Kiihotun peppu reiästä, en muuten. Panen mieluusti takaapäin ja samalla puristelen naitavan kiveksiä ja kalunvartta. Yhdellä pantavalla ei jäykistynyt.
0Äänestä
Anonyymi00012
Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.
Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi. Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.! Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii! Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!
0Äänestä
Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se että persettä antavan kulli ei naidessa anaaliin "seiso" on täysin normaali fysiologinen tilanne! Ja vaihtelee hyvin paljon eri henkilöillä myös.
Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi. Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.! Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii! Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!
Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;) M49Tre
0Äänestä
Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Panisin mielellään sua. M 63v
0Äänestä
Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ok, kiva kuulla ;) Mut löytää tuolta treffien puolelta... M49Tre
0Äänestä
Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tehkää temput mutta tutustukaa ensin!
"Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;) M49Tre"!!!
0Äänestä
Anonyymi00042
KULLINI EI TOIMI MUTTA ONNEKS PEPPUNI ANTAA NAUTINNON MUILLE SAAN JOSKUS ANAALI ORKUN KOVETTUMATTA ROISKIN
0Äänestä
Anonyymi00049
Oletko ap-avaaja? Millainen mies ja missä sua voi "kiihotuttaa"? 😝😜🎶
0Äänestä
Anonyymi00088
juuri siks annan aina kaikille halukkaille kun oma ei toimi nautinto anaalin kautta
0Äänestä
Anonyymi00091
Anonyymi00024 kirjoitti:
Haluaisin kokeilla naida miestä ja ehkä antaa myös naida.71v
kunhan vaan paneva mies jaksaa tarpeeks kauan anaali orkku vaatii paljon
0Äänestä
Anonyymi00239
Anonyymi00226 kirjoitti:
Täytyy panijan olla kokenut joka pystyy pidättää orgasmiaan, kokematon kyllä tulee heti tiukkaan anaalliin. Itsellä vaatii puolentunnin panon, saan sitten rajun suoli orgasmin. T. Bi ukm 60v
0Äänestä
Anonyymi00249
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä minulla on aina seisonut jos joku minua panee. Useasti olen saanut orgasminkin kesken panon.
0Äänestä
Anonyymi00283
Anonyymi00249 kirjoitti:
Kyllä minulla on aina seisonut jos joku minua panee. Useasti olen saanut orgasminkin kesken panon.
Olen 55.v kaveri otti minulta suuhun ja olin jalat levällään hän tutki aukkoani ja työnsi 3 sormea sisään noin 5 minuutin päästä sain orgasmin ..kaveri sanoi.. hyvin supistelee aukon lihakset ..aukko jäi auki kaveri katseli supistelevaa aukkoa kalu pystyssä.
0Äänestä
Anonyymi00293
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla seisoo ja kivi kovana jos joku panee minua peppuun. Saan helposti myös orkun.
Kyllä kiihottaa. Saunassa katselin setämiestä,70 pappa ja sedällä järjetön kyrpä,löysänä roikkui ja suuri terska paljaana,kiihotti
0Äänestä
Anonyymi00010
Taasko muistelet vanhaa setää 70+-v. ? Mutta sulla vaan 18 cm peräaukon suulta mitattuna!? Häh? Kerro jotain uutta välillä sinäkin!
0Äänestä
Anonyymi00043
JUURI TAPASIN TAPASIN TÄLLAISEN PAPAN EI OLLUT IKINÄ MIEHEN KANS OLLUT VAIKKA HALUNNUT KOTONANI TUO SUURI KULLI PAISUI SUUSSANI HUUHTELUT JA RASVAUS SAIN SEN PEPPUUNI 3KRTAA JAKSOI PAPPA NUSSIA OLIN TAIVAASSA
0Äänestä
Anonyymi00013
Kiva tietää vie kypsemmälläkin ikää voi seksuaaliset halut ja kiinnostus miehellä muuttua tähän suuntaan. Olisi kiinnostavaa löytää ja tutustua tällaiseen aikuiseen mieheen muutenkin kuin "pikatreffien" merkeissä.
Ja koet olevasi bisex. - eli et ilm. täysin kokematon ole kuitenkaan? Yhäkö avioissa kuitenkin?
0Äänestä
Anonyymi00025
Niimpä, todellakin olisi kiva löytää ja tutustua toiseen aikuiseen mieheen ;) M49Tre
0Äänestä
Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niimpä, todellakin olisi kiva löytää ja tutustua toiseen aikuiseen mieheen ;) M49Tre
M49Tre etsii ja etsii lähes kaikissa h/ bi avauksien kommenteissa kiimaansa ja halukkuuttaan ilmaisten! Milä on ettei löydy kun joka yhteydessä asiaa tuot esiin RMPEREELTA KÄSIN!?
0Äänestä
Anonyymi00021
Olen yli 70v ukm, mutta yhä seksistä kiinnostunut. Nykään kiinnostuksen kohteena on varttuneet miehet. Hoidan kuntoani uimisella, käyn kolme kertaa viikossa uimassa. Samalla uimahallissa näkee miehiä, jotka pesevät kiihottuneesti tarpeettoman pitkään kaluaan. Se on kiihottava katsella. Samoin kun saunassa koskettelevat omaansa ja katselevat, että toinen näkis. Vaikka mitään muuta ei tapahdu se on kiihottava hetki. Minä otan osaa leikkeihin, jos tilanne sallii. Onkohan muita samoin ajattelevia.
0Äänestä
Anonyymi00030
Kyllä on 65v ex ukm
0Äänestä
Anonyymi00037
Oihh! Sinäkö se olet... olen varmaan nähnyt sinut "hallilla" ( Hki ?) oletko sellainen pitkä hoikka miehekäs mies joksi oletan? Todella kuosissa ja komea olet, ystävällisen oloinen ehkä vähän ujokin tyyppi? Katseletko ja seuraatko miesten käytöstä kuumassa saunassa ja suihkussa? Kun luulen itse arkailet kookkaan varustuksesi kanssa noin muutenkin? ( Jos olet hän ketä mietin?) Olisit sopivaa ikää myös kun itsekin olen "kypsissä kymmenissä"... ja ns. normaalin oloinen mies myös ukm tyyppinen olisi kiinnostava tutustua. Mielin ns. aktiivisempaa "top" tyyppistä miestä, joita on bi- miehissä mutta vaikea tavoittaa vaikka näissä merkeissä! Rohkeus puuttuu monessa tilanteessa.
0Äänestä
Anonyymi00045
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä on 65v ex ukm
Olisi tosi kiihottavaa päästä hyväilemään yli kuuskymppisen kalua. Voishan sitä imeäkkin. Sitten antaa oma kovana seisova iso kalu samaan käsittelyyn. Ikä ero kiihottaa minua niin naisten kun miesten suhteen. M50bi
0Äänestä
Anonyymi00061
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olisi tosi kiihottavaa päästä hyväilemään yli kuuskymppisen kalua. Voishan sitä imeäkkin. Sitten antaa oma kovana seisova iso kalu samaan käsittelyyn. Ikä ero kiihottaa minua niin naisten kun miesten suhteen. M50bi
71 v riihimäki
0Äänestä
Anonyymi00284
Olen yli kuuskymppinen ukm. Minulla samanlaiset harrastukset. Käyn usein uimahallissa. Puolituntia uin tai vesikävelen ja sitten vietän aikaa saunassa ja otan pitkiä suihkuja. kiihottavasti runkkausliikkein pesen kulliani, hieman katseita vältellen, mutta aina hän joka on kiinnostunut näkee ja silmistä huomaa... jatketaan. Saunan puolella voidaan jatkaa, jos ollaan kahdestaan. toisia saunojia ei häiritä tällaisilla asiolla. Kiihottava katsella toisen kalua ja kosketellakkin, jos pystyy. Useita kivoja hetkiä vuosien varrella olen viettänyt, kivojen kavereiden kanssa.
0Äänestä
Anonyymi00290
Anonyymi00284 kirjoitti:
Olen yli kuuskymppinen ukm. Minulla samanlaiset harrastukset. Käyn usein uimahallissa. Puolituntia uin tai vesikävelen ja sitten vietän aikaa saunassa ja otan pitkiä suihkuja. kiihottavasti runkkausliikkein pesen kulliani, hieman katseita vältellen, mutta aina hän joka on kiinnostunut näkee ja silmistä huomaa... jatketaan. Saunan puolella voidaan jatkaa, jos ollaan kahdestaan. toisia saunojia ei häiritä tällaisilla asiolla. Kiihottava katsella toisen kalua ja kosketellakkin, jos pystyy. Useita kivoja hetkiä vuosien varrella olen viettänyt, kivojen kavereiden kanssa.
Samoin käyn uimahallissa nyt talvella avanto uimassa, saunassa talvisin joka kerta saan runkata ja ottaa suuhun.
0Äänestä
Anonyymi00023
Vielä en ole kokemusta saanut :( mutta yrittänyt kyllä etsiä ja löytää kivaa kaveria jonka kanssa pääsisi tähän tutustumaan ;) M49Tre
0Äänestä
Anonyymi00041
UIMAHALLIN SAUNASSA NÄKEE TOSI KOMEITA KULLEJA JOTKUT ESITTELEE NIITÄ SUIHKUSSA SIITÄ TIETÄÄ ETTÄ NE HALUU JOSKUS VIETTÄNYT 6TUNTIA HALLISSA JA SAANUT MONTA KULLIA SISÄÄNI
0Äänestä
Anonyymi00046
Oikea 'hallihuora' siis! Odotas vaan kun valvojat / henkilöstö huomaa vaikka ilmiannon kautta jos käytöksesi on sen verran röyhkeää ja aiheuttaa pahennusta tuollainen jatkuva kyttääminen ja alapäiden tuijotus! Tyrkky tyypit ovat iljettäviä muutenkin!
Itseäni ainakin häiritsisi, vaikka miehet kiinnostaa!
0Äänestä
Anonyymi00051
Hei ap- bimies onko sulla jo kokemuksia miehistä näissä merkeissä? Vai oletko vasta herännyt kiinnostukseen? Millaiseen kokemukseen olet valmis, ja minkä typpinen miespuolinen seura kiinnostaa? Kuvaile jotain itseästäsi ja missäpäin olet, kiinnostaisi?
0Äänestä
Anonyymi00059
m+m on sitä oikeaa panemista jossa köyritään kunnolla ja kyrpä saa sitä mitä on aina tarvinnut, kunnon käsittelyä. M bi. 64v.
0Äänestä
Anonyymi00060
Hml olen terve hyvä kuntoinen bi ukm 63v. Tykkään suuhoidosta molemmin päin ja erityisesti panemisesta. Vakkari etsinnässä...
0Äänestä
Anonyymi00103
Anonyymi00060 kirjoitti:
Hml olen terve hyvä kuntoinen bi ukm 63v. Tykkään suuhoidosta molemmin päin ja erityisesti panemisesta. Vakkari etsinnässä...
Itse olen muutaman kerran rankannut toista ja päinvastoin.
Runkannut
0Äänestä
Anonyymi00068
Haaskaa voi olla näköjään vielä viimeisinä vuosina js hsudan partaalla! Kun papparst alkaa elää vielä kun elämä on pääosin eletty kun homosuhteisiin yms. ei ollut rohkeutta nuorempasn ikään! Nyg näö monet tfkee mitö vaan seurauksista välittämättä!
Tulee mieleen vuosien takaa yksi AIDSIN saanut siihen kuollut mies Auroran sairaalan petissä kun käytiin katsomassa yhtä tuttavaa joka oli samassa jamassa! Tuo mies oli ukkomies jota vaimo uskollisesti vielä kävi katsomassa! ...
0Äänestä
Anonyymi00087
olen 62v potenssi ongelmien vuoksi olen alkanut etsimään levareilta top-miehit tai suihin otettavaa mukavaa myös antaa useammalle
0Äänestä
Anonyymi00090
Sama juttu..Enimmäkseen miehet ja homo videot saavat minut kiihottumaan--olen 71v
0Äänestä
Anonyymi00233
Mistä päin olet 71v?
0Äänestä
Anonyymi00092
Täällä 59-vuotias mies sukkahousuissa kaipaa toisen varttuneen, mukavan sukkismiehen seuraa
🥰✋️😇✌️🫠 💝👼 🎅🤶 ❄️💐 Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa.
0Äänestä
Anonyymi00116
Mielessä miestenvälinen seksi lähes koko ajan. Korkkareissa ja stayupeissa kiihotun ajatuksesta . ukm60
0Äänestä
Anonyymi00118
Haluaisitko esitellä wherebyssä?Ois kiihottavaa katsella ja runkata
0Äänestä
Anonyymi00124
Anonyymi00118 kirjoitti:
Jo vain,olen siellä jonkin kerran esitellyt,jo jonkin aikaa sitten. Mikä huone? m60
0Äänestä
Anonyymi00127
Anonyymi00124 kirjoitti:
Jo vain,olen siellä jonkin kerran esitellyt,jo jonkin aikaa sitten. Mikä huone? m60
Koska pääsisit? Tänään?
0Äänestä
Anonyymi00130
Anonyymi00127 kirjoitti:
Koska pääsisit? Tänään?
Ei ehdi,huomenna illalla vois ehtiä m60
0Äänestä
Anonyymi00133
Anonyymi00130 kirjoitti:
Ei ehdi,huomenna illalla vois ehtiä m60
Ok, laita tänne viestiä.
0Äänestä
Anonyymi00146
Anonyymi00133 kirjoitti:
Ok, laita tänne viestiä.
Vituks män illan aikataulu,ensiviikolla rauhoittuu, silloin uusi yritys. m60
0Äänestä
Anonyymi00117
Kyl olis kiva miehen kanssa puuhastella.
0Äänestä
Anonyymi00122
Viiskyppisenä kummasti alkoi miesten vehkeet kiinnostamaan, vaikka umpiheterona olin itseäni pitänyt. Pitkään kiusasin itseäni ajatuksilla pelehtimässä toisen miehen kanssa. Kuuskymppisenä pienissä maisteissa lopulta otin toisen miehen kullin suuhuni ja koukkuun jäin. Muusta en välitä, mur kullia imen halulla ja loppuun asti niellen lastin.
0Äänestä
Anonyymi00125
Mielellään imettäisin. M 65v
0Äänestä
Anonyymi00131
Onnittelut Olet nyt homoseksuaalinen eli - Gay, Queer l. sateenkaari kansaa!
Olinpa hölmö! Päivisin kun vaimolla päivä vuoro tai ilta kotona onnistuu. Sulla matkaa noin 50 km Tamperetta kohden. Tykkäätkö myös panna sänkyssä, itte tykkään rakastella kunnolla. Ukm 67
0Äänestä
Anonyymi00210
Arvidhki kirjoitti:
Meni vahingossa anonyyminä Helsingistä siis olen
Autossa tietysti myös mahdollissuus suullisesti nauttia. Ukm 67v
0Äänestä
Anonyymi00211
Anonyymi00210 kirjoitti:
Auto ja metsä pois suljettuja.
0Äänestä
Anonyymi00212
Anonyymi00211 kirjoitti:
Tykkään myös mieluummin sänkyssä, molemmat alasti hyväilyä myös suudella, silloin aitoa antautumista nautinnolle. Ukm 67v
0Äänestä
Anonyymi00214
Anonyymi00212 kirjoitti:
Tykkään myös mieluummin sänkyssä, molemmat alasti hyväilyä myös suudella, silloin aitoa antautumista nautinnolle. Ukm 67v
Juurikin näin. Mulla on mielessä yhdyntä haluan saada lastis sisääni.
0Äänestä
Anonyymi00215
Anonyymi00214 kirjoitti:
Nimi merkkisi puutuu oletko sama.
0Äänestä
Anonyymi00216
Arvidhki kirjoitti:
Vaimo tuli mut myöhemmin voin jatkaa. Ukm 67v
0Äänestä
Anonyymi00194
Kyllä, itse kiihotun myös enemmän nykyään miesten kanssa.Parikertaa saanut peppuun ja kyllä tuntui hyvältä.Päijät-häme
0Äänestä
Anonyymi00204
Vuosia mennyt sain vakkarilta peppuuni useesti, nautin joka työnnöllä, kaveri muutti paikka kuntaa. T. M 60
0Äänestä
Anonyymi00262
Anonyymi00204 kirjoitti:
Vuosia mennyt sain vakkarilta peppuuni useesti, nautin joka työnnöllä, kaveri muutti paikka kuntaa. T. M 60
Luulet vaan "olit vakkari"! Kertakulutus" objekti lähinnä...ehkä lopultakin ja kuten useimmiten näiden kaksoiselämää elävien elämä on! Oli mies tai nainen sama juttu!
0Äänestä
Anonyymi00197
Muutama viikko sitten Turun xxx paradisessa runkkailin kopin ovi auki kun iäkkäämpi mies kulki ohi ja meni viereiseen koppiin ja työnsi kullinsa glory holesta.Hetken runkkasin sitä ja mies päättikin tulla mun luo.hyväiltiin toisiamme kullit vastakkain.olisin halunnut nussia häntä,mut mulla kuulemma liian paksu.Mies halusi nuolla mun persettä ja hyvälle se tuntuikin.Koppiin pujahti toinenkin mies joka otti multa ihanasti suihin samalla kun sain toiselta sormea perseeseen.Ei sitä kauaa kestänyt ja laskin lastit suuhun.Oli muuten eka kerta kahden miehen kanssa ja myöskin tuo perseen nuolenta.Mukava oli kämpillä vielä runkata uudelleen.
0Äänestä
Anonyymi00209
Olen 52 bi ukm. Sellainen Vers tapaus. Pitkään kipuilin asian kanssa. Koitin nautin ja häpesin. Nyt muutama juttu takana ja olen hyväksynyt itseni. Hyvännäköinen nainen sytyttää edelleen, mutta hyvä sessio miehen kanssa tyydyttää joskus enemmän. Olen saanut ja antanut pitänyt molemmista rooleista. Vaikea vain samansuuntaista kaveria löytää. Miehinen mies jolle molemmat roolit käy olisi se.
0Äänestä
Anonyymi00222
Tarkoititko viesti mulle. Ukm 60v
0Äänestä
Anonyymi00230
Mistä päin olet zaharisfog??
0Äänestä
Anonyymi00224
ekan kerran jälkeen kun sain kyrpää sisään oon ainoastaan katellu gay tai bi videoita netistä
0Äänestä
Anonyymi00234
Kun mies nussii minua perseeseeni, niin pippelini roikkuu velttona panemisen tahdissa. Persettä antavana olen kiihottunut sekä valmis ja halukas pantavaksi. Tehtäväni panopuuna on tuottaa nautintoa toiselle miehelle ja tyydyttää miehen tarpeet. Kun panomies tyhjentää lastin sisääni, niin kiitän panijaa spermasta ja nussimisestani. 71-v pano-reikä-raimo
0Äänestä
Anonyymi00235
Samoin oma kaluni aivan veltto panemisen aikaan, silloin nautinto tulee suoleni kautta kuten naisilla pillun kautta kun kyrpä jyystää sisällä. Orgasmi aito limaa eritän orgasmin aikana, panijat jotka olleet kanssani tosi tyytyväisiä. M 60v
0Äänestä
Anonyymi00263
olen 72v ja kanssa hyvä kuntonen aika iso kaluinen ja kovasti kiimassa miehiin. olis kiva saada samankiästa pano ja runkkuseuraa. pyllyni aika kookas ja himokas kun miehet koittelee sita ja nuolee. itse nuolen kanssa ja mielelläni nussinkin ihanaa karvasta pyllyä.
0Äänestä
Anonyymi00265
Missäköhän seni-oriin kookkaan ja täyttävän kalun makuun ja tunteeseen vois päästä? Oletko muuten mitä kokoa ja vapaana kohtaamisiin? 😜✌️
0Äänestä
Anonyymi00264
Kyllä näin on ollut ksutta vuosien- KAIKKI HERRAT ELI MIEHET ISOLLA M:LLÄ OVAT KIITTÄNEET JOTKA EIVÄT OLE PYÖRTYNEET ENNEN ORKKUJAAN ANUKSEENI!
0Äänestä
Anonyymi00279
Ok, tästä lähdetään jatkoon! 2024!
0Äänestä
Anonyymi00292
Ei ole kokemusta vielä, mutta kiinnostusta on. M62v.
0Äänestä
Anonyymi00294
Kun olin 35v niin mulla oli vakikaveri joka oli 76v. Kiihotti kyllä kun vanha mies otti suihin, teki sen hellästi. Ihaili ja runkkasin välillä kalua ja hyväili peppuvakoa ja peppureikää. Sain laueta suuhun.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 218 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 92
Vanhimmat
Kiihotun peppu reiästä, en muuten. Panen mieluusti takaapäin ja samalla puristelen naitavan kiveksiä ja kalunvartta. Yhdellä pantavalla ei jäykistynyt.
Se ei tarkoita ettei kumppani olisi kiihottukut tms. Tai ettei olisi vslmis ja halukas pantavaksesi.
Päinvastoin tilanteessa sisään viejän kyrpä tuottaa suuremman nautinnon ja ns. "anaalinen orgasmi" on myös mahdollinen täysin ilman "runkkuakin" tässä sessiossa mm.!
Tällöin kiihotus on korkealla ja hyvä huomioiva panomies tuottaa orkun ja saa sen myös kun kumppani nauttii!
Muista kiittää ja kehua jos nautit siitä!
Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;)
M49Tre
Ok, kiva kuulla ;)
Mut löytää tuolta treffien puolelta...
M49Tre
Tehkää temput mutta tutustukaa ensin!
"Sopivan kaverin kun löytäisin niin juurikin takaapäin antaisin ;)
M49Tre"!!!
KULLINI EI TOIMI MUTTA ONNEKS PEPPUNI ANTAA NAUTINNON MUILLE SAAN JOSKUS ANAALI ORKUN KOVETTUMATTA ROISKIN
Oletko ap-avaaja? Millainen mies ja missä sua voi "kiihotuttaa"?
😝😜🎶
juuri siks annan aina kaikille halukkaille kun oma ei toimi nautinto anaalin kautta
Haluaisin kokeilla naida miestä ja ehkä antaa myös naida.71v
Sama täällä 71 v
Vanhempi sais korkata minut
Täytyy panijan olla kokenut joka pystyy pidättää orgasmiaan, kokematon kyllä tulee heti tiukkaan anaalliin. Itsellä vaatii puolentunnin panon, saan sitten rajun suoli orgasmin. T. Bi ukm 60v
Olen 55.v kaveri otti minulta suuhun ja olin jalat levällään
hän tutki aukkoani ja työnsi 3 sormea sisään
noin 5 minuutin päästä sain orgasmin ..kaveri sanoi..
hyvin supistelee aukon lihakset ..aukko jäi auki
kaveri katseli supistelevaa aukkoa kalu pystyssä.
Minulla seisoo ja kivi kovana jos joku panee minua peppuun. Saan helposti myös orkun.
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18170795a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Kyllä kiihottaa. Saunassa katselin setämiestä,70 pappa ja sedällä järjetön kyrpä,löysänä roikkui ja suuri terska paljaana,kiihotti
Taasko muistelet vanhaa setää 70+-v. ? Mutta sulla vaan 18 cm peräaukon suulta mitattuna!?
Häh?
Kerro jotain uutta välillä sinäkin!
JUURI TAPASIN TAPASIN TÄLLAISEN PAPAN EI OLLUT IKINÄ MIEHEN KANS OLLUT VAIKKA HALUNNUT KOTONANI TUO SUURI KULLI PAISUI SUUSSANI HUUHTELUT JA RASVAUS SAIN SEN PEPPUUNI 3KRTAA JAKSOI PAPPA NUSSIA OLIN TAIVAASSA
Kiva tietää vie kypsemmälläkin ikää voi seksuaaliset halut ja kiinnostus miehellä muuttua tähän suuntaan.
Olisi kiinnostavaa löytää ja tutustua tällaiseen aikuiseen mieheen muutenkin kuin "pikatreffien" merkeissä.
Ja koet olevasi bisex. - eli et ilm. täysin kokematon ole kuitenkaan? Yhäkö avioissa kuitenkin?
Niimpä, todellakin olisi kiva löytää ja tutustua toiseen aikuiseen mieheen ;)
M49Tre
M49Tre etsii ja etsii lähes kaikissa h/ bi avauksien kommenteissa kiimaansa ja halukkuuttaan ilmaisten!
Milä on ettei löydy kun joka yhteydessä asiaa tuot esiin RMPEREELTA KÄSIN!?
Olen yli 70v ukm, mutta yhä seksistä kiinnostunut. Nykään kiinnostuksen kohteena on varttuneet miehet. Hoidan kuntoani uimisella, käyn kolme kertaa viikossa uimassa. Samalla uimahallissa näkee miehiä, jotka pesevät kiihottuneesti tarpeettoman pitkään kaluaan. Se on kiihottava katsella. Samoin kun saunassa koskettelevat omaansa ja katselevat, että toinen näkis. Vaikka mitään muuta ei tapahdu se on kiihottava hetki. Minä otan osaa leikkeihin, jos tilanne sallii.
Onkohan muita samoin ajattelevia.
Kyllä on 65v ex ukm
Oihh! Sinäkö se olet... olen varmaan nähnyt sinut "hallilla" ( Hki ?) oletko sellainen pitkä hoikka miehekäs mies joksi oletan? Todella kuosissa ja komea olet, ystävällisen oloinen ehkä vähän ujokin tyyppi?
Katseletko ja seuraatko miesten käytöstä kuumassa saunassa ja suihkussa? Kun luulen itse arkailet kookkaan varustuksesi kanssa noin muutenkin? ( Jos olet hän ketä mietin?)
Olisit sopivaa ikää myös kun itsekin olen "kypsissä kymmenissä"... ja ns. normaalin oloinen mies myös ukm tyyppinen olisi kiinnostava tutustua. Mielin ns. aktiivisempaa "top" tyyppistä miestä, joita on bi- miehissä mutta vaikea tavoittaa vaikka näissä merkeissä!
Rohkeus puuttuu monessa tilanteessa.
65v ex ukm. JKL
71 v riihimäki
Olen yli kuuskymppinen ukm. Minulla samanlaiset harrastukset. Käyn usein uimahallissa. Puolituntia uin tai vesikävelen ja sitten vietän aikaa saunassa ja otan pitkiä suihkuja. kiihottavasti runkkausliikkein pesen kulliani, hieman katseita vältellen, mutta aina hän joka on kiinnostunut näkee ja silmistä huomaa... jatketaan.
Saunan puolella voidaan jatkaa, jos ollaan kahdestaan. toisia saunojia ei häiritä tällaisilla asiolla. Kiihottava katsella toisen kalua ja kosketellakkin, jos pystyy. Useita kivoja hetkiä vuosien varrella olen viettänyt, kivojen kavereiden kanssa.
Samoin käyn uimahallissa nyt talvella avanto uimassa, saunassa talvisin joka kerta saan runkata ja ottaa suuhun.
Vielä en ole kokemusta saanut :( mutta yrittänyt kyllä etsiä ja löytää kivaa kaveria jonka kanssa pääsisi tähän tutustumaan ;)
M49Tre
UIMAHALLIN SAUNASSA NÄKEE TOSI KOMEITA KULLEJA JOTKUT ESITTELEE NIITÄ SUIHKUSSA SIITÄ TIETÄÄ ETTÄ NE HALUU JOSKUS VIETTÄNYT 6TUNTIA HALLISSA JA SAANUT MONTA KULLIA SISÄÄNI
Oikea 'hallihuora' siis!
Odotas vaan kun valvojat / henkilöstö huomaa vaikka ilmiannon kautta jos käytöksesi on sen verran röyhkeää ja aiheuttaa pahennusta tuollainen jatkuva kyttääminen ja alapäiden tuijotus!
Tyrkky tyypit ovat iljettäviä muutenkin!
Itseäni ainakin häiritsisi, vaikka miehet kiinnostaa!
Hei ap- bimies onko sulla jo kokemuksia miehistä näissä merkeissä?
Vai oletko vasta herännyt kiinnostukseen?
Millaiseen kokemukseen olet valmis, ja minkä typpinen miespuolinen seura kiinnostaa?
Kuvaile jotain itseästäsi ja missäpäin olet, kiinnostaisi?
m+m on sitä oikeaa panemista jossa köyritään kunnolla ja kyrpä saa sitä mitä on aina tarvinnut, kunnon käsittelyä. M bi. 64v.
Hml olen terve hyvä kuntoinen bi ukm 63v.
Tykkään suuhoidosta molemmin päin ja erityisesti panemisesta. Vakkari etsinnässä...
Kiinnostaisiko vakipano 45v ukm Hämeenlinna
kivamies95@gmailcom
Vakkari etsinnässä joka luotettava, mieluiten mies joka tykkää naida myös. Bi ukm 63v
Itse olen muutaman kerran rankannut toista ja päinvastoin.
Runkannut
Haaskaa voi olla näköjään vielä viimeisinä vuosina js hsudan partaalla!
Kun papparst alkaa elää vielä kun elämä on pääosin eletty kun homosuhteisiin yms. ei ollut rohkeutta nuorempasn ikään!
Nyg näö monet tfkee mitö vaan seurauksista välittämättä!
Tulee mieleen vuosien takaa yksi AIDSIN saanut siihen kuollut mies Auroran sairaalan petissä kun käytiin katsomassa yhtä tuttavaa joka oli samassa jamassa!
Tuo mies oli ukkomies jota vaimo uskollisesti vielä kävi katsomassa!
...
olen 62v potenssi ongelmien vuoksi olen alkanut etsimään levareilta top-miehit tai suihin otettavaa mukavaa myös antaa useammalle
Sama juttu..Enimmäkseen miehet ja homo videot saavat minut kiihottumaan--olen 71v
Mistä päin olet 71v?
Täällä 59-vuotias mies sukkahousuissa kaipaa toisen varttuneen, mukavan sukkismiehen seuraa
Kiinnostaa kyllä.
Kiinnostaa kyllä.
🥰✋️😇✌️🫠
💝👼
🎅🤶
❄️💐
Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa.
Mielessä miestenvälinen seksi lähes koko ajan.
Korkkareissa ja stayupeissa kiihotun ajatuksesta .
ukm60
Jo vain,olen siellä jonkin kerran esitellyt,jo jonkin aikaa sitten.
Mikä huone?
m60
Koska pääsisit? Tänään?
Ei ehdi,huomenna illalla vois ehtiä
m60
Ok, laita tänne viestiä.
Vituks män illan aikataulu,ensiviikolla rauhoittuu, silloin uusi yritys.
m60
Kyl olis kiva miehen kanssa puuhastella.
Viiskyppisenä kummasti alkoi miesten vehkeet kiinnostamaan, vaikka umpiheterona olin itseäni pitänyt. Pitkään kiusasin itseäni ajatuksilla pelehtimässä toisen miehen kanssa. Kuuskymppisenä pienissä maisteissa lopulta otin toisen miehen kullin suuhuni ja koukkuun jäin. Muusta en välitä, mur kullia imen halulla ja loppuun asti niellen lastin.
Mielellään imettäisin. M 65v
Onnittelut Olet nyt homoseksuaalinen eli - Gay, Queer l. sateenkaari kansaa!
Koska nussuöitaan?
😍😁✌️
🙂👍
Olen 44v isokokoinen mies ja minua kiihittaa valtavasti vanhemmat ja tukevat miehet.
Jkl alueelta seuraa?
Mua kiihottais vanhempi harma karvainen mies. Kullin ei tarviis olla iso kunhan seisoo kunnolla.
Olen etsimäsi karvainen vaalenneet karvat myös parta, kullini noin 17cm seisoo tosi hyvin myös spermaa tulee. Ukm 67v
Olen ukm 68v Ei ole paikkaa entä sulla
Oletko mistä. Ukm 67
Olen Helsingistä nikin loppu sen kertoo Hki
Olinpa hölmö! Päivisin kun vaimolla päivä vuoro tai ilta kotona onnistuu. Sulla matkaa noin 50 km Tamperetta kohden. Tykkäätkö myös panna sänkyssä, itte tykkään rakastella kunnolla. Ukm 67
Nimi merkkisi puutuu oletko sama.
Vaimo tuli mut myöhemmin voin jatkaa. Ukm 67v
Kyllä, itse kiihotun myös enemmän nykyään miesten kanssa.Parikertaa saanut peppuun ja kyllä tuntui hyvältä.Päijät-häme
Luulet vaan "olit vakkari"! Kertakulutus" objekti lähinnä...ehkä lopultakin ja kuten useimmiten näiden kaksoiselämää elävien elämä on! Oli mies tai nainen sama juttu!
Muutama viikko sitten Turun xxx paradisessa runkkailin kopin ovi auki kun iäkkäämpi mies kulki ohi ja meni viereiseen koppiin ja työnsi kullinsa glory holesta.Hetken runkkasin sitä ja mies päättikin tulla mun luo.hyväiltiin toisiamme kullit vastakkain.olisin halunnut nussia häntä,mut mulla kuulemma liian paksu.Mies halusi nuolla mun persettä ja hyvälle se tuntuikin.Koppiin pujahti toinenkin mies joka otti multa ihanasti suihin samalla kun sain toiselta sormea perseeseen.Ei sitä kauaa kestänyt ja laskin lastit suuhun.Oli muuten eka kerta kahden miehen kanssa ja myöskin tuo perseen nuolenta.Mukava oli kämpillä vielä runkata uudelleen.
Olen 52 bi ukm. Sellainen Vers tapaus.
Pitkään kipuilin asian kanssa. Koitin nautin ja häpesin. Nyt muutama juttu takana ja olen hyväksynyt itseni. Hyvännäköinen nainen sytyttää edelleen, mutta hyvä sessio miehen kanssa tyydyttää joskus enemmän. Olen saanut ja antanut pitänyt molemmista rooleista. Vaikea vain samansuuntaista kaveria löytää. Miehinen mies jolle molemmat roolit käy olisi se.
Tarkoititko viesti mulle. Ukm 60v
Mistä päin olet zaharisfog??
ekan kerran jälkeen kun sain kyrpää sisään oon ainoastaan katellu gay tai bi videoita netistä
Kun mies nussii minua perseeseeni, niin pippelini roikkuu velttona panemisen tahdissa.
Persettä antavana olen kiihottunut sekä valmis ja halukas pantavaksi.
Tehtäväni panopuuna on tuottaa nautintoa toiselle miehelle ja tyydyttää miehen tarpeet.
Kun panomies tyhjentää lastin sisääni, niin kiitän panijaa spermasta ja nussimisestani.
71-v pano-reikä-raimo
Samoin oma kaluni aivan veltto panemisen aikaan, silloin nautinto tulee suoleni kautta kuten naisilla pillun kautta kun kyrpä jyystää sisällä. Orgasmi aito limaa eritän orgasmin aikana, panijat jotka olleet kanssani tosi tyytyväisiä. M 60v
olen 72v ja kanssa hyvä kuntonen aika iso kaluinen ja kovasti kiimassa miehiin.
olis kiva saada samankiästa pano ja runkkuseuraa. pyllyni aika kookas ja himokas kun miehet koittelee sita ja nuolee. itse nuolen kanssa ja mielelläni nussinkin ihanaa karvasta pyllyä.
Missäköhän seni-oriin kookkaan ja täyttävän kalun makuun ja tunteeseen vois päästä?
Oletko muuten mitä kokoa ja vapaana kohtaamisiin?
😜✌️
Kyllä näin on ollut ksutta vuosien- KAIKKI HERRAT ELI MIEHET ISOLLA M:LLÄ OVAT KIITTÄNEET JOTKA EIVÄT OLE PYÖRTYNEET ENNEN ORKKUJAAN ANUKSEENI!
Ok, tästä lähdetään jatkoon! 2024!
Ei ole kokemusta vielä, mutta kiinnostusta on. M62v.
Kun olin 35v niin mulla oli vakikaveri joka oli 76v.
Kiihotti kyllä kun vanha mies otti suihin, teki sen hellästi. Ihaili ja runkkasin välillä kalua ja hyväili peppuvakoa ja peppureikää. Sain laueta suuhun.