Cafe Mondeo on nyt oikeen panostanut perunojen laatuun on niin pahan makuisia perunoita nykyään ettei niitä tahdo edes pystyä syömään.
Cafe Mondeon perunat
13
287
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka nyt jotain perunoita syö muutenkaan. Onhan siellä valinnanvaraa vaikka kuinka.
- Anonyymi
Hyvä vastaus hermanni.
- Anonyymi
Kaikkien pitäisi syödä vain kristillisiä perunoita.
- Anonyymi
Miks pitäis? Mä en oo syöny perunaa moneen kymmeneen vuoteen, no ehkä ranuja joskus, ja hyvin on pärjätty pääosin herkullisilla pastaruoilla, njam njam.
- Anonyymi
Kristilliset perunat eivät maistu myrkyltä.
- Anonyymi
Nykynuoriso muutenkaan ymmärrä mitää perunoista,muusiakin tehdään yleisperunoista ja sitte ihmetellään ku tuloo liisteriä.Pyhän perinteisiin kuuluu perunamuusi,lihapullat ja sian kylkisiivut just pakkasesta survotuilla puolukoilla,sianrasva kastikkeena johon tupataan Häjypoikaa.Kyllä on energiaa maanantaina töis.
- Anonyymi
Ei sellaista syö nykyään kuin boomerit.
- Anonyymi
Peruna ei toimi chilijuttujen yms makujen kanssa jossa on tulista potkua. Itse tykkään chiliruoista, eri variaatioilla. Siihen yhteyteen ei peruna sovi. Joskus söin perunaa ja lihakastiketta, kun tarjottiin, ei se maistu yhtään miltään, kun on chiliruokiin tottunut. Sain lopulta pyytämällä tabascoa, mutta ei se vain toimi perunan kanssa.
- Anonyymi
Vai hyökkää. Millähän joukoilla?
- Anonyymi
Miksi kyseinen viesti poistettiin, itse CHARLY SALONIUS-PASTERNAK sanoi että vuonna 2025 se tapahtuu, eli se on TOTUUS!!!
- Anonyymi
Mustin ja Mirrin myrkytykset tulivat kristityistä perunoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623