Potilaspaikostako pulaa

Anonyymi-ap

Onko avohoitopitilaita tosiaan noin paljon kauhajoella, paljon ....ulluja vapaana.
Hommakkaa nyt omaiset hoitopaikka näille ...ahjoille äkkiä.

108

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omaiset yhtä ..imeitä, keskosina syntyneenä ikuinen happivajaus päässä.

      • Anonyymi

        Kerrotko perheestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko perheestäsi

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.

        Niinpä, keskosina syntyneet on samoja happivajaita sukujuuria. Kauhajoki, Honkajoki, Isojoki, hyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.

        On ...ulluja nähty paremmissa piireissäkin vink vink t. Rikas, älykäs ja kaunis LL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.

        Ja voi olla että sukulaisesi käy polilla sinun tietämättäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.

        Ja kun oikein kiikaroi, voi todeta nähneensö myös sinun ...aljaan ...yllyävän ...yllysi

        Eikä nyt puhuta mistään ylähyllyistä, kun oot itte kuuseen kurkottanu.....


        Katajaa ei vaan oo ollu, niin kolahdus oli paha.




        Terkuin One nd only Lellavan lelunukke


        Nimmareita saa, kun pyytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.

        Sulla ei sun sukulaisen aivoja oo. Hohhoijaa että oikein professori. On tämäkin eräänlainen suuruuskuvitelma sinulta tulla tänne haukkumaan ihmisten sukujuuria. Itse olen sentään realiteeteissä ja sanon suoran että pillereitä kuluu.
        Sinulla sen sijaan on vielä tekemistä myöntää itsellesi, että ei muuta kuin jonon hännille odottamaan ...oitoon pääsyä.

        P.s. on sitä seurattu joka jonkun rohovessoorin luentoja. Itsekin käytännössä rohovessoorin ja ne on ihan tavan tallaajia.


        Hyviä ...oitoja ja rattoisia jouluja toivottaa Lellavan lelunukke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun oikein kiikaroi, voi todeta nähneensö myös sinun ...aljaan ...yllyävän ...yllysi

        Eikä nyt puhuta mistään ylähyllyistä, kun oot itte kuuseen kurkottanu.....


        Katajaa ei vaan oo ollu, niin kolahdus oli paha.




        Terkuin One nd only Lellavan lelunukke


        Nimmareita saa, kun pyytää

        Hupsis, en ole ikinä tippunut mistään ja olen hoikka kuin heinänkorsi ja erittäin lahjakas joka asiassa.
        Olen vaan niin hyvä, ehkä paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, en ole ikinä tippunut mistään ja olen hoikka kuin heinänkorsi ja erittäin lahjakas joka asiassa.
        Olen vaan niin hyvä, ehkä paras

        Ohhoh. Mä sanoisin, että noilla sanoilla jo kiilaisit jonon ohi. Ja jos oikein tarpeeksi tutkii, niin kyllä sieltä sinkin nupista jotain löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
        Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.

        No miksi oot sitten tehnyt lapsia, jos se olis pitänyt kieltää. Yrittänyttä ei laiteta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, en ole ikinä tippunut mistään ja olen hoikka kuin heinänkorsi ja erittäin lahjakas joka asiassa.
        Olen vaan niin hyvä, ehkä paras

        Mä vaan niin nään sieluni silmin että toisessa päässä on sellainen tyyppi jolle tulee isompi juoma, isommat ranskikset, pari dippii, sipulirenkaat, extrhampurilainen ja pehmis 2 täytteellä. Kaikkea on nähty.
        Näet peilistä jotain ihan muuta mitä minä näen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Mä sanoisin, että noilla sanoilla jo kiilaisit jonon ohi. Ja jos oikein tarpeeksi tutkii, niin kyllä sieltä sinkin nupista jotain löytyy

        Ja Sirkka kysyis että mikä on ku nuppi vuotaa. En tiedä kummassa päässä sun kohdallas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, keskosina syntyneet on samoja happivajaita sukujuuria. Kauhajoki, Honkajoki, Isojoki, hyh.

        Harrastatko kenties sukututkimusta? Ei ole mitään järkeä viitata henkilöihin, jotka ovat eläneet toisella vuosisadalla tai eivät ole edes suoria esi-isiä. Ei myöskään voi varmentaa DNA-testillä väitettäsi. Mitä vaan on voinut tapahtua ja sinä et tiedä siitä.
        Lakkaa siis käyttämästä energiaasi höpöhöpöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan niin nään sieluni silmin että toisessa päässä on sellainen tyyppi jolle tulee isompi juoma, isommat ranskikset, pari dippii, sipulirenkaat, extrhampurilainen ja pehmis 2 täytteellä. Kaikkea on nähty.
        Näet peilistä jotain ihan muuta mitä minä näen.

        Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
        Typerät ihmiset syö lihaa ja käyttää tuotteita, jotka eivät ole vegaanisia.
        Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
        Luonnonmukaisuus on tervettä järkeä.
        Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
        Typerät ihmiset syö lihaa ja käyttää tuotteita, jotka eivät ole vegaanisia.
        Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
        Luonnonmukaisuus on tervettä järkeä.
        Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.

        Jos oot ihan vegepelle niin ei oo sulla varmaankaan kynsiä mitä laittaa ja hiuksetkin niinku harakanpesö. Tai pälvikaljua vähintään.

        Jos oot mies niin sul on tupee.

        Mikä on kun et sukupuoltasi kerro? Vai tiedätkö vielä itsekään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
        Typerät ihmiset syö lihaa ja käyttää tuotteita, jotka eivät ole vegaanisia.
        Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
        Luonnonmukaisuus on tervettä järkeä.
        Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.

        Ainoat päästöt, joita mä mietin on ne, minkä takia toivon pukilta uutta harjaa. Nimittäin vessaharjaa! Enkä halua sen olevan mitään biohajoavaa muovia vaan ehtaa tavaraa. The more oil The better.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
        Typerät ihmiset syö lihaa ja käyttää tuotteita, jotka eivät ole vegaanisia.
        Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
        Luonnonmukaisuus on tervettä järkeä.
        Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.

        Maapallo taitaa olla sulle lätty. Suosittelisin lähtemään sille maailmanympärysmatkalle, niin laajentaisit sinäkin AP tietoisuuttasi siitä, että alkupiste häämöttää loppupisteessä.

        Vegenä oot tainnut syödä liikaa kuivia pinaattilättyjä. Ei tulis mulla mieleenkään vaihtaa mun T-luupihvejä moiseen mömmöön.

        Terveisin The One and only Lellavan lelunukke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
        Typerät ihmiset syö lihaa ja käyttää tuotteita, jotka eivät ole vegaanisia.
        Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
        Luonnonmukaisuus on tervettä järkeä.
        Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.

        Senkin sanon, että sun vegaanikenkäs vuotaa. Oot tainnut palelluttaa ittes. Mee nyt hyvä ihminen niiden vegaanisten polyesterivällyjes väliin tärisemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin sanon, että sun vegaanikenkäs vuotaa. Oot tainnut palelluttaa ittes. Mee nyt hyvä ihminen niiden vegaanisten polyesterivällyjes väliin tärisemään.

        Tyypillinen mahaleikkaus potilaan vastaus.

        Nämä kuormittaa elintavoillaan hyvinvointikeskuksia lihavine löllyineen.
        Auttakaa, syön itseni hengiltä, poistakaa mahani tai kuolen, nyyf nyyf.
        Säälittäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen mahaleikkaus potilaan vastaus.

        Nämä kuormittaa elintavoillaan hyvinvointikeskuksia lihavine löllyineen.
        Auttakaa, syön itseni hengiltä, poistakaa mahani tai kuolen, nyyf nyyf.
        Säälittäviä.

        Heeeeeeeei tietyt lääkkeet laihduttaa. Et tiennyt edes sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen mahaleikkaus potilaan vastaus.

        Nämä kuormittaa elintavoillaan hyvinvointikeskuksia lihavine löllyineen.
        Auttakaa, syön itseni hengiltä, poistakaa mahani tai kuolen, nyyf nyyf.
        Säälittäviä.

        Mee tekeen jotain järkevää. Mitä sä täällä vielä? Mahaleikkausjutut on niin so last season


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen mahaleikkaus potilaan vastaus.

        Nämä kuormittaa elintavoillaan hyvinvointikeskuksia lihavine löllyineen.
        Auttakaa, syön itseni hengiltä, poistakaa mahani tai kuolen, nyyf nyyf.
        Säälittäviä.

        Sulla itellä on jäänyt varret sulamatta. Paisut ku pullataikina. Ja protskut jääny nauttimasta. Onks tää joku Epic rap battle of The year vai? Jo on, niin mä voitin sen jo aikoja sitten. Koeta kestää. *Etäpäänahan silitys*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsis, en ole ikinä tippunut mistään ja olen hoikka kuin heinänkorsi ja erittäin lahjakas joka asiassa.
        Olen vaan niin hyvä, ehkä paras

        Sun alter egos nimi vois olla Holly Heinäkorsi eli HH

        Terveisib Lellavan lelunukke eli LL

        Ihmisten pitäisi pysyä paremmin kartalla että kuka sanoi ja mitä joten olisitko niin kiltti, että alat allekirjoittaa viestisi. En halua tulla sekoitetuksi mihinkään vege-ylimielisyys-yli-ihmisyys-sukututkimus-yleistämis-höpöhöpöjuttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun alter egos nimi vois olla Holly Heinäkorsi eli HH

        Terveisib Lellavan lelunukke eli LL

        Ihmisten pitäisi pysyä paremmin kartalla että kuka sanoi ja mitä joten olisitko niin kiltti, että alat allekirjoittaa viestisi. En halua tulla sekoitetuksi mihinkään vege-ylimielisyys-yli-ihmisyys-sukututkimus-yleistämis-höpöhöpöjuttuihin.

        Tosin edelleenkään en tiedä ootko vaikka Hector Heinäkorsi mieluummin. Ja jos et halua paljastaa niin vaikka Huikka Heinäkorsi. Ei oo tietääkseni sen etunimsiä, tosin tuokin pitäisi tarkistaa. Nykyisin Nimilautakunta hyväksyy mitä uakomattomampia väkerryksiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin edelleenkään en tiedä ootko vaikka Hector Heinäkorsi mieluummin. Ja jos et halua paljastaa niin vaikka Huikka Heinäkorsi. Ei oo tietääkseni sen etunimsiä, tosin tuokin pitäisi tarkistaa. Nykyisin Nimilautakunta hyväksyy mitä uakomattomampia väkerryksiä...

        Helly Hansen ja tumma hame, of course.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helly Hansen ja tumma hame, of course.

        Ei oo mitään tekemistä muotimerkkien kanssa. Nyt oli törkeää mainita tuollaista. Häpeä.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18172634s

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Luulet olevasi näppärä. Tuo keksintösi jättää kirjaimia pois kertoo jonkinlaisesta kielellisesti ...äiriöstä, ja minä sinulle lämpimästi suosittelen tutkimuksia polilla

      • Anonyymi

        Isälles olisi pitänyt tehdä polikäynti kun sut teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isälles olisi pitänyt tehdä polikäynti kun sut teki.

        Sun isukki oltais voitu kuohita hmmmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isälles olisi pitänyt tehdä polikäynti kun sut teki.

        Uuu mammmaaaa uuu mammaaa uuuuuu mammaaa uuuuuu mammaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun isukki oltais voitu kuohita hmmmmm

        Voi kun sä oot provosoitavissa oleva ihminen. Nautin täällä j nauran ...äkäisesti vaikken ole yhtään vihainen ihminen


    • Anonyymi

      LL katselee ja skannaa

      • Anonyymi

        Kiristääkö panta päätä. On myös kauniita ja fiksuja ihmisiä, koita toipua itsesi kanssa . Rumat vaan jätteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristääkö panta päätä. On myös kauniita ja fiksuja ihmisiä, koita toipua itsesi kanssa . Rumat vaan jätteisiin.

        Voi kun tietäisitkin mikä missi täällä kirjoittaa


    • Anonyymi

      Muista tämä AP!


      Lellavan lelunukke voi olla kuka tahansa. Hän voi olla menestynyt sukulaisesi. Hän voi olla naapurisi. Hän voi olla asiakaspalvelija, joka on sekunnin päässä hermoromahduksesta. Hänellä voi olla hyvä ammatti. Hänellä voi olla rahaa. Hän voi olla huoliteltu. Hän voi seistä vierelläsi kassajonossa tai istua junassa viereiselle penkille. Hänellä voi olla Audi. Hän voi matkustella. Merkkivaatteitakin löytyy. Sinä et ikinä pääse tietämään kuka on Lellavan lelunukke. Et ikinä. Mutta mieti tykönäsi onko läheisilläsi sittenkään asiat niin hyvin kuin luulet.

      • Anonyymi

        Kun kuule lukee näitä kauhajoen kirjoituksia, niin kovasti on sairasta väkeä löllyvine lemu nukkeineen.
        Normaali ihminen käy, töissä, kehittää itseään koko ajan, harrastaa, on sosiaalinen, rakastaa perhettään ja on avoin luotettava suhde kanssaihmisiin.
        Luihut valehtelevat ja petturi ihmiset ovat niitä pahoinvoivia ihmisiä. Pettävät puolisoitaan, ovat ilkeitä ja huutavat kovaäänisesti muille. Alhainen koulutustaso sekä huono hapitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuule lukee näitä kauhajoen kirjoituksia, niin kovasti on sairasta väkeä löllyvine lemu nukkeineen.
        Normaali ihminen käy, töissä, kehittää itseään koko ajan, harrastaa, on sosiaalinen, rakastaa perhettään ja on avoin luotettava suhde kanssaihmisiin.
        Luihut valehtelevat ja petturi ihmiset ovat niitä pahoinvoivia ihmisiä. Pettävät puolisoitaan, ovat ilkeitä ja huutavat kovaäänisesti muille. Alhainen koulutustaso sekä huono hapitus.

        Lellavan lelunukke on koulutettu merkkihenkilö. Mä sanon sulle syntyperäinen kauhajokinen tai kauhisteleva ulkopaikkakuntalainen: Meillä kaikilla on huonot hetkemme -sinun huonoa hetkeäsi odotellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuule lukee näitä kauhajoen kirjoituksia, niin kovasti on sairasta väkeä löllyvine lemu nukkeineen.
        Normaali ihminen käy, töissä, kehittää itseään koko ajan, harrastaa, on sosiaalinen, rakastaa perhettään ja on avoin luotettava suhde kanssaihmisiin.
        Luihut valehtelevat ja petturi ihmiset ovat niitä pahoinvoivia ihmisiä. Pettävät puolisoitaan, ovat ilkeitä ja huutavat kovaäänisesti muille. Alhainen koulutustaso sekä huono hapitus.

        Yleistäminen on rahvaanomaista.
        Googletappa sairauden käsite. Sinun olisi itsesi syytä hieman kehittää itseäsi. Olet aika lapsellinen kun olet koko ketjun jaksanut lukea. Meidän välinen eromme on se, että minä olen ongelmani myöntänyt ja päässyt jo pitkälle toipumisessa. Sinulla se on vasta edessä.

        Namaste! T. Lellavan lelunukke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lellavan lelunukke on koulutettu merkkihenkilö. Mä sanon sulle syntyperäinen kauhajokinen tai kauhisteleva ulkopaikkakuntalainen: Meillä kaikilla on huonot hetkemme -sinun huonoa hetkeäsi odotellen.

        Siinäpä oottelet, niitä kuules ei tule, olen täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä oottelet, niitä kuules ei tule, olen täydellinen.

        Tiedät kyllä ettei täydellistä ihmistä ole. Siitä vaan jonon perälle mars!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuule lukee näitä kauhajoen kirjoituksia, niin kovasti on sairasta väkeä löllyvine lemu nukkeineen.
        Normaali ihminen käy, töissä, kehittää itseään koko ajan, harrastaa, on sosiaalinen, rakastaa perhettään ja on avoin luotettava suhde kanssaihmisiin.
        Luihut valehtelevat ja petturi ihmiset ovat niitä pahoinvoivia ihmisiä. Pettävät puolisoitaan, ovat ilkeitä ja huutavat kovaäänisesti muille. Alhainen koulutustaso sekä huono hapitus.

        Hapitus on väärin sanottu. Ei kove P niinkin Pekko vaan B niinkun Batman. Eli HABITUS


    • Anonyymi

      Parhaimmillaan AP seurustelet tai olet naimisissa lelunuken tai lelu-ukon kanssa, mutta et itsekään tiedä sitä mitä sun jatkuva nalkutus on toiselle ihmiselle aiheuttanut. Toinen joutunut käymään vuosikaudet terapiassa

    • Anonyymi

      Namaste! Annan sinulle AP anteeksi rumat puheesi. Parannathan tapasi. Itse kiidän nyt hoitamaan bisneksiä. You know business is business.

      Hyviä joulun aikoja ja toivottavasti sinullakin alkaa lykästää siinä mikä ikinä hiekkaa sinne yhteenkin paikkaan (en kyllä tiedä ootko muidu jäbä vai sukupuoleton) on vienyt. Ei kannata tähän aikaan viettää liikaa aika yleisillä uimarannoilla.


      Uggggghhh olen puhunut


      Se on moro sanoi entinenki piika

    • Anonyymi

      Uuuu mammaaa uu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa kauhajokiset ovat pullossa kasvaneita


      Uu mammaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuuuuu mammaaa

    • Anonyymi

      Uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa mikä sut vaiensi oliko se kisuliiiii?


      Uuu mammmaaaa uuu mammmaaaa uuuu mammaaa uuu mammaaa

    • Anonyymi

      Vesalalle terkut et sä äddätä lyriikoihin. En niin piittaa Teosto maksuista kun on tota pätää muutenkin eli fyrkkaa

    • Anonyymi

      Uuu mamaa uuu mammaaa uuu mammmaa uuu mammaa
      Täää epic rap battle satoi niin mun laarihiiiin

      Uuu mammaaa uuu mammmaaaa uuu mammmaaaa uuu mammaaaaa

    • Anonyymi

      AvohoitoPITIlaita?!?! Sä tarviit kipeesti oikoluku....

      • Anonyymi

        En tarvitse, apple ja kirjoittajani/palvelijani oli liian huolimaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse, apple ja kirjoittajani/palvelijani oli liian huolimaton.

        Ai sun persoona on jakautunut isännäksi ja alaiseksi tai peräti kuulet ääniä. Jonoon vaan Mars!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse, apple ja kirjoittajani/palvelijani oli liian huolimaton.

        Mun Apple onkin timantein koristeltu. Mitäs siihen tuumaat? Sun omas vaatii päivitystä.


    • Anonyymi

      Vegetyypit on niitä, jotka ei anna periksi, vaan jäävät lavalle hilluun, vaikka yleisö olisi jo lähtenyt ja mikrofonin johto irti.

      • Anonyymi

        Uli uli, luulet liikoja.
        Veget ei taistele kuin eläinten puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli, luulet liikoja.
        Veget ei taistele kuin eläinten puolesta.

        Vegaanit on ihmisiä, jotka taistelevat vain taisteleminen riemusta. Ei niin väliä miksi, kunhan saa vaan nalkuttaa. Kuin Don Quijote jos sulle yhtään tää klassikko sanoo mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli, luulet liikoja.
        Veget ei taistele kuin eläinten puolesta.

        Riistaa, tuotantoeläimiä ja kaloja on, jotta niitä ruuaksi voi nauttia. Puli Puli vaan ittelles


      • Anonyymi

        Se on itse asiassa totta, että kauhajokiset on järkyttäviä. Jos sinne on viherpipertäjiä pesiytynyt, niin tilannehan seudulla on kestämätön.


    • Anonyymi

      AP oot tietämätön ihminen! Tottakai avohoitoPITIlaat ovat vapaina. Sehän se idea on justiin se vapaus. Suljettu osasto on se, jossa ei ole potilaat vapaita lähtemään huvituksiin.

    • Anonyymi

      Tässä vaiheessa AP ja vege (tai yx ja sama henk) voisin kysyä ärsytyskerrointanne asteikolla 1-10. Epäilen sen olevan asteikon yläpäässä.
      Näin anonyymisti ja etänä en voi tehdä muuta kuin lähettää jaxuhalit. Koittakaa kestää ja varatkaa paikkanne jonossa. Se kannattaa, mutta älkää etuilko.

      • Anonyymi

        Ärsyttääkö, kun joku voi hyvin ja kaikki loistavasti elämässä eli tällä ap ja vege ihmisellä.
        Hyvät on elämänarvot, kun kunnioittaa eläimiä.
        Ihmisen mitta on juurikin se, miten hän kohtelee eläimiä, ihmisen armoilla olevaa olentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttääkö, kun joku voi hyvin ja kaikki loistavasti elämässä eli tällä ap ja vege ihmisellä.
        Hyvät on elämänarvot, kun kunnioittaa eläimiä.
        Ihmisen mitta on juurikin se, miten hän kohtelee eläimiä, ihmisen armoilla olevaa olentoa.

        Ai säkö muka joku kolmas. Anna mun nauraa. Tästä naurusta ei tuu loppua.
        Eläimen kunnioitus ja syöminen voivat mennä käsi kädessä. Mä en nyt lähde sulle näitä asioita opettamaan, kun ollaan selkeästi perustavan laatuisesti politiikan vastapuolilla.

        Mulla on elämä loistavasti. Sitä fyrkkaa on. Ja kaikkea muutakin AINEETONTA.

        Kiitos sulle. Sä inspiroit mua. Mä oon täällä ihan liekeissä, kun joku vielö jaksaa käyttää koko iltansa mun juttujen lukemiseen. On aivan mahtavaa todeta, että laaja fanipohja on olemassa. Minulla on tästä vain rakettimainen nousu ylöspäin.


    • Anonyymi

      Kauhajoki minä rakastan sinua.

      Olet elättänyt vastuuttomuutta
      Olet maksanut palkkaa kiduttajille
      Olet tehnyt tyttäristäsi orjattaria
      Olet paistanut perunat
      Rasvaiset ja ilmaiset

      Nuo perunat lautasella KAHDEN
      Ei kahdestaan
      Vaan samanlaisten

      On tumma ja vaalea. Feikki ja oikea. Kaunis ja ilkeä.
      Kaikki samalla tavalla.
      Yhtä monta uutta perunaa
      Alut lähtevät samaan aikaan
      Sato korjataan yhtä aikaa

      Mikään ei koskaan muutu.
      Vaikka viallisen värinen, vaikka vihreä peruna
      Pottunokka
      Kirjeen jättää
      ------
      Vahinko tapahtui jo. Ei voi korjata satoa vihreää. Ei voi idättää perunoita mätiä.
      -------
      Voi vain unohtaa koskaan perunapelto perustaneensa


      Syön silti perunoita ja yritän mausta ne maukkaiksi. Kun suolaa vaan ei haavoihin
      On muitakin mausteita

      On muitakin tapoja selvitä tästä elämästä.

      • Anonyymi

        Asettelu on merkittävä tässä mestarirunossa, harmi ettei sitä tänne voinut välittää. Runon on inspiroinut kolme kauhajokista naishenkilöä. Ehkä tunnistavat itsensä. En nyt kerro enempää.


    • Anonyymi

      Uuuuuuuu mammaa uu mammmaaaa uuu mammaaa uuu mammaa Se on lelunukke mikä tääl tänään trendaa

      Uuu mammaaa uuu mammaa uuuu mammaaa uu mammaaa sitä Finlandiaa odottelen vaan

      Uuuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa Mä voin teille nimmarinkin kirjoittaaaaaa

      Uu mammmaaaa uuuu mammaaa uuuu mammmmaaa uuu mammaaaaa....

      To be continued....

    • Anonyymi

      Onneks nukella on vakiovarusteena sitä jauhetta ja potta. Jos ei muuten aineenvaihdunta toimi niin voi edes teeskennellä.

    • Anonyymi

      Pekka Haavisto on seuraava presidentti
      Vihreät ja ihana Antonio🍀

      • Anonyymi

        Nouuuu. In your dreams. P voi päästä kakkoskierrokselle, mutta kyllä lopputulos on jo nyt ihan selvä: Pekka ikuinen kakkonen. Ja toi sun neliapilan viittais aika lailla keskustaan. Perehdy politiikkaan.


      • Anonyymi

        Suosittelen muuten katsomaan Wikipediasta Antonio Floreksen kohdan "Yksityiselämä". Onko tämä todella sellainen henkilö, josta halutaan leipoa Suomen "ensimmäinen mies". Mielestäni ei. Trumpin Melaniaa parjasivat paljon , mutta sehän oli puhdas pulmunen.


      • Anonyymi

        Pekka Haavisto sitä paitsi möi sähköverkot ulkomaisille, mikä on emämunaus. Emänmunauksista voisi tehdä piiiiiiitkän listan.


      • Anonyymi

        Pekka Haavisto on lisäksi VAIN ylioppilas. Lellavan lelunukke on koulutetumpi!!!!!!!!! Huom! Huom!

        Hän on "valtiotieteen ylioppilas". Mikäli et sattunut tietää, tämän statuksen saa jo silloin, kun tulee hyväksytyksi kyseiseen tiedekuntaan opiskelijaksi. Olisi äärimmäisen kiinnostavaa nähdä Haaviston opintorekisteriote. Veikkaan, ettei kovin suurta osaamispohjaa ole yliopisto-opinnoista saatuna. Hän ei ole nimittäin viitsinyt varmaankaan tehdä edes aineopintojaan loppuun, sillä jos olisi, niin kandidaatin tutkielma olisi valmistunut aika kivuttomasti. Sitten titteli olisi edes valtiotieteen kandidaatti. On edetty mutu-tuntumalla ja sosiaalisten suhteiden siivellä tuossa politiikan mutkikkaassa maailmassa.

        Pointtini on: Minä en luovuttaisi tätä maata ylioppilaan käsiin. Kyllähän me kaikki tiedämme, ettei lukio ole kuin yleissivistävä oppilaitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Haavisto on lisäksi VAIN ylioppilas. Lellavan lelunukke on koulutetumpi!!!!!!!!! Huom! Huom!

        Hän on "valtiotieteen ylioppilas". Mikäli et sattunut tietää, tämän statuksen saa jo silloin, kun tulee hyväksytyksi kyseiseen tiedekuntaan opiskelijaksi. Olisi äärimmäisen kiinnostavaa nähdä Haaviston opintorekisteriote. Veikkaan, ettei kovin suurta osaamispohjaa ole yliopisto-opinnoista saatuna. Hän ei ole nimittäin viitsinyt varmaankaan tehdä edes aineopintojaan loppuun, sillä jos olisi, niin kandidaatin tutkielma olisi valmistunut aika kivuttomasti. Sitten titteli olisi edes valtiotieteen kandidaatti. On edetty mutu-tuntumalla ja sosiaalisten suhteiden siivellä tuossa politiikan mutkikkaassa maailmassa.

        Pointtini on: Minä en luovuttaisi tätä maata ylioppilaan käsiin. Kyllähän me kaikki tiedämme, ettei lukio ole kuin yleissivistävä oppilaitos.

        Ughhh olen puhunut.

        Kun joku mainitseekaan tuon poliitikon, minulla nousee verenpaine.

        Edes hänen omat äänestäjänsä eivät osaa perustella millään isänmaamme kannalta järkevällä tavalla, minkä takia äänestävät tuota sähkökatastrofihemmoa. Perustelut ovat aina jotain epämääräisiä, että "kun se on niin ihana/miellyttävä". Sellaisia voi puhua naapurin vanha muori reippaasta nuoresta pojasta joka on auttanut kolaamaan lumet pihatieltä.... mutta että poliittisen mielipiteen muodostukseen perustana on se, että joku on ihana, niin silloin ei ymmärrä politiikasta mitään. Saatikka että poliitikon puoliso on ihana. Anna mun nauraa.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat siitä ...unapääkansaa, että äänestetään mielikuvia. Se on yhtä paha kuin olla äänestämättä. Suurin osa ei tajua sanaakaan siitä, mistä poliitikot puhuvat. Ei pystytä sisäistämään mitään, ei mitään.
      Ihan siinä jo ...usee ettei kuunnella mitä kaveri tai puoliso puhuu, niin miten nää kansalaiset sais irti mitään politiikasta. Politiikka pitäisi olla jossain muodossa oppiaineena jo peruskoulussa. Ei pitäisi antaa äänivaltaa sellaisille, jotka eivät ole koko ihmisen potentiaalillaan perehtyneet ehdokkaiden ajatuksiin.

    • Anonyymi

      Kuka minusta tulee presidentti isona, niin minä ajan tänne Suomeen 24h-yhteiskunnan. Ihan liian hiljaista. Kukaan ei edes väitä vastaan. Miksi nämä vihreät nukkuvat öisin? He eivät pysty hallitsemaan nukkuessaan niitä kasvihuonekaasuja joita silloin hallitsemattomasti päästelevät ilmoille. Suosittelen heille insomniaa.

      Itse olen vielä ylhäällä, sillä aloitan valmistelemaan väitöskirjaani. En kerro siitä vielä enempää. Voitte kauhajokiset hyvinkin päätyä Lellavan lelunuken, tulevan tohtorisnaisen, väitöskirjaan. Olette mielenkiintoisia. Minäkin olen "kauhajokinen", mutta olen jo kauan sitten etäännyttänyt itseni siitä paikkakunnasta.

    • Anonyymi

      Oi oi jo 400 katselukertaa. Pitäisiköhän minun alkaa kerätä kannatuskortteja? Voisin hyvinkin ehtiä kisaan, koska olen niin aikaansaava. 🤔

    • Anonyymi

      Muistakaa kansalaiset äänestyskopissa, että Lellavan lelunukke tuijottaa teitä lasittuneilla silmillään. Ei kannata säikähtää, kun muovinen sormi takertuu kynäänne ja alkaa liikuttamaan sitä. Se ei johdu teistä trust me. Mutta kyllä jonossa on aina tilaa, jos siltä tuntuu muista syistä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomen asiat ovat huonosti. Orjuus on jo keskuudessamme.

    • Anonyymi

      Ei hätää kansalaiset. Voitte nukkua yönne rauhassa kun LL päivystää. Jos joskus kuulette hennon kopautuksen ikkunalasissanne, niin ei: se ei ollut tonttu. Se oli "Santas bew little helpee" eli LL 🤣🤪

      • Anonyymi

        Voi rähmä kun puhelin vaihtelee kirjaimia. Santas new little helper


    • Anonyymi

      🎄Se on Joulu ihan justiin.

      • Anonyymi

        Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
        Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
        Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀

        Älä unta nää piiperö. 🥩🍗🍖🥓🥩🍗🍖🥓🥩🍗🍖🥩🍗🍖🥩🍗🍖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
        Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀

        Mä aion vetää kinkkua tänä Jouluna kaksin käsin. Syön sunkin edestäs. Ei sun tarvii ostaa sitä kinkkua. Sä voit syödä jotain herneitä 🤣 pupunruokaa 🤪 Bon appetit. Harmittaa ihan sun puolestas mistä jäät paitsi. Ja ok sulla ajankäyttö kohdillaan kun ehdit taas lukea ja poimia sieltä piiperöagendaasi sopivat kohdat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
        Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀

        Ei kukaan mieti tuollaisia. Mä mietin korkeintaan sitä, että miten suussasulavaa kinkku onkaan, kun ottaa vähän lanttu- tai perunalaatikko kaveriksi haarukkaan. Se on kinkkua! Ei se röhki mun lautasella. Se on muuttunut elintarvikkeeksi. Huoh. Vihreille on ihan turha selittää mitään. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
        Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀

        Sun "joulukinkku" on varmaan joku järkyttävä tofumöltti lautasella. Siitä ei saa maustamallakaan hyvää, kun pelkkä suutuntumakin ällöttää.
        Tai pahimmillaan kotonasi ei ole tarjolla minkään sortin jouluruokaa.


    • Anonyymi

      🍖🍗🥩🥓 Mmmmmm. Sä kärsit protskuvajeesta, mä en. Mä vaan nautiskelen. Mmmmmmmmmmm. Aaaaaaaah possuuuuuu 🥓🥩🍗🍖

    • Anonyymi

      Kun katsoo elämän ehtoo puolella olevia, jotka ovat elämänsä syöneet lihaa, voita, kananmunia, ym. eläinperäisiä tuotteita, he huohottavat liikkuessaan, hiki *rasva valuu otsalta, ovat ryppyisiä ja keltaisia *maksa sanoo viri viri tööt tööt, nestettä kertynyt joka paikkaan.
      Ohi pyyhältää vegaani juoksuvermeissään, hoikkana ja elämänsä kunnossa, hiukset hulmuten ja iho vain hehkuu terveyttään. Ja ikää sen seitsemän sataa.🍀

      • Anonyymi

        Ehei. Maltti on valttia kaikessa. Ei protskuja = ei aivoja. Aivot ovat rasvaa. Ei ravaa, ei aivoja. Ei sokeria, ei aivotoimintaa.


      • Anonyymi

        Väärin! Hiukset puttoo ku ei oo saanunna roteiinii
        Pitääshän sun se jo tiätää


    • Anonyymi

      Eikä voi olla totta. k-ruoka -sivustolla on reseptejä "vegaanisten joulupöytään" 🤣🤪 kauhea ajatus

      • Anonyymi

        Housuissas sulla on kauhea ajatus
        I LOVE ANIMALS 🐖🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housuissas sulla on kauhea ajatus
        I LOVE ANIMALS 🐖🍀

        Hahaha 🤣 kun ei oo järkevää sanottavaa, eikä kunnollisia argumentteja, niin ...akkahuumori astuu kuvioon 💩💩💩💩💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housuissas sulla on kauhea ajatus
        I LOVE ANIMALS 🐖🍀

        Näkisit muuten mun housut. Ne on maksaneet noin 200€. 🥳☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisit muuten mun housut. Ne on maksaneet noin 200€. 🥳☺️

        Ja puhun päällihousuista. Toki kun alemmas mennään niin sitten vain Victoriaa Secret kelpaa mulle. (Ei kai sais mainostaa 🙈)


    • Anonyymi

      Te vegaanit ootte sellaisia lihafoobikoita. 🍗🙈🍖🕷️🥩🕸️🥓👻

    • Anonyymi

      Lellavan lelunukella muovinen kuolatahra liimautuu leualle, kun puhutaan lihasta. NAM!

    • Anonyymi

      Uuuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa protskuja sinulta puuttuu aivoistasiiiiii

      Uuuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa..

      To be continued....

    • Anonyymi

      Vesala on kyllä muusikko, josta en pidä yhtään, kun kannattaa julkisesti vääriä asioita. Siksipä en häntä koskaan kuuntele. Tuo biisi nyt vaan on niin häiritsevä, että pakko väännellä sanoja koko ajan

    • Anonyymi

      Oho! Viestit rikkoutui kolminumeroiselle luvulle. Mä oon Suomen suosituin nukke!

    • Anonyymi

      MTV:n uutiset julkaisi viime kesänä selvityksensä, jonka mukaan SDP:n pitkäaikainen taustavaikuttaja Tage Lindberg olisi käyttäytynyt epäasiallisesti naisia kohtaan. Lindberg on työskennellyt esimerkiksi Urpilaisen erityisavustajana ja kampanjapäällikkönä.

      Lue myös: Näin demarijohto kommentoi MTV Uutisten Tage Lindberg -selvitystä – Sanna Marin ei ota kantaa
      Urpilainen sanoo, että kun juttu julkaistiin, Lindbergin epäasiallinen käytös oli hänelle uutta tietoa.

      – Silloin kun hän toimi minun erityisavustajanani, minulla ei ollut mitään tietoa tällaisesta, vaan hän hoiti hommansa hyvin asiallisesti. En ollut kuullut tämän tyyppisestä toiminnasta mitään, Urpilainen sanoo.

      Lindberg itse kommentoi asiaa MTV:n uutisille muun muassa sanomalla olevansa erittäin pahoillaan. Hän myös sanoi, ettei tarkoitus ole ollut toimia ahdistavasti.

      SDP teki myös oman selvityksensä Lindbergistä. SDP:n sisäisessä selvityksessä ilmeni, että Lindbergin tapauksessa oli ilmennyt epäasiallista käytöstä. SDP:stä kuitenkin viestitettiin STT:lle viime kesänä, että puolue ei avaa tarkemmin yksityiskohtia julkisuuteen.

    • Anonyymi

      Joel Hallikainen
      Kuurakukka
      Vihreät kukkii aina 🌱🌿🍀

      • Anonyymi

        Vihreät ei voi kukkia, kun ei ole yhtään punaista väriä. 🍄🌺🌸💮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät ei voi kukkia, kun ei ole yhtään punaista väriä. 🍄🌺🌸💮

        Värikkäät kasvikset ja hedelmät sekä mausteet tuovat tervettä väriä poskille ja suolisto kiittää 🍎🍅🍒🍓🍇🍉🌶
        Toisin kuin nämä saasteet 🍔🍟🍕🌭🍖🍗🥩🥓🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Värikkäät kasvikset ja hedelmät sekä mausteet tuovat tervettä väriä poskille ja suolisto kiittää 🍎🍅🍒🍓🍇🍉🌶
        Toisin kuin nämä saasteet 🍔🍟🍕🌭🍖🍗🥩🥓🤮

        Hah. Kyllä sitä burgerii terveelle tipulle pitää syöttää ettei *ylly romahda


    • Anonyymi

      Lellavan lelunukke tuijottaa teitä lasittuneilla silmillään ja nauraa!!!!!!!!!;

      Nauraa




      Naurrrraaaaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe