Suru-uutinen. Steve/Zak ei ole hyvinvoivan oloinen Suomen ajan jaksoissakaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010061943.html
RIP Steve Halliwell (Zak)
8
438
Vastaukset
- Anonyymi
Kah, Zak Dingle lähti nyt.
- Anonyymi
Ai Zak Dingle vai? Tuskin sentään!
- Anonyymi
Ei ole koskaan ollut. Alkoholi ja tupakka ja huono ruokavalio, luulen.
- Anonyymi
Mies näytteli 29 vuotta Zak Dinglea. Surullinen uutinen, mutta rehellisesti sanoen ei kovin yllättävä. Näyttelijä on elänyt ymmärtääkseni aika rankan elämän eikä ole näyttänyt hyvivointiselta enää vuosiin, mikä selittänee myös pitkät, selittämättömät poissaolot itse sarjasta.
Zak hahmonahan on sarjassa vielä elossa, eikö? Mitenköhän tämä näyttelijän kuolema hoidetaan tarinankulun kannalta? Hahmo vain jää Skotlantiin ja sillä hyvä? - Anonyymi
Vähemmän tunnettu Emmerdale-näyttelijä kuoli
https://www.is.fi/viihde/art-2000010081055.html - Anonyymi
En katsonut kuin alkuaikoina ennen kuin sarja meni täysin epäuskottavaksi hömpäksi, mutta ihan symppiksen tuntuinen näyttelijä oli. Vähän kuin Greengrass Sydämen asialla sarjassa.
- Anonyymi
Ja taas yksi:
Emmerdale- ja Hollyoaks-sarjoista tuttu Georgina Hale on kuollut 80-vuotiaana.
Näytteli Emmerdalessa Beryl Chugspokea.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dacfd416-ad20-4234-bf63-764e2f2cb9e6- Anonyymi
Rauha hänen sielulleen.
Taas näitä Emmerdale-tähtiä, joilla oli vaatimaton osuus sarjassa. Roolihahmo Beryl Chugspoke oli neljässä jaksossa. Olen katsonut Emmerdalea 25 vuotta ja tästä hahmosta ei ole mitään muistikuvaa. Ei monesta muustakaan vähemmän olleista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042915Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911406- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763