Yksinäinen erakko joka on eläkkeellä

Anonyymi-ap

Haluaisin hieman kertoa omasta tilanteestani olen siis 45 vuotias mieshenkilö ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen hirmu onnellinen vaikka minulla ei ole yhtään ystävää ja olen erakko ja syrjäytynyt kaikesta ja hoidan vaan pakolliset menot eli käyn vain kaupassa ja apteekissa minulla on joskus ollut elämää ja olen seurustellut elämässäni kaksi kertaa vakavasti ja kerran ollut kihloissa ja olen saanut paljon naista ja seksiä elämäni aikana mutta nyt en ole saanut yhtään naista viimeiseen 10 vuoteen siitä asti kun sairastuin ja minulla on siis sairaudet epilepsia, diabetes ja skitsofrenia ja persoonallisuushäiriö estynyt sellainen. Ja jonkinlaista masennusta myös, mutta, kun olen ollut eläkkeellä niin olen tässä vuosien varrella tullut pareempaan kuntoon hyvällä lääkityksellä ja minulla on hoitokontakti ja käyn hoitajalla juttelemassa säännöllisesti ja minulla on oma psykiatri joka on hoitanut minua yli 10 vuotta ja joka järjesti minut eläkkeelle. Toki en helposti päässyt eläkkeelle olin ensin 300 päivää sairaslomalla ja 8 vuotta kuntoutustuella ja sitten 4 vuotta laitettiin eläke anomuksia ja aina tuli bumerangina takaisin kunnes sitten tein valituksen joka lopulta hyväksyttiin. On mahtavaa olla eläkkeellä, kun eläkkeet taas nousee tammikuussa ja saa asumistukea ja saa olla rauhassa ei työkkäri ahdistele eikä tarvitse olla kenenkään orjana vaan voi olla miten haluaa ja tehdä omia juttujaan ja talous asiat ovat kunnossa eikä ole velkaa ja luottotiedot ovat kunnossa ja asuntokin on loistava eikä ole huolta huomisesta. No joskus yksinäisyys hieman ahdistaa mutta sekin on asenne kysymys ja olen tottunut olemaan yksin enkä ees kaipaa seuraa, koska kuka nyt haluaisi olla tälläisen ihmisen kanssa tekemisissä joka ei tee mitään ja on sairas kysynpä vaan ja joka on erakko jolla ei oo sosiaalisia suhteita? Ja niin muuten en oo oo ottanut yhtään korona piikkiä mitäs tähän sanotte? Minusta koko korona oli suuri huijaus jolla kansa saatiin pelkää ja minä olen oman polkujen kulkija ja en ole muuten sairastanut koronaa enkä muitakaan nuhia tai kuumeita kohta 10 vuoteen ilman mitään piikkejä, että tälläst, kiitos jos jaksoit lukea.

4

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, kun sinulla menee hyvin. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

    • Anonyymi

      Toi jo paljon kun talousasiat kunnossa ja käy kaupoilla sitten hoitokontakti.Kuitenkin kannattaa käydä ihmisten ilmoilla esim, kirjasto.

      • Anonyymi

        Enemmän sulla on kontakteja kuin minulla. Itselläni ei ole yhtään ihmistä elämässä, ei mitään hoitokontaktia ja kauppa-asiat hoidan verkossa. Puhelimen muistissa ei ole yhdenkään ihmisen numeroa. Mutta minkäs teet, näillä mennään. Hyvää joulua sinulle.


    • Anonyymi

      Olin henkisesti tiukalla sinä talvisena yönä 40 v. sitten. Psykiatri sanoi, että näillä kirjoittamillani lääkkeillä menet yksin läpi vaikka läpi Kanadan.
      Jätkät, puolitututkin huomasivat, että olin helppo silvottava henkisen kantin ollessa ihan sikahukassa.

      Kun pääsimme pakkasyönä klo 06 tuurinvaihtoon, kävelin kaupungin talviuimakopille. Kopissa oli 12 astetta pakkasta.
      Hakkasin uima-avantoon muutaman neliön tilan. Puhdistin avannnon jäät, menin suorittaan kohtuullisen jääuinnin.

      Kävelin kuin nuorukainen reippaasti vuokrakämpälleni. Uni oli makeaa ja rauhallista. Ne jätkät luulivat, että menisin ryyppäämään v-mäisen yötuurin jälkeen.
      Joku työporukan tyyppi oli suorastaan katkera siitä, miten piruperkeleessä se muodonmuutoksen oikien teki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe