Ylen studio on kuin nykymainos, kiva värikäs ihminen luomassa suvaitsevaa tunnelmaa. Myös vanhat vasemmistokonkarit, jotka ovat myös ajan hermolla porvarillisen elämänsä keskellä, ovat kiva tapa kertoa, että aate elää, vaikka johtikin monella kermassa litkimisestä paisumiseen.
Ylen turvapaikka
6
449
Vastaukset
- Anonyymi
Turvapaikka hyvinki.,kun katsoi eilistä puoli seiskan ohjelmaa.
- Anonyymi
Onneksi Suomessa ja Ylessä huolehditaan kunnån ihmisistä, kuten Lin isästä, joka kauhoo tukia ja palkintoja vähän joka läävästä. Nå tåttakai.
- Anonyymi
Puoluekartalla ei ole vaihtoehtoa sellaisille, jotka näkevät.
Ylen studio on narsististen tyrkkyjen mainostoimisto ja Ylen suvaitsevuus on sisustuskrääsää, joka sopii toimittajien pellepukujen väriin. - Anonyymi
TV2:n ajankohtaistoimituksen stalinistitoimittaja sijoitettiin Afrikan kirjeenvaihtajaksi.
- Anonyymi
hullut Ylen 1 ruokaviha ei tarvitse kosmetologi palauttaa enää näiden Terveystalo kanssa raakaaine baatiitto viesti aloitus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161