Hei minkälainen paikka abc on työskennellä.Aika usein hakee työntekijöitä. Eikö siellä viihdytä vai onko niin että samat vakkari työntekijät eivät ota uutta työntekijää hyvin vastaan esim .Ei perehdytetä kunnolla.
Abc työnantajana
19
1455
Vastaukset
- Anonyymi
Ei normaali työntekijä jaksa kuunnella samaa äijälaumaa ja niitten arvostelevia katseita
- Anonyymi
Pelkäsin muiden arvostelevia katseita, joten oli helpompi jäädä kotiin
- Anonyymi
Heimo ja kumppanit on siälä töis kysy niiltä
- Anonyymi
Juu oon huomannu sen joka kerta ku meen kauppaan.eikö sen morsian Sari tee sille ruokaa.jakun Sari.heimo asuu samassa kerrostalossa ku mun poikaystäväni.vahtaa mun päälleni.
- Anonyymi
Työ on varmasti joskun hyvin kiireellistä ja vaativaa kun linja-auto kurvaa ilmoittamatta pihaan.
- Anonyymi
Juu tiedän ravintola alalla kun olen et säpinää piisaa.Lähinnä henkilökunta kemiasta toimiiko hyvin
- Anonyymi
Kaikki kepulaisen Osuuskaupan työpaikat ovat kaukaa kierrettäviä.
- Anonyymi
Inhottava työilmapiiri ja muka hauska esimies, älkää langetko ansaan
- Anonyymi
Eikö nämä könnääjäukot voisi vuoron perään kokoontua jokaisen kotona, miksi pitää tulla ravintoloihin könnäämään.
Ravintolat on sitä varten että siellä käydään hoitamassa ruokailu tai kahvinjuonti, ei sinne asumaan saa jäädä.- Anonyymi
Näinon asiat.ihmiset puhuu kylällä että samat äijät istuu joka aamu abclla keittääs kotona kahvinsa vai eikö ne viitti tai osaa.
- Anonyymi
Ei ne voi kun ne on vajakkeja
- Anonyymi
Aivan maailmanlopun mesta.
- Anonyymi
Istuvat tuntikaupalla ostamatta miään sama Road Houses
- Anonyymi
Käykö samat äijät istumassa sielläkin, pitääkö laittaa paikka boikottiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö samat äijät istumassa sielläkin, pitääkö laittaa paikka boikottiin ?
Eri äijät. - käyvät välillä kotona syömäs ja tuloovat takaasi vahtaamha
- Anonyymi
Joo mäkin oon hakenut keittiölle työtä sieltä eikä onnistu millään.sais panna koko abc kiinni.
- Anonyymi
Aakkoset pitää osata, ainakin kolme ensimmäistä. Siihen tökkäs mulla.
- Anonyymi
Onkohan näistä pullosilimä tyhyjäntoimittajista kukaan kysyny sinne töihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869