja sitten yritän kuivata sitä hinkkaamalla itseäni jotakin tolppaa vasten kaupassa

4.Autotavarakaupan pihalla isä huutaa "etkö sä vieläkään saa auki sitä konepeltiä hitto vie poika" mä ährään siinä ja lopulta melkein särjen sen kunnes isä ehtii tulla väliin sanoen "poika sitä ei tuohon suuntaan paineta sillä mitä sä nyt sekoilet kun osasithan sinä sen kotona painaa oikeasta kohtaa"

5.Kotona meen vaihtamaan palanutta lamppua niin isä kerkeää tulla väliin "ei hitto vie poika raukka sä oisit kuollut sähköiskuun jos en olis tullut paikalle sillä tuo lamppuhan on irti juuresta etkö sä nyt tajua häh"

6. Kahvipöydässä naapurin setä +minä+isäni niin yhtäkkiä ryntään kovalla vauhdilla nauhoittamaan jääkiekkopelissä alkavaa lätkätappelua. naapuri jäi monttu auki vahtaan että mikäs nuorelle miehelle tuli oikein

7.Kauppaan menin eripari sukat jalassa jotka nostin farkkujen lahkeiden ylle

8.Yritin itsemurhaa tennispallon laittamalla auton pakoputkeen sillä kuvittelin että kaasu tulee auton sisään(no eihän auto lähteny edes käynthiin!)

9.Katsoin mr bean ohjelmaa jossa älysin keksin ongelmaan ratkaisun kun mr bean siirteli peiliä eri paikkaan jotta näkis telkkarista jottain mut koko ajan kävi niin että ei näkyny mistään kulmasta niin minä oisin käsikirjoituksen muokannu siten että mr bean ois laittanu peilin telkkarin lähettyville siten että peilistä olisi telkkarin kuva heijastunut kun mr bean itse oli telkkarista sivummalla kun se koko juttu meni niin että aina kun mr bean oli telkkarin lähelle niin telkkarista meni kuva pois mut kun siirtyi sivummalle niin telkkarissa näkyi kuva niin hän yritti kaikenlaista jotta vois näkkee ja kyllähän lopulta hän onnistui siinä mut mie oisin tehnyt tuollaisen käsikirjoituksen tai paremmin sanottuna ongelmanratkaisun

10.Helsingissä sekoilua juna-asemalla. En meinaa oikeaan junaan sitten millään löytää. Viidennellä kerrallla vasta tärppää mut tosin minut kuulutettiin oikeaan junaan

Nimimerkkien keksimisiä (mahdollisimman outoja &hassuja)

1.hiivapylly
2.rikkikakkapää
3.potta ja turusen pyssy
4.halli haapukka
5.kinkkis konkkis
6.dujur joo jou jaarg aargh omg öyh möyh
7.maksamöykky möyh möyh
8.maksaripuli
9.jäätelöpallopää
10.kiisseli golf

0

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        110
        8316
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        39
        2529
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        121
        2253
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        1929
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        15
        1654
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1489
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        16
        1452
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        14
        1389
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1272
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        12
        1183
      Aihe