Ystäväni ei löydä muita kavereita, minä haluan

Anonyymi-ap

Olen nyt koulussa tutustunut erääseen eri luokalla olevaan poikaan, vähä aika sitten. Olen asiasta erittäin iloinen ja pää pilvissä, sillä hän on ensimmäinen kohdalleni osunut poika, joka vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta, joka kuuntelee, tulee seuraani ja katsoo silmiin. Hänen seurassaan on ihanaa ja rentoa, puhumme lähes kaikesta mahdollisesta.
Nyt on kuitenkin niin että kuulun kolmenhengen tyttöporukkaan, joista molemmat ovat pitkäaikaisia ystäviä, kanssani samalla luokalla ja todella rakkaita. Annan heille nimet : Aava ja Eeva. No Aavalla on toinenkin porukka, jonka kanssa hän päivittäin viettää aikaa, välkillä ja vapaa ajalla. Mutta Eeva ei osaa etsiä uusia kavereita ja on aina ollut kanssani, silloin kun Aava on toisen porukan kanssa, olemme koulussa yhdessä KOKO ajan. Itseäni tilanne ärsyttää, sillä vaikka Eeva on tärkeä enkä häntä halua menettää, niin olen nyt viimeinkin löytänyt pojan jonka kanssa haluan olla (tarkoitan että KAHDESTAAN) en halua Eevaa mukaan, kun välkillä tapaan tätä poikaa. Tuntuu kuitenkin pahalta jättää Eeva yksin, kun hän ei niitä kavereita osaa hankkia, vaan ajattelee, että minä ja Aava riitämme. Olen kehottanut Eevaa etsimään kavereita, mutta hän ei vaan tutustu uusiin ihmisiin, vaan takertuu minuun.

Mitä teen? ps (olemme 9lk, eli tieni tämän pojan kanssa koulu taipaleella erkanevat puolen vuoden päästä....Kiire on)

3

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poikia tulee ja menee, ystävät kannattaa pitää, niitä on aikuisena vaikeampi saada.

• Anonyymi

Taasko esität mies peruskouluikäistä lasta täällä netissä? No mutta, elämänkoululaisten pakkoajatukset on varmaan paljon tärkeämpiä aiheita- nainen sitä ja nainen tätä uffaffaa

• Anonyymi

Syö pitsasi, hyvä ruoka parempi mieli, äitien tekemää, elämä on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tollanen supernainen oot...

Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      117
      1640
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      63
      1221
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1030
    4. Tekisin sitä nyt

Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      103
      971
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      871
    6. Ihana tumma

Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      858
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      793
    8. En kuulu tänäkään vuonna

juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      769
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      742
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      686
    Aihe