Tuttu kävi Vantaalla terkkarissa
Joutui odottamaan viisi tuntia ennen kuin pääsi vastaanotolle
Ohi meni koko ajan kunnia kansalaisia
Vantaalla terkkarissa 5 tuntia jonotusta
41
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Se on uusi normaali. Joensuussa näin on ollut jo kymmenkunta vuotta. Rattijuoppoepäillyillä, mamuilla ja lapsilla on etuajooikeus.
- Anonyymi
No se on ihan oikein jos kerran ette osaa pitää puolianne. Maailma ei ole Suomen tapaan mikään sote vaan vahvimmat porskuttaa ja suomalaiset eivät ole niitä ja meillä on vain maksajan osa. Suvaitkaa, suvaitkaa ja tyytykää kohtaloonne.
- Anonyymi
Ei puhallutettua rattijuoppoa sovi eikä tarvitse kunnioittaa moisella EPÄILLÄÄN korusanalla.
- Anonyymi
Huono kirjoitustaito
Anonyymi-ap
2023-12-20 18:01:31
Tuolla Moktarilla:
"PS. Älä turhaan
Olette te tyytyväisiä nykyisen hallituksen ja erityisesti sisäministerin toimintaa siinä,
Pahoin kuitenkin pelkkää, että Orpon hallitus
Eikös se Mauri Antero Numminen laulanut, että kumipallon luoksesi pompin taas.
Ei niinkään persujen ansiosta vaan persuita huolimatta.
Olen suuresti yllättänyt tästä joululaulunillityksestä.
Toverilla nauru raikuvi , osuit aika lähellä totuutta nyt.
Ei se Pisa-tutkimus vallan väärässä ollut. Myös syntyperäisten suomalaisten äidinkielen osaaminen on suuresti heikentynyt. Tämä pätee sekä puheen että kirjoituksen ymmärtämistä.
Huonosti laitettu jalkarätti on kalvaa jalkaa kuin rotta kananluuta"
Mutta niinhän se on, että kerran töppö, aina töppö, se tapa talon raunioittaa.
Näin tällä kertaa töppäili dysfasian kourissa Moktar. ;)
Ja niksutteli pää punaisenaHuono kirjoitustaito
Anonyymi-ap
2023-12-20 18:01:31
Tuolla Moktarilla:
"PS. Älä turhaan
Olette te tyytyväisiä nykyisen hallituksen ja erityisesti sisäministerin toimintaa siinä,
Pahoin kuitenkin pelkkää, että Orpon hallitus
Eikös se Mauri Antero Numminen laulanut, että kumipallon luoksesi pompin taas.
Ei niinkään persujen ansiosta vaan persuita huolimatta.
Olen suuresti yllättänyt tästä joululaulunillityksestä.
Toverilla nauru raikuvi , osuit aika lähellä totuutta nyt.
Ei se Pisa-tutkimus vallan väärässä ollut. Myös syntyperäisten suomalaisten äidinkielen osaaminen on suuresti heikentynyt. Tämä pätee sekä puheen että kirjoituksen ymmärtämistä.
Huonosti laitettu jalkarätti on kalvaa jalkaa kuin rotta kananluuta"
Mutta niinhän se on, että kerran töppö, aina töppö, se tapa talon raunioittaa.
Näin tällä kertaa töppäili dysfasian kourissa Moktar. ;)
Ja niksutteli pää punaisena - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18169790I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Miten se nyt voi olla "uusi normaali" (typerä sanonta?), jos sitä jo kymmenen vuotta on ollut Joensuussakin.
Minä muistan lapsuudesta, että keskussairaalan ensiapupoliklinikalla odotettiin aina vähintään tuo viisi tuntia, usein paljon kauemmin. Tietenkin vamman tai sairauden vakavuuden mukaan, eli jos pahempia tuli, niin sinä vain odotit ja odotit. Eikä silloin kiukuteltu niin kuin nyt! - Anonyymi
Suomiareenassa puhuttiin rasismin juurisyitä? Niitä on myös se että matujen väärinkäytökset ja etuoikeudet jätetään mainitsematta, rahaa kylvetään kaikille etnisille yhdistyksille? Eihän maahanmuuttajien kulttuurin tukeminen ole veronmaksajien tehtävä? Entä onko oikein että mennään lomille ja jopa pitkäksi aikaa asumaan "vaaralliseen " kotimaahan? Sehän on suomalaisella sosiaaliturvalla mukava elää vaikka somaliassa, mutta onko se reilua? Voisi joskus puuttua myös matujen tekemiseen eikä kaikesta voi syyttää suomalaista, veronmaksajaa?
