Jeesus sanoi, että sapattina on lupa tehdä hyvää. Työn ja kotiaskareiden tekeminen on hyvän tekemistä. Muutenhan sitä ei saisi tehdä minään viikonpäivänä. Niinpä sapattina on lupa tehdä työtä ja kotiaskareita, koska hyvän tekeminen on sallittua.
Sapattina on lupa tehdä hyvää
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
Adventisteilla on pitkä lista siitä, mitä työtä saa tehdä sapattina ja mitä ei saa tehdä. Sitä listaa ei ole vain kirjoitettu ylös heidän julkiseen materiaalinsa ja internetiin. Silti sellainen on olemassa, mutta adventistit eivät puhu siitä julkisuudessa.
On myös listattu se, mitä kotiaskareita saa tehdä sapattina. Näihin kuuluu lumen auraus ja tulen sytyttäminen, jos se on tarpeellista ja auttaa ihmistä. Astiat on lupa laittaa tiskikoneeseen ja tiskikone päälle, sillä silloinhan työn tekee kone eikä ihminen. Pyykitkin saa pestä koneella, sillä työn tekee kone eikä ihminen.
Adventistit kiertävät tällä tavalla sapatin määräyksiä ja rikkovat sitä vastaan.- Anonyymi
Adventistit ajoittavat pyykin pesun siten, että pyykit ovat pestyinä juuri sapatin päättyessä. Niinpä he voivat ripustaa ne kuivamaan. Jos kuivausrumpu on käytössä, niin silloin sekin voidaan laittaa päälle sapatin aikana.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18173230w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Naapurini rouva uskoakseni tekee hyvää minulle taas poiketessaan kylässä , käymme myös yhteisissä peitoissa , hmmmm muhinoimassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745