Kuinka usein

Anonyymi-ap

Moro,
olen 67v mies bi seksuaali. Nykyään kiihotun enemmän miehistä. Onko muilla kokemuksia.

92

3013

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihotun peppu reiästä, en muuten. Panen mieluusti takaapäin ja samalla puristelen naitavan kiveksiä ja kalunvartta. Yhdellä pantavalla ei jäykistynyt.

      • Anonyymi

        Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.

        Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi.
        Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.!
        Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii!
        Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.

        Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi.
        Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.!
        Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii!
        Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!

        Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;)
        M49Tre

        Panisin mielellään sua. M 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panisin mielellään sua. M 63v

        Ok, kiva kuulla ;)
        Mut löytää tuolta treffien puolelta...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panisin mielellään sua. M 63v

        Tehkää temput mutta tutustukaa ensin!

        "Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;)
        M49Tre"!!!


      • Anonyymi

        KULLINI EI TOIMI MUTTA ONNEKS PEPPUNI ANTAA NAUTINNON MUILLE SAAN JOSKUS ANAALI ORKUN KOVETTUMATTA ROISKIN


      • Anonyymi

        Oletko ap-avaaja? Millainen mies ja missä sua voi "kiihotuttaa"?
        😝😜🎶


      • Anonyymi

        juuri siks annan aina kaikille halukkaille kun oma ei toimi nautinto anaalin kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;)
        M49Tre

        Haluaisin kokeilla naida miestä ja ehkä antaa myös naida.71v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kokeilla naida miestä ja ehkä antaa myös naida.71v

        Sama täällä 71 v


      • topazio kirjoitti:

        Sama täällä 71 v

        Vanhempi sais korkata minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.

        Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi.
        Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.!
        Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii!
        Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!

        kunhan vaan paneva mies jaksaa tarpeeks kauan anaali orkku vaatii paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan vaan paneva mies jaksaa tarpeeks kauan anaali orkku vaatii paljon

        Täytyy panijan olla kokenut joka pystyy pidättää orgasmiaan, kokematon kyllä tulee heti tiukkaan anaalliin. Itsellä vaatii puolentunnin panon, saan sitten rajun suoli orgasmin. T. Bi ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.

        Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi.
        Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.!
        Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii!
        Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!

        Kyllä minulla on aina seisonut jos joku minua panee. Useasti olen saanut orgasminkin kesken panon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla on aina seisonut jos joku minua panee. Useasti olen saanut orgasminkin kesken panon.

        Olen 55.v kaveri otti minulta suuhun ja olin jalat levällään
        hän tutki aukkoani ja työnsi 3 sormea sisään
        noin 5 minuutin päästä sain orgasmin ..kaveri sanoi..
        hyvin supistelee aukon lihakset ..aukko jäi auki
        kaveri katseli supistelevaa aukkoa kalu pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.

        Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi.
        Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.!
        Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii!
        Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!

        Minulla seisoo ja kivi kovana jos joku panee minua peppuun. Saan helposti myös orkun.


    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa. Saunassa katselin setämiestä,70 pappa ja sedällä järjetön kyrpä,löysänä roikkui ja suuri terska paljaana,kiihotti

      • Anonyymi

        Taasko muistelet vanhaa setää 70+-v. ? Mutta sulla vaan 18 cm peräaukon suulta mitattuna!?
        Häh?
        Kerro jotain uutta välillä sinäkin!


      • Anonyymi

        JUURI TAPASIN TAPASIN TÄLLAISEN PAPAN EI OLLUT IKINÄ MIEHEN KANS OLLUT VAIKKA HALUNNUT KOTONANI TUO SUURI KULLI PAISUI SUUSSANI HUUHTELUT JA RASVAUS SAIN SEN PEPPUUNI 3KRTAA JAKSOI PAPPA NUSSIA OLIN TAIVAASSA


    • Anonyymi

      Kiva tietää vie kypsemmälläkin ikää voi seksuaaliset halut ja kiinnostus miehellä muuttua tähän suuntaan.
      Olisi kiinnostavaa löytää ja tutustua tällaiseen aikuiseen mieheen muutenkin kuin "pikatreffien" merkeissä.

      Ja koet olevasi bisex. - eli et ilm. täysin kokematon ole kuitenkaan? Yhäkö avioissa kuitenkin?

      • Anonyymi

        Niimpä, todellakin olisi kiva löytää ja tutustua toiseen aikuiseen mieheen ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, todellakin olisi kiva löytää ja tutustua toiseen aikuiseen mieheen ;)
        M49Tre

        M49Tre etsii ja etsii lähes kaikissa h/ bi avauksien kommenteissa kiimaansa ja halukkuuttaan ilmaisten!
        Milä on ettei löydy kun joka yhteydessä asiaa tuot esiin RMPEREELTA KÄSIN!?


    • Anonyymi

      Olen yli 70v ukm, mutta yhä seksistä kiinnostunut. Nykään kiinnostuksen kohteena on varttuneet miehet. Hoidan kuntoani uimisella, käyn kolme kertaa viikossa uimassa. Samalla uimahallissa näkee miehiä, jotka pesevät kiihottuneesti tarpeettoman pitkään kaluaan. Se on kiihottava katsella. Samoin kun saunassa koskettelevat omaansa ja katselevat, että toinen näkis. Vaikka mitään muuta ei tapahdu se on kiihottava hetki. Minä otan osaa leikkeihin, jos tilanne sallii.
      Onkohan muita samoin ajattelevia.

      • Anonyymi

        Kyllä on 65v ex ukm


      • Anonyymi

        Oihh! Sinäkö se olet... olen varmaan nähnyt sinut "hallilla" ( Hki ?) oletko sellainen pitkä hoikka miehekäs mies joksi oletan? Todella kuosissa ja komea olet, ystävällisen oloinen ehkä vähän ujokin tyyppi?
        Katseletko ja seuraatko miesten käytöstä kuumassa saunassa ja suihkussa? Kun luulen itse arkailet kookkaan varustuksesi kanssa noin muutenkin? ( Jos olet hän ketä mietin?)
        Olisit sopivaa ikää myös kun itsekin olen "kypsissä kymmenissä"... ja ns. normaalin oloinen mies myös ukm tyyppinen olisi kiinnostava tutustua. Mielin ns. aktiivisempaa "top" tyyppistä miestä, joita on bi- miehissä mutta vaikea tavoittaa vaikka näissä merkeissä!
        Rohkeus puuttuu monessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on 65v ex ukm

        Olisi tosi kiihottavaa päästä hyväilemään yli kuuskymppisen kalua. Voishan sitä imeäkkin. Sitten antaa oma kovana seisova iso kalu samaan käsittelyyn. Ikä ero kiihottaa minua niin naisten kun miesten suhteen. M50bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tosi kiihottavaa päästä hyväilemään yli kuuskymppisen kalua. Voishan sitä imeäkkin. Sitten antaa oma kovana seisova iso kalu samaan käsittelyyn. Ikä ero kiihottaa minua niin naisten kun miesten suhteen. M50bi

        65v ex ukm. JKL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tosi kiihottavaa päästä hyväilemään yli kuuskymppisen kalua. Voishan sitä imeäkkin. Sitten antaa oma kovana seisova iso kalu samaan käsittelyyn. Ikä ero kiihottaa minua niin naisten kun miesten suhteen. M50bi

        71 v riihimäki


      • Anonyymi

        Olen yli kuuskymppinen ukm. Minulla samanlaiset harrastukset. Käyn usein uimahallissa. Puolituntia uin tai vesikävelen ja sitten vietän aikaa saunassa ja otan pitkiä suihkuja. kiihottavasti runkkausliikkein pesen kulliani, hieman katseita vältellen, mutta aina hän joka on kiinnostunut näkee ja silmistä huomaa... jatketaan.
        Saunan puolella voidaan jatkaa, jos ollaan kahdestaan. toisia saunojia ei häiritä tällaisilla asiolla. Kiihottava katsella toisen kalua ja kosketellakkin, jos pystyy. Useita kivoja hetkiä vuosien varrella olen viettänyt, kivojen kavereiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yli kuuskymppinen ukm. Minulla samanlaiset harrastukset. Käyn usein uimahallissa. Puolituntia uin tai vesikävelen ja sitten vietän aikaa saunassa ja otan pitkiä suihkuja. kiihottavasti runkkausliikkein pesen kulliani, hieman katseita vältellen, mutta aina hän joka on kiinnostunut näkee ja silmistä huomaa... jatketaan.
        Saunan puolella voidaan jatkaa, jos ollaan kahdestaan. toisia saunojia ei häiritä tällaisilla asiolla. Kiihottava katsella toisen kalua ja kosketellakkin, jos pystyy. Useita kivoja hetkiä vuosien varrella olen viettänyt, kivojen kavereiden kanssa.

        Samoin käyn uimahallissa nyt talvella avanto uimassa, saunassa talvisin joka kerta saan runkata ja ottaa suuhun.


    • Anonyymi

      Vielä en ole kokemusta saanut :( mutta yrittänyt kyllä etsiä ja löytää kivaa kaveria jonka kanssa pääsisi tähän tutustumaan ;)
      M49Tre

    • Anonyymi

      UIMAHALLIN SAUNASSA NÄKEE TOSI KOMEITA KULLEJA JOTKUT ESITTELEE NIITÄ SUIHKUSSA SIITÄ TIETÄÄ ETTÄ NE HALUU JOSKUS VIETTÄNYT 6TUNTIA HALLISSA JA SAANUT MONTA KULLIA SISÄÄNI

      • Anonyymi

        Oikea 'hallihuora' siis!
        Odotas vaan kun valvojat / henkilöstö huomaa vaikka ilmiannon kautta jos käytöksesi on sen verran röyhkeää ja aiheuttaa pahennusta tuollainen jatkuva kyttääminen ja alapäiden tuijotus!
        Tyrkky tyypit ovat iljettäviä muutenkin!

        Itseäni ainakin häiritsisi, vaikka miehet kiinnostaa!


    • Anonyymi

      Hei ap- bimies onko sulla jo kokemuksia miehistä näissä merkeissä?
      Vai oletko vasta herännyt kiinnostukseen?
      Millaiseen kokemukseen olet valmis, ja minkä typpinen miespuolinen seura kiinnostaa?
      Kuvaile jotain itseästäsi ja missäpäin olet, kiinnostaisi?

    • Anonyymi

      m+m on sitä oikeaa panemista jossa köyritään kunnolla ja kyrpä saa sitä mitä on aina tarvinnut, kunnon käsittelyä. M bi. 64v.

      • Anonyymi

        Hml olen terve hyvä kuntoinen bi ukm 63v.
        Tykkään suuhoidosta molemmin päin ja erityisesti panemisesta. Vakkari etsinnässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hml olen terve hyvä kuntoinen bi ukm 63v.
        Tykkään suuhoidosta molemmin päin ja erityisesti panemisesta. Vakkari etsinnässä...

        Kiinnostaisiko vakipano 45v ukm Hämeenlinna
        kivamies95@gmailcom


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko vakipano 45v ukm Hämeenlinna
        kivamies95@gmailcom

        Vakkari etsinnässä joka luotettava, mieluiten mies joka tykkää naida myös. Bi ukm 63v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hml olen terve hyvä kuntoinen bi ukm 63v.
        Tykkään suuhoidosta molemmin päin ja erityisesti panemisesta. Vakkari etsinnässä...

        Itse olen muutaman kerran rankannut toista ja päinvastoin.


      • Mattib57 kirjoitti:

        Itse olen muutaman kerran rankannut toista ja päinvastoin.

        Runkannut


    • Anonyymi

      Haaskaa voi olla näköjään vielä viimeisinä vuosina js hsudan partaalla!
      Kun papparst alkaa elää vielä kun elämä on pääosin eletty kun homosuhteisiin yms. ei ollut rohkeutta nuorempasn ikään!
      Nyg näö monet tfkee mitö vaan seurauksista välittämättä!

      Tulee mieleen vuosien takaa yksi AIDSIN saanut siihen kuollut mies Auroran sairaalan petissä kun käytiin katsomassa yhtä tuttavaa joka oli samassa jamassa!
      Tuo mies oli ukkomies jota vaimo uskollisesti vielä kävi katsomassa!
      ...

    • Anonyymi

      olen 62v potenssi ongelmien vuoksi olen alkanut etsimään levareilta top-miehit tai suihin otettavaa mukavaa myös antaa useammalle

    • Anonyymi

      Sama juttu..Enimmäkseen miehet ja homo videot saavat minut kiihottumaan--olen 71v

      • Anonyymi

        Mistä päin olet 71v?


    • Anonyymi

      Täällä 59-vuotias mies sukkahousuissa kaipaa toisen varttuneen, mukavan sukkismiehen seuraa

      • Kiinnostaa kyllä.


      • Kiinnostaa kyllä.


    • Anonyymi

      🥰✋️😇✌️🫠
      💝👼
      🎅🤶
      ❄️💐
      Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa.

    • Anonyymi

      Mielessä miestenvälinen seksi lähes koko ajan.
      Korkkareissa ja stayupeissa kiihotun ajatuksesta .
      ukm60

      • Anonyymi

        Haluaisitko esitellä wherebyssä?Ois kiihottavaa katsella ja runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko esitellä wherebyssä?Ois kiihottavaa katsella ja runkata

        Jo vain,olen siellä jonkin kerran esitellyt,jo jonkin aikaa sitten.
        Mikä huone?
        m60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain,olen siellä jonkin kerran esitellyt,jo jonkin aikaa sitten.
        Mikä huone?
        m60

        Koska pääsisit? Tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pääsisit? Tänään?

        Ei ehdi,huomenna illalla vois ehtiä
        m60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehdi,huomenna illalla vois ehtiä
        m60

        Ok, laita tänne viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, laita tänne viestiä.

        Vituks män illan aikataulu,ensiviikolla rauhoittuu, silloin uusi yritys.
        m60


    • Anonyymi

      Kyl olis kiva miehen kanssa puuhastella.

    • Anonyymi

      Viiskyppisenä kummasti alkoi miesten vehkeet kiinnostamaan, vaikka umpiheterona olin itseäni pitänyt. Pitkään kiusasin itseäni ajatuksilla pelehtimässä toisen miehen kanssa. Kuuskymppisenä pienissä maisteissa lopulta otin toisen miehen kullin suuhuni ja koukkuun jäin. Muusta en välitä, mur kullia imen halulla ja loppuun asti niellen lastin.

      • Anonyymi

        Mielellään imettäisin. M 65v


      • Anonyymi

        Onnittelut Olet nyt homoseksuaalinen eli - Gay, Queer l. sateenkaari kansaa!

        Koska nussuöitaan?
        😍😁✌️


      • Anonyymi

        🙂👍


    • Olen 44v isokokoinen mies ja minua kiihittaa valtavasti vanhemmat ja tukevat miehet.
      Jkl alueelta seuraa?

      • Mua kiihottais vanhempi harma karvainen mies. Kullin ei tarviis olla iso kunhan seisoo kunnolla.


      • Anonyymi
        Arvidhki kirjoitti:

        Mua kiihottais vanhempi harma karvainen mies. Kullin ei tarviis olla iso kunhan seisoo kunnolla.

        Olen etsimäsi karvainen vaalenneet karvat myös parta, kullini noin 17cm seisoo tosi hyvin myös spermaa tulee. Ukm 67v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen etsimäsi karvainen vaalenneet karvat myös parta, kullini noin 17cm seisoo tosi hyvin myös spermaa tulee. Ukm 67v

        Olen ukm 68v Ei ole paikkaa entä sulla


      • Anonyymi
        Arvidhki kirjoitti:

        Olen ukm 68v Ei ole paikkaa entä sulla

        Oletko mistä. Ukm 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä. Ukm 67

        Olen Helsingistä nikin loppu sen kertoo Hki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Helsingistä nikin loppu sen kertoo Hki

        Meni vahingossa anonyyminä Helsingistä siis olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Helsingistä nikin loppu sen kertoo Hki

        Olinpa hölmö! Päivisin kun vaimolla päivä vuoro tai ilta kotona onnistuu. Sulla matkaa noin 50 km Tamperetta kohden. Tykkäätkö myös panna sänkyssä, itte tykkään rakastella kunnolla. Ukm 67


      • Anonyymi
        Arvidhki kirjoitti:

        Meni vahingossa anonyyminä Helsingistä siis olen

        Autossa tietysti myös mahdollissuus suullisesti nauttia. Ukm 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autossa tietysti myös mahdollissuus suullisesti nauttia. Ukm 67v

        Auto ja metsä pois suljettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto ja metsä pois suljettuja.

        Tykkään myös mieluummin sänkyssä, molemmat alasti hyväilyä myös suudella, silloin aitoa antautumista nautinnolle. Ukm 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös mieluummin sänkyssä, molemmat alasti hyväilyä myös suudella, silloin aitoa antautumista nautinnolle. Ukm 67v

        Juurikin näin. Mulla on mielessä yhdyntä haluan saada lastis sisääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Mulla on mielessä yhdyntä haluan saada lastis sisääni.

        Nimi merkkisi puutuu oletko sama.


      • Anonyymi
        Arvidhki kirjoitti:

        Meni vahingossa anonyyminä Helsingistä siis olen

        Vaimo tuli mut myöhemmin voin jatkaa. Ukm 67v


    • Anonyymi

      Kyllä, itse kiihotun myös enemmän nykyään miesten kanssa.Parikertaa saanut peppuun ja kyllä tuntui hyvältä.Päijät-häme

      • Anonyymi

        Vuosia mennyt sain vakkarilta peppuuni useesti, nautin joka työnnöllä, kaveri muutti paikka kuntaa. T. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia mennyt sain vakkarilta peppuuni useesti, nautin joka työnnöllä, kaveri muutti paikka kuntaa. T. M 60

        Luulet vaan "olit vakkari"! Kertakulutus" objekti lähinnä...ehkä lopultakin ja kuten useimmiten näiden kaksoiselämää elävien elämä on! Oli mies tai nainen sama juttu!


    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten Turun xxx paradisessa runkkailin kopin ovi auki kun iäkkäämpi mies kulki ohi ja meni viereiseen koppiin ja työnsi kullinsa glory holesta.Hetken runkkasin sitä ja mies päättikin tulla mun luo.hyväiltiin toisiamme kullit vastakkain.olisin halunnut nussia häntä,mut mulla kuulemma liian paksu.Mies halusi nuolla mun persettä ja hyvälle se tuntuikin.Koppiin pujahti toinenkin mies joka otti multa ihanasti suihin samalla kun sain toiselta sormea perseeseen.Ei sitä kauaa kestänyt ja laskin lastit suuhun.Oli muuten eka kerta kahden miehen kanssa ja myöskin tuo perseen nuolenta.Mukava oli kämpillä vielä runkata uudelleen.

    • Anonyymi

      Olen 52 bi ukm. Sellainen Vers tapaus.
      Pitkään kipuilin asian kanssa. Koitin nautin ja häpesin. Nyt muutama juttu takana ja olen hyväksynyt itseni. Hyvännäköinen nainen sytyttää edelleen, mutta hyvä sessio miehen kanssa tyydyttää joskus enemmän. Olen saanut ja antanut pitänyt molemmista rooleista. Vaikea vain samansuuntaista kaveria löytää. Miehinen mies jolle molemmat roolit käy olisi se.

      • Anonyymi

        Tarkoititko viesti mulle. Ukm 60v


      • Anonyymi

        Mistä päin olet zaharisfog??


    • Anonyymi

      ekan kerran jälkeen kun sain kyrpää sisään oon ainoastaan katellu gay tai bi videoita netistä

    • Anonyymi

      Kun mies nussii minua perseeseeni, niin pippelini roikkuu velttona panemisen tahdissa.
      Persettä antavana olen kiihottunut sekä valmis ja halukas pantavaksi.
      Tehtäväni panopuuna on tuottaa nautintoa toiselle miehelle ja tyydyttää miehen tarpeet.
      Kun panomies tyhjentää lastin sisääni, niin kiitän panijaa spermasta ja nussimisestani.
      71-v pano-reikä-raimo

      • Anonyymi

        Samoin oma kaluni aivan veltto panemisen aikaan, silloin nautinto tulee suoleni kautta kuten naisilla pillun kautta kun kyrpä jyystää sisällä. Orgasmi aito limaa eritän orgasmin aikana, panijat jotka olleet kanssani tosi tyytyväisiä. M 60v


    • Anonyymi

      olen 72v ja kanssa hyvä kuntonen aika iso kaluinen ja kovasti kiimassa miehiin.
      olis kiva saada samankiästa pano ja runkkuseuraa. pyllyni aika kookas ja himokas kun miehet koittelee sita ja nuolee. itse nuolen kanssa ja mielelläni nussinkin ihanaa karvasta pyllyä.

      • Anonyymi

        Missäköhän seni-oriin kookkaan ja täyttävän kalun makuun ja tunteeseen vois päästä?
        Oletko muuten mitä kokoa ja vapaana kohtaamisiin?
        😜✌️


    • Anonyymi

      Kyllä näin on ollut ksutta vuosien- KAIKKI HERRAT ELI MIEHET ISOLLA M:LLÄ OVAT KIITTÄNEET JOTKA EIVÄT OLE PYÖRTYNEET ENNEN ORKKUJAAN ANUKSEENI!

    • Anonyymi

      Ok, tästä lähdetään jatkoon! 2024!

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta vielä, mutta kiinnostusta on. M62v.

    • Anonyymi

      Kun olin 35v niin mulla oli vakikaveri joka oli 76v.
      Kiihotti kyllä kun vanha mies otti suihin, teki sen hellästi. Ihaili ja runkkasin välillä kalua ja hyväili peppuvakoa ja peppureikää. Sain laueta suuhun.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 217 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe