No renkaat olisi lain alarajalla, nastarenkaat 3mm pintaa, nastat ovat pysyneet lähes kaikki kiinni mutta toki nastan kärjet jo hävinneet mutta tynkä jäljellä.
Mutta eikö lain kirjain täyty, kehtaisiko noilla vielä katsastukseen mennä?
Huonot nastarenkaat katsastuksessa.
8
494
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kehtaa.
- Anonyymi
Annetuilla tiedoilla ei voi vastata ainakaan siihen voidaanko auto renkaiden osalta hyväksyä katsastuksessa. Kehtaamiseen en osaa ottaa kantaa, mutta sen voin todeta, että vähintään 25 % nastarenkailijoista kyllä kehtaa.
- Anonyymi
No mikä ettei.
- Anonyymi
Veikkaan ettei tyngät riitä ja mm mittakin voidaan mitata monella tapaa.
Järkevä vaihtaisi ne joka tapauksessa, on sen verran talvea jäljellä. - Anonyymi
Tynkää eli nastan runkoa ei lasketa nastaksi.Se kärki eli kovametallinen piikki ratkaisee. 3 mm on urasyvyyttä ja jos renkaissa on likimain sama määrä nastoja jäljellä (25% ero sallittu), niin lain kirjaimen täyttää. Ajokieltoa ei tule kuin vasta 1,6mm hälkeen, eli käy katsastuksessa niin kertovat että osuiko arviosi renkaiden kunnosta kuinka lähelle totuutta.
- Anonyymi
Loppuun ajetut renkaat loppuun ajetussa autossa herättää katsurin epäilykset onko autoa muutenkaan huollettu ja hoidettu rahapulan vuoksi.
Eli tulee supertarkka syynäys ja lopulta hylkäys. - Anonyymi
Taitaa olla omassa valinnassa, vaihdatko renkaat ennen vai jälkeen katsastuksen. Ennen vaihtamalla säästää uusintakatsastuksen vaivan, jos ei ole muuta korjattavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892