Tai ei kai sillä mitään väliä, mutta ei kyllä oo mitään penaalin terävimpiä kyniä:)))))
Onko täällä kirjoittavat Merijärvisiä?
6
559
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte aina olla viimesen päälle jutut hiottuja, siis kielellisesti ja oikeaoppisesti kirjakielellä kirjoitettuja. Hyvä kun taviksetkin kirjottelee omalla tyylillä ja omaperäisesti, tekijä saa kuulua sisällössä.
- Anonyymi
Entinen merijärvinen silloin ei ollut nettiä ,älypuhelinta alussa osasin vielä kirjoittaa 2 viikon ajan minun texti oli suomen luetuin en muista mitä aihetta asia käsitteli .Kirjoituksen jalo taito on unohtunut tuossa matkan varrella ,olen yrittänyt opetella uudestaan kirjoittamaan huonolla menestyksellä .puolessa välissä rupesi tulemaan tekstiä ja sitten kielikouluun ja nyt se on aivan seinähullu avain sekopää🤔🤪🤪😋.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18170744X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joo,muutama viimeisin kirjoittelu tuntuu aika sekopäiseltä.
- Anonyymi
Mitenkähän merijärvisillä on tämä keskustelupalsta, kun monilla muilla isommilla kunnilla ei ole? Tosin tänne kirjoitetaan hyvin vähän. Eikö ole asiaa?
- Anonyymi
moro alavieskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010