RIP Steve Halliwell (Zak)

Anonyymi-ap

11

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kah, Zak Dingle lähti nyt.

• Anonyymi

Ai Zak Dingle vai? Tuskin sentään!

• Anonyymi

Ei ole koskaan ollut. Alkoholi ja tupakka ja huono ruokavalio, luulen.

• Anonyymi

Mies näytteli 29 vuotta Zak Dinglea. Surullinen uutinen, mutta rehellisesti sanoen ei kovin yllättävä. Näyttelijä on elänyt ymmärtääkseni aika rankan elämän eikä ole näyttänyt hyvivointiselta enää vuosiin, mikä selittänee myös pitkät, selittämättömät poissaolot itse sarjasta.

Zak hahmonahan on sarjassa vielä elossa, eikö? Mitenköhän tämä näyttelijän kuolema hoidetaan tarinankulun kannalta? Hahmo vain jää Skotlantiin ja sillä hyvä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

En katsonut kuin alkuaikoina ennen kuin sarja meni täysin epäuskottavaksi hömpäksi, mutta ihan symppiksen tuntuinen näyttelijä oli. Vähän kuin Greengrass Sydämen asialla sarjassa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Rauha hänen sielulleen.
        Taas näitä Emmerdale-tähtiä, joilla oli vaatimaton osuus sarjassa. Roolihahmo Beryl Chugspoke oli neljässä jaksossa. Olen katsonut Emmerdalea 25 vuotta ja tästä hahmosta ei ole mitään muistikuvaa. Ei monesta muustakaan vähemmän olleista...

• Anonyymi

Aloituksestakin voi päätellä, että tieto Zakin kuolemasta tuli Emmerdaleen.
      Kun Cain ja Sam lähtivät hakemaan Zakin ruumista pakulla Aberdeenista Emmerdaleen, niin mielenkiinnosta selvitin matkan pituuden. Yllättävän pitkä, noin 550 km kun oletin olevan pari-kolmesataa...

• Anonyymi
    • Anonyymi00012

Täytyy Charley Webbin (Debbieä näyttelevä) olla huonoissa väleissä tuotannon kanssa, kun roolihahmo ei tullut Zakin hautajaisiin. Mutta eihän se ole ensimmäinen kerta sarjassa, kun lähiomainen tai -omaiset eivät ilmesty hautajaisiin.
      Olen odottanut Tina Dinglen paluuta sarjaan, mutta en tuollaisissa merkeissä kuin tuli. Muistaakseni oli ihan tavallinen ennen kuin poistui kylästä. En ole huomannut Dinglejen maininneen hänestä mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      22
      6506
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      92
      5845
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3839
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3812
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      128
      1595
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1497
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1412
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1229
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45