Ensi vuonna salkkarit jatkuu ilmeisesti vasta 29.1,turhan pitkä tauko,sitä ennen on ne synttäritkin 25.1,onkohan se juhlaelokuva suoraa jatkoa sarjan tapahtumilla vai oma kokonaisuutensa..
Pitkä odotus
7
328
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä enkä välitä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181704356
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pitempi tauko salkkareista on hyväksi sielulle.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Oon mäki onkinut kalaa 😂
- Anonyymi
En tiiä miks vahtaan salkkareita kun en mä edes oikeasti ole sitä ihmistyyppiä jonka pitäs katsoa sitä mut niin vaan se toi ohjelma koukuttaa. Varmaan jokin jännitys siinä kiehtoo ,mut täytyy sanoa että oon enempi semmosten ohjelmien fani kuin esim jotkut rikossarjat, eläinaiheiset ohjelmat, lastenohjelmat(en ole lapsi mut ne on aikuisillekin opettavaisia!), historia-aiheinen telkkarikanava , musiikki ja urheilu. Musiikkiohjelmista eniten kiehtoo yle teema&fem kanavan radion sinfoniakonsertti -ohjelma. Vain elämää -musaohjelmaa aiemmin mollasin, mut ei se olekaan niin huono vaan ihan syvällinenkin paikoin.
- Anonyymi
Mun elämä pyörii Salkkareiden ympärillä.
Pitääkö olla huolissaan?
En tiedä, miten selviän tästä tauosta, joka kestää tammikuun lopulle. Pitää varmaankin mennä lyhytterapiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142