Oletkos koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin ajanvaraus?
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Byt olemme kuulleet kaikenlaista jännän äärellä, eikö vain;)
- Anonyymi
Sehän on varannut ajan. Etkö tyhmä tajua, että aika varataan ja mennään terkkariin, mutta se ei tarkoita että pääsee juuri siihen aikaan kun oli ilmoitettu.
Sinne tulee koko ajan kiireisiä potilaita... ja tietysti kunniakansalaisia!
Ootko jotenkin dille tai käyttänyt liikaa parsasuojaa? - Anonyymi
Ajanvaraukset täynnä ja jos on kiireellinen tapaus 🤔 huominen päättää kohtaloni , voi olla ettei kohtaloaan pääse karkuun ???
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on varannut ajan. Etkö tyhmä tajua, että aika varataan ja mennään terkkariin, mutta se ei tarkoita että pääsee juuri siihen aikaan kun oli ilmoitettu.
Sinne tulee koko ajan kiireisiä potilaita... ja tietysti kunniakansalaisia!
Ootko jotenkin dille tai käyttänyt liikaa parsasuojaa?"... se ei tarkoita että pääsee juuri siihen aikaan kun oli ilmoitettu."
Kiitos mielenkiitoisesta tiedosta.
Itse käyn useimmiten Mehiläisessä. Siellä on tapa ja lähes kunnia-asia, että lääkäri avaa ajallaan vastaanottohuoneen oven ja sanoo kunnioittavasti, että herra Gubta on hyvä ja käy vastaanotolle. Yli viiden minuutin myöhästymistä vastaanottamisessa taas pahoitellaan kohteliain sanankäänteinen.
Itse en lainkaan vastusta sitä, että tällainen palveluasenne saataisiin juurrutettu myös sinun terkkariisi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"... se ei tarkoita että pääsee juuri siihen aikaan kun oli ilmoitettu."
Kiitos mielenkiitoisesta tiedosta.
Itse käyn useimmiten Mehiläisessä. Siellä on tapa ja lähes kunnia-asia, että lääkäri avaa ajallaan vastaanottohuoneen oven ja sanoo kunnioittavasti, että herra Gubta on hyvä ja käy vastaanotolle. Yli viiden minuutin myöhästymistä vastaanottamisessa taas pahoitellaan kohteliain sanankäänteinen.
Itse en lainkaan vastusta sitä, että tällainen palveluasenne saataisiin juurrutettu myös sinun terkkariisi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Varasin taannoin ajan yksityisvastaaotolle, lopen aikani oli 1,5 tuntia myöhässä.
Ohitse lappasi Kaupungin kermaa, ei ilmeisesti varattuja aikoja ollenkaan.
Tuo yksityinen ainakin minulle riitti.** - Anonyymi
Et taida ymmärtää, mistä on kysymys ja kuitenkin yrität neuvoa! Hah sinulle!
- Anonyymi
Jukka hyvä, päivystykseen ei ole ajanvarausta.
Sellainen Jussuf tällä kertaa. - Anonyymi
Sama kokemus Helsingissä
Varasin ajan terkkariin mutta paikanpäällä sanottiin että vastaanottoon ei pääse vaikka on varannut ajan vaan vaan joutuu odottamaan
Katsoin porukkaa ja En jäänyt odottamaan - Anonyymi
Siinä voi odotellessaan 5h nauraa monta varttia....
Jos ei jaksa nauraa enää niin voi taas itkeä vartin ja taas nauraa."Siinä voi odotellessaan 5h nauraa monta varttia...."
Toki voitte.
Minä vaan en ole siellä nauramassa. ;)
No älkääs nyt noin suuttuko. Kyllä tekin voitte vallan mainiosti käydä Mehiläisessä. Ei se niin kallista ole.
Jätätte vaan ne kepukat ja kaljat, niin rahaakin on sitten vastaavasti enemmän käytössä.
Terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Jaa. Onko ne kunniakandalaiset itse niin säästäväisiä, että rahat riittävät yksityiselle lääkärille?
Vai onko muut säästökuurilla? - Anonyymi
Häpeä sinulle, että olet noin ylimieleinen ja lisäksi vielä vähän tyhmä. Etkä kovin kaunis ainakaan sisäisesti?
- Anonyymi
Tarvitsee varmasti alkaa tekemään leikkauksetkin itse 🤣
- Anonyymi
Suomihan tuhotaan suomeen kuulumattomilla.
"Ei huolta murhetta kenkään muista."
Turhaanpa te pojat nyt minulle yritätte nälviä. Eihän se teiltä onnistu.
Nöösipojat ovat nöösipoikia.
Nauretaan yhdessä. ;)PS.
Laphroaig Single Malt- putelista voisin ehkä nuuhkaista jouluaattona. Onhan siinä savuisten maltaiden raikas tuoksu. Maltaat on muuten kuivattu turvesavussa, siitä se voimakas savuisuus tulee.
Islayn saarella en tosin ole itse käynyt. Olen kylläkin käynyt muutamassa Skotlannin Ylämaan tislaamossa.
Hän lienee myös tyhmä ja ylimielinen, erittäin tylsä ihminen, jonka seuraa kukaan ei kaipaa?
- Anonyymi
KOSKA TÄLLE PELILLE LAITETAAN LOPPU
- Anonyymi
Minulla olisi vähän toisenlaista kokemusta tähän samaan aiheeseen.
Minäkin jouduin turvautumaan terveyspalveluihin tässä jokin aika sitten.
Tsekkasin ensin netistä oman yksityisen puolen ajanvarauslistan , mutta kovin täyttä oli ja aika olisi ollut vasta viikon päästä.
Sitten soitin paikalliseen julkisen puolen terkkariin ja aika järjedtyi mukavasti seuraavaan päivään.
Menin paikalle sovittuna aikana ja käsittelyyn pääsin kohtuullisen lyhyellä osotuksella. Lääkäri oli ihan suomalainen ja hoitaja , joka suoritti toimenpiteet, oli pätevän oloinen nuori värillinen nainen. Oikein mukavan oloinen ihminen.
Homma pelasi hyvin.
Julkinen sektori on usein turhan parjattu.- Anonyymi
Puhut paskaa.
- Anonyymi
Ei mamujen tarvitse välttämättä jonottaa terveyskeskuksissa. Ainakin pakolaiskeskuksissa asuville täysihoidon kunniakansalaisille on järjestetty yksitynen terveydenhoito Suomen Terveystalo Oy:sta (kilpailutettu Maahanmuuttoviraston toimesta).
"Se savun haju tulee Einarin..."
Sydämen kyllyydestä se suusi puhuu. Itseäsi sinä vain tuhrit rivoilla puheillasi.
Gayjutut ovat tänne linkitetyn artikkelin mukaan melko tavallisia orangien keskuudessa, joten ei teidän puuhailunne aiheuta mitään suurta kalabaliikkia.
Anonyymi kirjoitti:
Gayjutut ovat tänne linkitetyn artikkelin mukaan melko tavallisia orangien keskuudessa, joten ei teidän puuhailunne aiheuta mitään suurta kalabaliikkia.
Ei nämä puheesi minua satuta, Trölli-kulta. Törkyinen mieli, törkyiset jutut.
Muistathan sinä toki sen jutun pöljästä nöösipojasta, joka takoi vetämätöntä naulaa.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei nämä puheesi minua satuta, Trölli-kulta. Törkyinen mieli, törkyiset jutut.
Muistathan sinä toki sen jutun pöljästä nöösipojasta, joka takoi vetämätöntä naulaa.
Nauretaan yhdessä. ;)Sattuvasti osasit kuvailla itseäsi.
Kiitos rehellisyydestä ja rauhaisaa joulua! - Anonyymi
Sen teit juuri sinä, häpeä itsekkyyttäsi ja ylimielisyyttäsi. Muista karma!
- Anonyymi
Onko tämä poikkeavien posti?
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Onko tämä poikkeavien posti?"
Äläpä 🙊 turhaan mainosta.
En ole kiinnostunut. ;)Hieno orangin kuva, eikö totta? Taitaa olla gay-henkinen.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Onko tämä poikkeavien posti?"
Äläpä 🙊 turhaan mainosta.
En ole kiinnostunut. ;)Olet kyllä, kuulemma:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12234689/kuinka-pitkalle-uskaltaa-menna-opettajan-kanssa#comment-122913665
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2192116Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621137- 1171060
- 61972