Keksein tässä laulun sanat mitä voimme laulaa veljien ja sisarien kanssa näinä viimeisinä päivinä!

Anonyymi-ap

" tää aika helpolla ei meitä päästä lain, kun yritämme ihmisille todistaa ovilla ja kaduilla ja vapaa muotoisesti missä heitä näkyykin, esimerkiksi kaupassa tai jos tankkaamme autoa, emmekä katsele ihmisten ulko muotoa joille todistamme, jokainen ruma tai karskin näköinen taikka myös kauniin ja komean näköinen ulkoisesti saattaa hyvinkin olla tuleva veljemme tai sisaremme! Emme voi tietää koska meillå einole kykyä nähdä ihmisen sydämeen, tällä tarkoitetaan kuvaannollista sydäntä, eikä oikeaa sydäntä. Me jatkamme innokkaasti rinta rinnan ja olka olkaa vasten ja avioparit saa olla käsi kädessä ,mikäli haluavat, ja käymme kentälle todistamaan, joillakin on autot muttei kaikilla, sillä ei ole merkitystä, sillä on merkitystä onko innokas julistaja. Nykyäänhän ei tarvitse tuntejakaan raportoida joten siis saarnaamme silti! Meillä on hyvä yhteis henki! "

14

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen teille armon sisaret että laulatte virttä. Totuuden henki johda sinä meitä.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18167696c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko tämä joku uusi laulu? Ennen laulettiin, että me olemme rohkeat Jehovan todistajat, mutta eiväthän he enää rohkeita ole. Edes omien oppien suhteen ei kehdata kertoa miten asiat ovat, vaan pyritään saamaan asia kuulostamaan joltain muulta kuin mitä se on. Olisiko Jeremia toiminut samoin? Niinpä.

    • Anonyymi

      Minä tunnen kuinka vauhti hyytyy
      tule kanssani zoomaamaan
      järjestökin pelkkään rastiin tyytyy
      juuri mikään ei ole enää ennallaan
      muista lahjoittaa

      • Anonyymi

        Tai:
        ( Lauletaan salilla hiljaa itsekseen tylsän puheen aikana )
        Täällä istun mä tunkiolla ja synkkänä katselen. . .
        . . .jokainen jatkakoon omaan tyyliinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai:
        ( Lauletaan salilla hiljaa itsekseen tylsän puheen aikana )
        Täällä istun mä tunkiolla ja synkkänä katselen. . .
        . . .jokainen jatkakoon omaan tyyliinsä.

        Istun taikka kävelen, Elin antaa sävelen.


    • Anonyymi

      Viimeisinä päivinä ei ole syytä tuhlata aikaa laulamiseen, vaan innokkaasti päästelemään peräilmaa säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Maailma ja sen himo katoaa mutta joka tekee Jumalan tahdon pysyy iäti.

      Taivas ja maa katoaa mutta minun sanani pysyy.

      Milloin ? Sen tietäminen on yksin Isällä. Sen tiedämme että seuraavat 2000 vuotta on Vesimiehen ja Maailman Hengen aikaa. Maailma iloitsee mutta te saatte itkeä ja valittaa.

      Mutta älkää olko toivottomat. Minä olen voittanut maailman. Toivo on sama kuin unelma joten nyt on suurten unelmien aika kun Maailma iloitsee.

      Vaikea on keksiä itse unelmia mutta Herra on auttanut edeltäkäsin Vyasadeevana kooten veedat eli Mahabharatan , Ramajanan yms. Myös Hare Krishna on täynnä unenomaista kuvausta taivaasta.

      Unelmiin löytyy siis jonkin verran aineistoa. Osa maanläheistä osa täyttä satua.

      Siunausta!

      • Anonyymi

        " . . . .Hare Krishna on täynnä unenomaista kuvausta taivaasta."
        Sellaista se on kun vetää kaikenlaista kamaa naamaansa.
        Jotkut osaa mielestään lentää ja hyppäävät talon katolta. PUMPS!


    • Anonyymi

      On teillä sisarilla hyvä yhteishenki. Mitä olen omin korvin kuullut koivukylän sisarien juttujaniin. Selän takana puhumista juoruilua ym. Mutta veljet ovat enkeleitä ilman siipiä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jumalan lapseus antaa ikuisen elämän. Ei vartiotornin pänttääminen.


    • jeesus tulee, jeesus tulee, kai vissiin ehkä. Mutta sitä ennen tulee varmasti Raappahousut ja Peräilmaa.

    • Anonyymi

      Anonyymi 2023-12-19 18:54:55

      " Jumalan lapseus antaa ikuisen elämän. Ei vartiotornin pänttääminen. "

      -Ikuiseen elämään voi myötävaikuttaa vartiotornien hävittämisellä.
      -Seura onkin jo antanut määräyksiä:
      katuva » 16.11.2020 11:55 Tässä on jo ollut jonkun aikaa uhoa Seuran puolelta, että vanha kirjallisuus pitäisi hävittää. Vantaan Betelistäkin ainakin osa kirjallisuudesta on kiikutettu kaatopaikalle
      Onkohan asiasta miten laajasti jo tiedotettu suomalaisissa seurakunnissa?
      Hyvä kysymys?
      Itse en muista suoranaista ohjetta lavalta tai Zoomista. Tiedän vain, että tavaraa kannetaan kaatopaikalle ja yleisesti puhutaan, kuinka kirjoja ei enää tarvita.
      Syväkurkku » 17.11.2020 21:59 Vanha kirjallisuus on Seuralle iso ongelma. Se paljastaa jatkuvat oppimuutokset ja edestakaisin veivatut säännöt. Vanhan kirjallisuuden sisältö on myös yksinkertaisesti usein aivan liian noloa
      https://www.veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9408

      -Kun vielä erotaan lahkosta niin hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      410
      4208
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2841
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1968
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1302
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1268
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1262
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1031
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe