Kirjoitti sitten mitä tahansa. Aina siitä löytyy jotain vikaa ja syy haukkua toinen.. esim. Jos pyytää anteeksi. On tekopyhä. Jos kirjoittaa rakkaudesta tai kaipuusta. Haukutaan ettei tämä ole paikka sille. Ota suoraan yhteyttä. Jos on onnellinen jostain. Sanotaan ettei se kuitenkaan kestä. Kuvitella vaan. Jos kirjoittaa mielestään kivan ja hauskan jutun. On lapsellinen ja tyhmä. Jos pohtii omia tunteita. Kommentoidaan ettei tämä ole päiväkirja . Ja kirjoitit mitä melkeinpä tahansa joku haukkuu kuitenkin narsistiksi ja kiusaajaksi aivan varmasti. Ja jos ei muuta keksitä nillitetään oikein kirjoituksesta tai yhdyssanoista.
Teitä on mahdotonta miellyttää
11
267
Vastaukset
Ehkä se riittää, että miellyttää vain sitä ihmistä, jota kaipaa ja tietysti itseään? Olen nimittäin huomannut saman ja miettinyt, josko alkaisi ajattelemaan näin.
Tsemppiä ja voimia ap. :)- Anonyymi
Ei tämä koske vaan minua vaan yleensäkin koko palstaa. Minä nyt olen mikä olen. Kaikista vähiten varmaan itse pidän itsestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä koske vaan minua vaan yleensäkin koko palstaa. Minä nyt olen mikä olen. Kaikista vähiten varmaan itse pidän itsestäni.
Täällä saa joskus keskustella rauhassa pidempään, mutta sitten tulee päiviä, jolloin kaikki kaunis pilataan.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä saa joskus keskustella rauhassa pidempään, mutta sitten tulee päiviä, jolloin kaikki kaunis pilataan.
sivustaKyllähän mulle ei suoraan sanottiin ettei mua haluta tänne. Että mun pitää mennä pois. Eli teen varmasti niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mulle ei suoraan sanottiin ettei mua haluta tänne. Että mun pitää mennä pois. Eli teen varmasti niin.
Meinasitko taipua toisten tahtoon? Entä jos päätätkin olla taipumaton, kuten Kaija Koo laulaa? :)
Kaija Koo / Taipumaton
https://youtu.be/ueE04mNLz3U?si=lqSaVoUmuEUgAulW - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitko taipua toisten tahtoon? Entä jos päätätkin olla taipumaton, kuten Kaija Koo laulaa? :)
Kaija Koo / Taipumaton
https://youtu.be/ueE04mNLz3U?si=lqSaVoUmuEUgAulWAatelin muutenkin luovuuttaan kaiken suhteen. Enkä jaksa enää olla tälläkään. Kun tulee vaan olo että tekee mieli juosta auton alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatelin muutenkin luovuuttaan kaiken suhteen. Enkä jaksa enää olla tälläkään. Kun tulee vaan olo että tekee mieli juosta auton alle.
Älä tee itsellesi mitään! Onko sinulla joku ihminen, jolle voisit jutella, kun on paha olla? Osaatko sanoa mikä voisi helpottaa oloasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee itsellesi mitään! Onko sinulla joku ihminen, jolle voisit jutella, kun on paha olla? Osaatko sanoa mikä voisi helpottaa oloasi?
Miksi en tekisi jos minua inhotaan niin paljon että anonyyminä en edes saa kirjoittaa. Hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en tekisi jos minua inhotaan niin paljon että anonyyminä en edes saa kirjoittaa. Hyvästi.
Kunpa osaisin auttaa. :(
- Anonyymi
Trollit on heitä, ne saa energiansa siitä, että saa luotua pelkoa ja pahan ilmapiiriä. Heillä on itsellä paha olla ja eihän pahan viljely hyvää mieltä synnytä edes sen kirjoittajalle, ehkä kokevat niin, että muillakin pitää olla kans paha olla? Vähät välittää sivukärsijöistä.
Ovat enemmän harhaisen mielikuvan uhreja itse. Valheet ja propaganda on Putin mielisten työkaluja. Heidän peliä. Niillä halutaan manipuloida ja provosoida muita. Heille ei kannata antaa valtaa ja tilaa yhtään edes omia itselle.
Hyvä neuvo. Jätä lukematta, heti ku menee yli hilseen. Se on heille palkinto, jos pahoitat mielesi heidän takia ja se synnyttää sitä jatkuvuutta heillä. Saavat energiansa onnistumisista. Vähän kuin narsistinen mieli.- Anonyymi
Tässä on todella hyviä neuvoja. Täällä oleminen on tosi raskasta, jos imee kaiken itseensä. Siinä menee kuitenkin aikaa kun oppii suodattamaan asiat eikä se aina onnistu herkältä ihmiseltä siltikään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078