Ystäväni ei löydä muita kavereita, minä haluan

Anonyymi-ap

Olen nyt koulussa tutustunut erääseen eri luokalla olevaan poikaan, vähä aika sitten. Olen asiasta erittäin iloinen ja pää pilvissä, sillä hän on ensimmäinen kohdalleni osunut poika, joka vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta, joka kuuntelee, tulee seuraani ja katsoo silmiin. Hänen seurassaan on ihanaa ja rentoa, puhumme lähes kaikesta mahdollisesta.
Nyt on kuitenkin niin että kuulun kolmenhengen tyttöporukkaan, joista molemmat ovat pitkäaikaisia ystäviä, kanssani samalla luokalla ja todella rakkaita. Annan heille nimet : Aava ja Eeva. No Aavalla on toinenkin porukka, jonka kanssa hän päivittäin viettää aikaa, välkillä ja vapaa ajalla. Mutta Eeva ei osaa etsiä uusia kavereita ja on aina ollut kanssani, silloin kun Aava on toisen porukan kanssa, olemme koulussa yhdessä KOKO ajan. Itseäni tilanne ärsyttää, sillä vaikka Eeva on tärkeä enkä häntä halua menettää, niin olen nyt viimeinkin löytänyt pojan jonka kanssa haluan olla (tarkoitan että KAHDESTAAN) en halua Eevaa mukaan, kun välkillä tapaan tätä poikaa. Tuntuu kuitenkin pahalta jättää Eeva yksin, kun hän ei niitä kavereita osaa hankkia, vaan ajattelee, että minä ja Aava riitämme. Olen kehottanut Eevaa etsimään kavereita, mutta hän ei vaan tutustu uusiin ihmisiin, vaan takertuu minuun.

Mitä teen? ps (olemme 9lk, eli tieni tämän pojan kanssa koulu taipaleella erkanevat puolen vuoden päästä....Kiire on)

3

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poikia tulee ja menee, ystävät kannattaa pitää, niitä on aikuisena vaikeampi saada.

    • Anonyymi

      Taasko esität mies peruskouluikäistä lasta täällä netissä? No mutta, elämänkoululaisten pakkoajatukset on varmaan paljon tärkeämpiä aiheita- nainen sitä ja nainen tätä uffaffaa

      • Anonyymi

        Syö pitsasi, hyvä ruoka parempi mieli, äitien tekemää, elämä on...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe