Eu rakastajat unohtaa?

Anonyymi-ap

Eu on ihan uudessa kuosissa ensikesänä. Valta ja aatteet vaihtuu. Vaalit tulossa!

10

201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalit ovat osa EU-demokratiaa.

      Meppejä ja komissaareja vaihtuu, EU pysyy.

      • Anonyymi

        Eu pysyy,mutta suunta vaihtuu. Ei nuolla Usaa ,eikä tunketa rahaa Ukrainaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eu pysyy,mutta suunta vaihtuu. Ei nuolla Usaa ,eikä tunketa rahaa Ukrainaan?

        Nuo asiat päätetään EU:n instituutioissa.
        Ilman muuta ylläpidetään hyvät suhteet USA:n kanssa. Pääosa jäsenmaistahan kuuluu myös Natoon.
        Ukrainaa autetaan. Se on selvää.

        EU-vihaajilla ei ole mitään jakoa näissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo asiat päätetään EU:n instituutioissa.
        Ilman muuta ylläpidetään hyvät suhteet USA:n kanssa. Pääosa jäsenmaistahan kuuluu myös Natoon.
        Ukrainaa autetaan. Se on selvää.

        EU-vihaajilla ei ole mitään jakoa näissä asioissa.

        Sanohan eu-ihailija kuinka valtiota sinun ihanne eu sasi on? voitko ilman googlettamista sen tietää aasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo asiat päätetään EU:n instituutioissa.
        Ilman muuta ylläpidetään hyvät suhteet USA:n kanssa. Pääosa jäsenmaistahan kuuluu myös Natoon.
        Ukrainaa autetaan. Se on selvää.

        EU-vihaajilla ei ole mitään jakoa näissä asioissa.

        Sinä EU: n ihailija myisit vaikka oman sukusi ja perheesi EU : n puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä EU: n ihailija myisit vaikka oman sukusi ja perheesi EU : n puolesta.

        Tunnen tuon EU-ihailijan jouduin aina puolustamaan sitä koulussa se on vähän ns hidas mutta ethän kiusaa sitä kiitos tai kiusaa vaan minun luvallani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanohan eu-ihailija kuinka valtiota sinun ihanne eu sasi on? voitko ilman googlettamista sen tietää aasi

        "aasi" ei osaa näköjään kirjoittaa ymmärrettävää lausetta.
        Sillä kyllä kelpaa EU-vihaajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä EU: n ihailija myisit vaikka oman sukusi ja perheesi EU : n puolesta.

        Turha toivo.
        Kerron vain tosiasioita, joita te yritätte vääristellä kehnolla menestyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tuon EU-ihailijan jouduin aina puolustamaan sitä koulussa se on vähän ns hidas mutta ethän kiusaa sitä kiitos tai kiusaa vaan minun luvallani

        Siinä toinen peruskoulupudokas.
        Ei teissä muita tunnu olevankaan.


    • Anonyymi

      Suomen on hyvä olla EU:ssa, kun vaan tietäisi vieläpä miksi? Suomalaiset saatiin liittymään unioniin lupaamalla hurjia tukia mm. maataloudelle tänne pohjoiseen, Etelä-Euroopassa kun "Jussit" saavat montakin satoa vuodessa. No, kuinkas suomalaisten kävikään... taas meitä kus... tettiin ja kunnolla. Kovasti halutaan EU:n laajentuvan, mutta KAIKKI uudet ehdokkaat ovat NETTOSAAJIA.... Mistä ihmeestä otetaan rahat? Suomalaisten duunareiden lompakossa jo pohja häämöttää ja veroruuvi on jo nyt maailman kireimmällä. Oisko. FINEXIT hyvä ratkaisu? Ai niin, eihän sitä suomalaisilta kysytä, se on tuo Mr Gallup ja aivopesu, kun meidät Natoonkin sai. Nyt vasta keskustellaan kustannuksista ja siitä, kuinka Suomi saa sotilaita lähetettyä muihin EU maihin sotimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe