Kyllä olen todellakin tätä mieltä. Hankitaan Yhdysvalloilta viisi ydinpommia ja lähetetään ne brittien niskaan. Tosi hyvä ja normaali idea eikö olekin? Muistakaa syödä hammastahnaa ja pestä iltapala moi moi.
Minun mielestäni meidän pitäisi pommittaa Iso-Britannian Big Ben maan rakoon ennen vuotta 2024
Anonyymi-ap
3
341
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän tulisi polttaa tikkataulun monoydinpallin kolmannentoista kerran, koska Virve Rosti sammuttaa Kameleiden terveyden, koska Sanna Marin oli kaudella positiivinen ilma...
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, tästä pitäisi puhua enemmän meidän yhteiskunnassamme.
- Anonyymi
Tämähän -liittyy selkeästi Sydämen asialla -sarjaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591