Onko avohoitopitilaita tosiaan noin paljon kauhajoella, paljon ....ulluja vapaana.
Hommakkaa nyt omaiset hoitopaikka näille ...ahjoille äkkiä.
Potilaspaikostako pulaa
97
1122
Vastaukset
- Anonyymi
Omaiset yhtä ..imeitä, keskosina syntyneenä ikuinen happivajaus päässä.
- Anonyymi
Kerrotko perheestäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko perheestäsi
En, olemme professori sukuisia ja fiksuja.
Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.Niinpä, keskosina syntyneet on samoja happivajaita sukujuuria. Kauhajoki, Honkajoki, Isojoki, hyh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.On ...ulluja nähty paremmissa piireissäkin vink vink t. Rikas, älykäs ja kaunis LL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.Ja voi olla että sukulaisesi käy polilla sinun tietämättäsi
- Anonyymi
Hupsis, en ole ikinä tippunut mistään ja olen hoikka kuin heinänkorsi ja erittäin lahjakas joka asiassa.
Olen vaan niin hyvä, ehkä paras - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupsis, en ole ikinä tippunut mistään ja olen hoikka kuin heinänkorsi ja erittäin lahjakas joka asiassa.
Olen vaan niin hyvä, ehkä parasOhhoh. Mä sanoisin, että noilla sanoilla jo kiilaisit jonon ohi. Ja jos oikein tarpeeksi tutkii, niin kyllä sieltä sinkin nupista jotain löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin virhe on jotkut kauhajokiset sukulinjat, olisi lailla pitänyt kieltää jo aikoja sitten lisääntyminen.No miksi oot sitten tehnyt lapsia, jos se olis pitänyt kieltää. Yrittänyttä ei laiteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaan niin hyvä, ehkä parasMä vaan niin nään sieluni silmin että toisessa päässä on sellainen tyyppi jolle tulee isompi juoma, isommat ranskikset, pari dippii, sipulirenkaat, extrhampurilainen ja pehmis 2 täytteellä. Kaikkea on nähty.
Näet peilistä jotain ihan muuta mitä minä näen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh. Mä sanoisin, että noilla sanoilla jo kiilaisit jonon ohi. Ja jos oikein tarpeeksi tutkii, niin kyllä sieltä sinkin nupista jotain löytyy
Ja Sirkka kysyis että mikä on ku nuppi vuotaa. En tiedä kummassa päässä sun kohdallas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, keskosina syntyneet on samoja happivajaita sukujuuria. Kauhajoki, Honkajoki, Isojoki, hyh.
Harrastatko kenties sukututkimusta? Ei ole mitään järkeä viitata henkilöihin, jotka ovat eläneet toisella vuosisadalla tai eivät ole edes suoria esi-isiä. Ei myöskään voi varmentaa DNA-testillä väitettäsi. Mitä vaan on voinut tapahtua ja sinä et tiedä siitä.
Lakkaa siis käyttämästä energiaasi höpöhöpöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan niin nään sieluni silmin että toisessa päässä on sellainen tyyppi jolle tulee isompi juoma, isommat ranskikset, pari dippii, sipulirenkaat, extrhampurilainen ja pehmis 2 täytteellä. Kaikkea on nähty.
Näet peilistä jotain ihan muuta mitä minä näen.Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
Typerät ihmiset syö lihaa ja käyttää tuotteita, jotka eivät ole vegaanisia.
Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
Luonnonmukaisuus on tervettä järkeä.
Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupsis, taas meni väärin. Olen vegaani, tottakai.
Fiksut ajattelee tulevaisuutta, jossa jotkut joutuu elämään, maapalloa, päästöjä.
Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.Jos oot ihan vegepelle niin ei oo sulla varmaankaan kynsiä mitä laittaa ja hiuksetkin niinku harakanpesö. Tai pälvikaljua vähintään.
Jos oot mies niin sul on tupee.
Mikä on kun et sukupuoltasi kerro? Vai tiedätkö vielä itsekään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.Ainoat päästöt, joita mä mietin on ne, minkä takia toivon pukilta uutta harjaa. Nimittäin vessaharjaa! Enkä halua sen olevan mitään biohajoavaa muovia vaan ehtaa tavaraa. The more oil The better.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullamössökansalaiset syö ...askaa ja elää, kuin kaatopaikkajäte.Senkin sanon, että sun vegaanikenkäs vuotaa. Oot tainnut palelluttaa ittes. Mee nyt hyvä ihminen niiden vegaanisten polyesterivällyjes väliin tärisemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin sanon, että sun vegaanikenkäs vuotaa. Oot tainnut palelluttaa ittes. Mee nyt hyvä ihminen niiden vegaanisten polyesterivällyjes väliin tärisemään.
Tyypillinen mahaleikkaus potilaan vastaus.
Nämä kuormittaa elintavoillaan hyvinvointikeskuksia lihavine löllyineen.
Auttakaa, syön itseni hengiltä, poistakaa mahani tai kuolen, nyyf nyyf.
Säälittäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittäviä.Heeeeeeeei tietyt lääkkeet laihduttaa. Et tiennyt edes sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittäviä.Mee tekeen jotain järkevää. Mitä sä täällä vielä? Mahaleikkausjutut on niin so last season
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittäviä.Sulla itellä on jäänyt varret sulamatta. Paisut ku pullataikina. Ja protskut jääny nauttimasta. Onks tää joku Epic rap battle of The year vai? Jo on, niin mä voitin sen jo aikoja sitten. Koeta kestää. *Etäpäänahan silitys*
- Anonyymi
Tosin edelleenkään en tiedä ootko vaikka Hector Heinäkorsi mieluummin. Ja jos et halua paljastaa niin vaikka Huikka Heinäkorsi. Ei oo tietääkseni sen etunimsiä, tosin tuokin pitäisi tarkistaa. Nykyisin Nimilautakunta hyväksyy mitä uakomattomampia väkerryksiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin edelleenkään en tiedä ootko vaikka Hector Heinäkorsi mieluummin. Ja jos et halua paljastaa niin vaikka Huikka Heinäkorsi. Ei oo tietääkseni sen etunimsiä, tosin tuokin pitäisi tarkistaa. Nykyisin Nimilautakunta hyväksyy mitä uakomattomampia väkerryksiä...
Helly Hansen ja tumma hame, of course.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helly Hansen ja tumma hame, of course.
Ei oo mitään tekemistä muotimerkkien kanssa. Nyt oli törkeää mainita tuollaista. Häpeä.
- Anonyymi
Luulet olevasi näppärä. Tuo keksintösi jättää kirjaimia pois kertoo jonkinlaisesta kielellisesti ...äiriöstä, ja minä sinulle lämpimästi suosittelen tutkimuksia polilla
- Anonyymi
Isälles olisi pitänyt tehdä polikäynti kun sut teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun isukki oltais voitu kuohita hmmmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuu mammmaaaa uuu mammaaa uuuuuu mammaaa uuuuuu mammaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun isukki oltais voitu kuohita hmmmmm
Voi kun sä oot provosoitavissa oleva ihminen. Nautin täällä j nauran ...äkäisesti vaikken ole yhtään vihainen ihminen
- Anonyymi
LL katselee ja skannaa
- Anonyymi
Kiristääkö panta päätä. On myös kauniita ja fiksuja ihmisiä, koita toipua itsesi kanssa . Rumat vaan jätteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristääkö panta päätä. On myös kauniita ja fiksuja ihmisiä, koita toipua itsesi kanssa . Rumat vaan jätteisiin.
Voi kun tietäisitkin mikä missi täällä kirjoittaa
- Anonyymi
Parhaimmillaan AP seurustelet tai olet naimisissa lelunuken tai lelu-ukon kanssa, mutta et itsekään tiedä sitä mitä sun jatkuva nalkutus on toiselle ihmiselle aiheuttanut. Toinen joutunut käymään vuosikaudet terapiassa
- Anonyymi
Namaste! Annan sinulle AP anteeksi rumat puheesi. Parannathan tapasi. Itse kiidän nyt hoitamaan bisneksiä. You know business is business.
Hyviä joulun aikoja ja toivottavasti sinullakin alkaa lykästää siinä mikä ikinä hiekkaa sinne yhteenkin paikkaan (en kyllä tiedä ootko muidu jäbä vai sukupuoleton) on vienyt. Ei kannata tähän aikaan viettää liikaa aika yleisillä uimarannoilla.
Uggggghhh olen puhunut
Se on moro sanoi entinenki piika - Anonyymi
Uuuu mammaaa uu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa kauhajokiset ovat pullossa kasvaneita
Uu mammaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuuuuu mammaaa - Anonyymi
Uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa mikä sut vaiensi oliko se kisuliiiii?
Uuu mammmaaaa uuu mammmaaaa uuuu mammaaa uuu mammaaa - Anonyymi
Vesalalle terkut et sä äddätä lyriikoihin. En niin piittaa Teosto maksuista kun on tota pätää muutenkin eli fyrkkaa
- Anonyymi
Uuu mamaa uuu mammaaa uuu mammmaa uuu mammaa
Täää epic rap battle satoi niin mun laarihiiiin
Uuu mammaaa uuu mammmaaaa uuu mammmaaaa uuu mammaaaaa - Anonyymi
AvohoitoPITIlaita?!?! Sä tarviit kipeesti oikoluku....
- Anonyymi
En tarvitse, apple ja kirjoittajani/palvelijani oli liian huolimaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sun persoona on jakautunut isännäksi ja alaiseksi tai peräti kuulet ääniä. Jonoon vaan Mars!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Apple onkin timantein koristeltu. Mitäs siihen tuumaat? Sun omas vaatii päivitystä.
- Anonyymi
Vegetyypit on niitä, jotka ei anna periksi, vaan jäävät lavalle hilluun, vaikka yleisö olisi jo lähtenyt ja mikrofonin johto irti.
- Anonyymi
Uli uli, luulet liikoja.
Veget ei taistele kuin eläinten puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli, luulet liikoja.
Veget ei taistele kuin eläinten puolesta.Vegaanit on ihmisiä, jotka taistelevat vain taisteleminen riemusta. Ei niin väliä miksi, kunhan saa vaan nalkuttaa. Kuin Don Quijote jos sulle yhtään tää klassikko sanoo mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli, luulet liikoja.
Veget ei taistele kuin eläinten puolesta.Riistaa, tuotantoeläimiä ja kaloja on, jotta niitä ruuaksi voi nauttia. Puli Puli vaan ittelles
- Anonyymi
Se on itse asiassa totta, että kauhajokiset on järkyttäviä. Jos sinne on viherpipertäjiä pesiytynyt, niin tilannehan seudulla on kestämätön.
- Anonyymi
AP oot tietämätön ihminen! Tottakai avohoitoPITIlaat ovat vapaina. Sehän se idea on justiin se vapaus. Suljettu osasto on se, jossa ei ole potilaat vapaita lähtemään huvituksiin.
- Anonyymi
Tässä vaiheessa AP ja vege (tai yx ja sama henk) voisin kysyä ärsytyskerrointanne asteikolla 1-10. Epäilen sen olevan asteikon yläpäässä.
Näin anonyymisti ja etänä en voi tehdä muuta kuin lähettää jaxuhalit. Koittakaa kestää ja varatkaa paikkanne jonossa. Se kannattaa, mutta älkää etuilko.- Anonyymi
Ärsyttääkö, kun joku voi hyvin ja kaikki loistavasti elämässä eli tällä ap ja vege ihmisellä.
Hyvät on elämänarvot, kun kunnioittaa eläimiä.
Ihmisen mitta on juurikin se, miten hän kohtelee eläimiä, ihmisen armoilla olevaa olentoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttääkö, kun joku voi hyvin ja kaikki loistavasti elämässä eli tällä ap ja vege ihmisellä.
Hyvät on elämänarvot, kun kunnioittaa eläimiä.
Ihmisen mitta on juurikin se, miten hän kohtelee eläimiä, ihmisen armoilla olevaa olentoa.Ai säkö muka joku kolmas. Anna mun nauraa. Tästä naurusta ei tuu loppua.
Eläimen kunnioitus ja syöminen voivat mennä käsi kädessä. Mä en nyt lähde sulle näitä asioita opettamaan, kun ollaan selkeästi perustavan laatuisesti politiikan vastapuolilla.
Mulla on elämä loistavasti. Sitä fyrkkaa on. Ja kaikkea muutakin AINEETONTA.
Kiitos sulle. Sä inspiroit mua. Mä oon täällä ihan liekeissä, kun joku vielö jaksaa käyttää koko iltansa mun juttujen lukemiseen. On aivan mahtavaa todeta, että laaja fanipohja on olemassa. Minulla on tästä vain rakettimainen nousu ylöspäin.
- Anonyymi
Kauhajoki minä rakastan sinua.
Olet elättänyt vastuuttomuutta
Olet maksanut palkkaa kiduttajille
Olet tehnyt tyttäristäsi orjattaria
Olet paistanut perunat
Rasvaiset ja ilmaiset
Nuo perunat lautasella KAHDEN
Ei kahdestaan
Vaan samanlaisten
On tumma ja vaalea. Feikki ja oikea. Kaunis ja ilkeä.
Kaikki samalla tavalla.
Yhtä monta uutta perunaa
Alut lähtevät samaan aikaan
Sato korjataan yhtä aikaa
Mikään ei koskaan muutu.
Vaikka viallisen värinen, vaikka vihreä peruna
Pottunokka
Kirjeen jättää
------
Vahinko tapahtui jo. Ei voi korjata satoa vihreää. Ei voi idättää perunoita mätiä.
-------
Voi vain unohtaa koskaan perunapelto perustaneensa
Syön silti perunoita ja yritän mausta ne maukkaiksi. Kun suolaa vaan ei haavoihin
On muitakin mausteita
On muitakin tapoja selvitä tästä elämästä.- Anonyymi
Asettelu on merkittävä tässä mestarirunossa, harmi ettei sitä tänne voinut välittää. Runon on inspiroinut kolme kauhajokista naishenkilöä. Ehkä tunnistavat itsensä. En nyt kerro enempää.
- Anonyymi
Uuuuuuuu mammaa uu mammmaaaa uuu mammaaa uuu mammaa Se on lelunukke mikä tääl tänään trendaa
Uuu mammaaa uuu mammaa uuuu mammaaa uu mammaaa sitä Finlandiaa odottelen vaan
Uuuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa Mä voin teille nimmarinkin kirjoittaaaaaa
Uu mammmaaaa uuuu mammaaa uuuu mammmmaaa uuu mammaaaaa....
To be continued.... - Anonyymi
Onneks nukella on vakiovarusteena sitä jauhetta ja potta. Jos ei muuten aineenvaihdunta toimi niin voi edes teeskennellä.
- Anonyymi
Pekka Haavisto on seuraava presidentti
Vihreät ja ihana Antonio🍀- Anonyymi
Nouuuu. In your dreams. P voi päästä kakkoskierrokselle, mutta kyllä lopputulos on jo nyt ihan selvä: Pekka ikuinen kakkonen. Ja toi sun neliapilan viittais aika lailla keskustaan. Perehdy politiikkaan.
- Anonyymi
Suosittelen muuten katsomaan Wikipediasta Antonio Floreksen kohdan "Yksityiselämä". Onko tämä todella sellainen henkilö, josta halutaan leipoa Suomen "ensimmäinen mies". Mielestäni ei. Trumpin Melaniaa parjasivat paljon , mutta sehän oli puhdas pulmunen.
- Anonyymi
Pekka Haavisto sitä paitsi möi sähköverkot ulkomaisille, mikä on emämunaus. Emänmunauksista voisi tehdä piiiiiiitkän listan.
- Anonyymi
Pekka Haavisto on lisäksi VAIN ylioppilas. Lellavan lelunukke on koulutetumpi!!!!!!!!! Huom! Huom!
Hän on "valtiotieteen ylioppilas". Mikäli et sattunut tietää, tämän statuksen saa jo silloin, kun tulee hyväksytyksi kyseiseen tiedekuntaan opiskelijaksi. Olisi äärimmäisen kiinnostavaa nähdä Haaviston opintorekisteriote. Veikkaan, ettei kovin suurta osaamispohjaa ole yliopisto-opinnoista saatuna. Hän ei ole nimittäin viitsinyt varmaankaan tehdä edes aineopintojaan loppuun, sillä jos olisi, niin kandidaatin tutkielma olisi valmistunut aika kivuttomasti. Sitten titteli olisi edes valtiotieteen kandidaatti. On edetty mutu-tuntumalla ja sosiaalisten suhteiden siivellä tuossa politiikan mutkikkaassa maailmassa.
Pointtini on: Minä en luovuttaisi tätä maata ylioppilaan käsiin. Kyllähän me kaikki tiedämme, ettei lukio ole kuin yleissivistävä oppilaitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka Haavisto on lisäksi VAIN ylioppilas. Lellavan lelunukke on koulutetumpi!!!!!!!!! Huom! Huom!
Hän on "valtiotieteen ylioppilas". Mikäli et sattunut tietää, tämän statuksen saa jo silloin, kun tulee hyväksytyksi kyseiseen tiedekuntaan opiskelijaksi. Olisi äärimmäisen kiinnostavaa nähdä Haaviston opintorekisteriote. Veikkaan, ettei kovin suurta osaamispohjaa ole yliopisto-opinnoista saatuna. Hän ei ole nimittäin viitsinyt varmaankaan tehdä edes aineopintojaan loppuun, sillä jos olisi, niin kandidaatin tutkielma olisi valmistunut aika kivuttomasti. Sitten titteli olisi edes valtiotieteen kandidaatti. On edetty mutu-tuntumalla ja sosiaalisten suhteiden siivellä tuossa politiikan mutkikkaassa maailmassa.
Pointtini on: Minä en luovuttaisi tätä maata ylioppilaan käsiin. Kyllähän me kaikki tiedämme, ettei lukio ole kuin yleissivistävä oppilaitos.Ughhh olen puhunut.
Kun joku mainitseekaan tuon poliitikon, minulla nousee verenpaine.
Edes hänen omat äänestäjänsä eivät osaa perustella millään isänmaamme kannalta järkevällä tavalla, minkä takia äänestävät tuota sähkökatastrofihemmoa. Perustelut ovat aina jotain epämääräisiä, että "kun se on niin ihana/miellyttävä". Sellaisia voi puhua naapurin vanha muori reippaasta nuoresta pojasta joka on auttanut kolaamaan lumet pihatieltä.... mutta että poliittisen mielipiteen muodostukseen perustana on se, että joku on ihana, niin silloin ei ymmärrä politiikasta mitään. Saatikka että poliitikon puoliso on ihana. Anna mun nauraa.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat siitä ...unapääkansaa, että äänestetään mielikuvia. Se on yhtä paha kuin olla äänestämättä. Suurin osa ei tajua sanaakaan siitä, mistä poliitikot puhuvat. Ei pystytä sisäistämään mitään, ei mitään.
Ihan siinä jo ...usee ettei kuunnella mitä kaveri tai puoliso puhuu, niin miten nää kansalaiset sais irti mitään politiikasta. Politiikka pitäisi olla jossain muodossa oppiaineena jo peruskoulussa. Ei pitäisi antaa äänivaltaa sellaisille, jotka eivät ole koko ihmisen potentiaalillaan perehtyneet ehdokkaiden ajatuksiin. - Anonyymi
Oi oi jo 400 katselukertaa. Pitäisiköhän minun alkaa kerätä kannatuskortteja? Voisin hyvinkin ehtiä kisaan, koska olen niin aikaansaava. 🤔
- Anonyymi
Muistakaa kansalaiset äänestyskopissa, että Lellavan lelunukke tuijottaa teitä lasittuneilla silmillään. Ei kannata säikähtää, kun muovinen sormi takertuu kynäänne ja alkaa liikuttamaan sitä. Se ei johdu teistä trust me. Mutta kyllä jonossa on aina tilaa, jos siltä tuntuu muista syistä.
- Anonyymi
Lukekaa https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2016021521121452
- Anonyymi
Suomen asiat ovat huonosti. Orjuus on jo keskuudessamme.
- Anonyymi
Ei hätää kansalaiset. Voitte nukkua yönne rauhassa kun LL päivystää. Jos joskus kuulette hennon kopautuksen ikkunalasissanne, niin ei: se ei ollut tonttu. Se oli "Santas bew little helpee" eli LL 🤣🤪
- Anonyymi
Voi rähmä kun puhelin vaihtelee kirjaimia. Santas new little helper
- Anonyymi
🎄Se on Joulu ihan justiin.
- Anonyymi
Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa, joka kerta kun haukkaatte kinkkua, kuinka possu eli kidutetun elämän, kuoli teuraana, että päätyisi lautasellenne, siitä mahaanne. Siellä possu kostaa, se ahtauttaa verisuonianne, kuluttaa maksaanne, munuaisianne, tuo kivistystä, huonoa oloa.
Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀Älä unta nää piiperö. 🥩🍗🍖🥓🥩🍗🍖🥓🥩🍗🍖🥩🍗🍖🥩🍗🍖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀Mä aion vetää kinkkua tänä Jouluna kaksin käsin. Syön sunkin edestäs. Ei sun tarvii ostaa sitä kinkkua. Sä voit syödä jotain herneitä 🤣 pupunruokaa 🤪 Bon appetit. Harmittaa ihan sun puolestas mistä jäät paitsi. Ja ok sulla ajankäyttö kohdillaan kun ehdit taas lukea ja poimia sieltä piiperöagendaasi sopivat kohdat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀Ei kukaan mieti tuollaisia. Mä mietin korkeintaan sitä, että miten suussasulavaa kinkku onkaan, kun ottaa vähän lanttu- tai perunalaatikko kaveriksi haarukkaan. Se on kinkkua! Ei se röhki mun lautasella. Se on muuttunut elintarvikkeeksi. Huoh. Vihreille on ihan turha selittää mitään. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tuotantoeläintilat hiipuu pian pois ja possut, naudat, kanat ja kalkkunat kirmaavat vapaina. 🍀Sun "joulukinkku" on varmaan joku järkyttävä tofumöltti lautasella. Siitä ei saa maustamallakaan hyvää, kun pelkkä suutuntumakin ällöttää.
Tai pahimmillaan kotonasi ei ole tarjolla minkään sortin jouluruokaa.
- Anonyymi
🍖🍗🥩🥓 Mmmmmm. Sä kärsit protskuvajeesta, mä en. Mä vaan nautiskelen. Mmmmmmmmmmm. Aaaaaaaah possuuuuuu 🥓🥩🍗🍖
- Anonyymi
Kun katsoo elämän ehtoo puolella olevia, jotka ovat elämänsä syöneet lihaa, voita, kananmunia, ym. eläinperäisiä tuotteita, he huohottavat liikkuessaan, hiki *rasva valuu otsalta, ovat ryppyisiä ja keltaisia *maksa sanoo viri viri tööt tööt, nestettä kertynyt joka paikkaan.
Ohi pyyhältää vegaani juoksuvermeissään, hoikkana ja elämänsä kunnossa, hiukset hulmuten ja iho vain hehkuu terveyttään. Ja ikää sen seitsemän sataa.🍀- Anonyymi
Ehei. Maltti on valttia kaikessa. Ei protskuja = ei aivoja. Aivot ovat rasvaa. Ei ravaa, ei aivoja. Ei sokeria, ei aivotoimintaa.
- Anonyymi
Väärin! Hiukset puttoo ku ei oo saanunna roteiinii
Pitääshän sun se jo tiätää
- Anonyymi
Eikä voi olla totta. k-ruoka -sivustolla on reseptejä "vegaanisten joulupöytään" 🤣🤪 kauhea ajatus
- Anonyymi
Housuissas sulla on kauhea ajatus
I LOVE ANIMALS 🐖🍀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I LOVE ANIMALS 🐖🍀Hahaha 🤣 kun ei oo järkevää sanottavaa, eikä kunnollisia argumentteja, niin ...akkahuumori astuu kuvioon 💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I LOVE ANIMALS 🐖🍀Näkisit muuten mun housut. Ne on maksaneet noin 200€. 🥳☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkisit muuten mun housut. Ne on maksaneet noin 200€. 🥳☺️
Ja puhun päällihousuista. Toki kun alemmas mennään niin sitten vain Victoriaa Secret kelpaa mulle. (Ei kai sais mainostaa 🙈)
- Anonyymi
Te vegaanit ootte sellaisia lihafoobikoita. 🍗🙈🍖🕷️🥩🕸️🥓👻
- Anonyymi
Uuuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa protskuja sinulta puuttuu aivoistasiiiiii
Uuuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa uuu mammaaa..
To be continued.... - Anonyymi
Vesala on kyllä muusikko, josta en pidä yhtään, kun kannattaa julkisesti vääriä asioita. Siksipä en häntä koskaan kuuntele. Tuo biisi nyt vaan on niin häiritsevä, että pakko väännellä sanoja koko ajan
- Anonyymi
Oho! Viestit rikkoutui kolminumeroiselle luvulle. Mä oon Suomen suosituin nukke!
- Anonyymi
MTV:n uutiset julkaisi viime kesänä selvityksensä, jonka mukaan SDP:n pitkäaikainen taustavaikuttaja Tage Lindberg olisi käyttäytynyt epäasiallisesti naisia kohtaan. Lindberg on työskennellyt esimerkiksi Urpilaisen erityisavustajana ja kampanjapäällikkönä.
Lue myös: Näin demarijohto kommentoi MTV Uutisten Tage Lindberg -selvitystä – Sanna Marin ei ota kantaa
Urpilainen sanoo, että kun juttu julkaistiin, Lindbergin epäasiallinen käytös oli hänelle uutta tietoa.
– Silloin kun hän toimi minun erityisavustajanani, minulla ei ollut mitään tietoa tällaisesta, vaan hän hoiti hommansa hyvin asiallisesti. En ollut kuullut tämän tyyppisestä toiminnasta mitään, Urpilainen sanoo.
Lindberg itse kommentoi asiaa MTV:n uutisille muun muassa sanomalla olevansa erittäin pahoillaan. Hän myös sanoi, ettei tarkoitus ole ollut toimia ahdistavasti.
SDP teki myös oman selvityksensä Lindbergistä. SDP:n sisäisessä selvityksessä ilmeni, että Lindbergin tapauksessa oli ilmennyt epäasiallista käytöstä. SDP:stä kuitenkin viestitettiin STT:lle viime kesänä, että puolue ei avaa tarkemmin yksityiskohtia julkisuuteen. - Anonyymi
Joel Hallikainen
Kuurakukka
Vihreät kukkii aina 🌱🌿🍀- Anonyymi
Vihreät ei voi kukkia, kun ei ole yhtään punaista väriä. 🍄🌺🌸💮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät ei voi kukkia, kun ei ole yhtään punaista väriä. 🍄🌺🌸💮
Värikkäät kasvikset ja hedelmät sekä mausteet tuovat tervettä väriä poskille ja suolisto kiittää 🍎🍅🍒🍓🍇🍉🌶
Toisin kuin nämä saasteet 🍔🍟🍕🌭🍖🍗🥩🥓🤮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Värikkäät kasvikset ja hedelmät sekä mausteet tuovat tervettä väriä poskille ja suolisto kiittää 🍎🍅🍒🍓🍇🍉🌶
Toisin kuin nämä saasteet 🍔🍟🍕🌭🍖🍗🥩🥓🤮Hah. Kyllä sitä burgerii terveelle tipulle pitää syöttää ettei *ylly romahda
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389