Kaikille ihmisille

miksih:((

Miksi teidän pitää olla niin julmia eläimiä kohtaan? :( Ihmisetkin ovat eläimiä ja on todella surullista nähdä miten me vahvemmat kohtelememme lajitovereitamme.

mm
TURKISTARHAUS eläimet pienissä virikkeettömissä tiloissa, lopuksi nyljeteään - joskus jopa elävänä.
ELÄINKOKEET eläimet pienissä virikkeettömissä tiloissa, tuskallisia kokeita, voidaan evätä ruoka/juoma mahdollisuudet, kiduttaa kuoliaaksi.
KOIRA/KUKKOTAPPELUT eläimien on revittävä toisensa hengiltä. hävinneet eläimet jätetään usein tekemään kuolemaa jonnekkin tien penkalle.
KOTIELÄIMISSÄKIN yhä useammat pitävät lemmikkejään huonosti. ottavat hetken mielijohteesta ja kohta se jo hylätään ojaan tai jätetään vaan hoitamatta. jopa pahoinpidellään.
MAATALOUS tuotanto julmaa myös. eläinten kohtelu ja tilat ovat karmaisevat.

MIHIN MAAILMA ON MENNYT? Toivon ettei ihmisiä olisi ollenkaan.

2

304

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jaksa ymmärtää

Minulla on 4 tuttua tappanut itsensä, näistä 3 viimeisen 4 vuoden aikana.

En oikein ymmärrä voiko terve ihminen tehdä noin: parilla oli 2 lasta ja perhe, yksi oli juuri saanut omakotitalon valmiiksi. Se eka tapaus oli kauan sitten, kaveri oli 16v. Oikeastaan mitään noista en ymmärrä. Kaikilla elämä edessä, mukava tulevaisuus. Mitään ylitsepääsemättömiä huolia ei kenelläkään.

• elämä on epistä

masentuneena kaikki / pienikin ongelma tuntuu ylitsepääsemättömältä. Masennus on sairaus. Pitäisi ajoissa hakeutua hoitoon, jota kaikki ei valitettavasti tee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      60
      2747
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1156
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      304
      1073
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      340
      1029
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      58
      969
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      873
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      72
      760
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      725
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      708
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      663
    Aihe