Nyt näkynyt kokoajan facessa että meinataan ajaa ihmisten yli noissa liikennevaloissa. Olisi hyvä asentaa sinne puomit kuten junaratojen ylityksessä.
Esim. Åvikin mäki. Lisäksi valvontakamerat niin löytyy maksaja jos joku murjoo puomit :)
Ongelmia Hämeenkadun koulun valoissa
4
319
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä kirjoituksia on tosiaan ollut monia. Näissä sitten joku mielensäpahoittaja kertoo että oma kultamussukka on meinannut jäädä auton alle kun jalankulkijoille paloi vihreät. Tenavan kännykkä on tietysti ollut repussa. Totuus vaan on suurimmassa osassa tapuksia sellainen että tenava on tuijottanut kännykkään eikä ole huomannut valoja, tai ei ole niistä välittänyt. Sitten kotona kerrotaan nyyhkytarina tappajapapasta ja ko. risteykseen vaaditaan hidastetöyssyjä, aitoja, tien sulkimista ja tietysti papparaiselle vankilatuomiota. Nämä kukkahattutädit voisivat käydä katsomassa paikan päällä miten tenavat siellä liikkuvat niin ehkä heilläkin sitten silmät aukeavat
- Anonyymi
No voi voi... mitäs jos opettaisitte niille mamman mussukoille kuinka liikenteessä käyttäydytään. Monet kerrat nähnyt kuinka rakas se kännykkä on, ei nähdä mitään , ei kuulla mitään, toljotetaan ruutua tarkkana. Auta armias jos menet ohjeista maan pientä tiellä kulkijaa saat silmillesi jääkaappipakastimen korkuisen iskän raivon.
- Anonyymi
Itse olen monet kerrat huomannut miten autot ajavat piittaamattomasti punaista päin ja vielä melko kovalla nopeudella. Lapset sen sijaan ovat säntillisiä ja kerran minulle huomauttivatkin miksi ajoin pyörällä punaisia päin " valot vaihtui kun olin keskellä tietä" Kamerat voisivat hillitä näitä törttöilijöitä. Jos joku viisaampi osaisi laittaa asiasta kaupungille viestiä että kamerat ja äkkiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745068- 332851
- 402574
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261973Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401912Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291759- 951752
- 1671617
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220