Miksi ABDL/vaippafetissiä pidetään niin vastenmielisenä?

Anonyymi-ap

Eli siis, otsikko kertoo mitä haen tällä keskustelulla. Kysyn lähinnä ihmisiltä, jotka ovat sujut suhteellisen laajan fetissikirjon kanssa kuten pissaleikkien.

Jos seksuaalisuutesi rajoittuu hyvin ”normaaleihin” asioihin niin tämä ei ehkä ole oikea keskustelu sinulle. Minua kiinnostaa eniten naisten vastaukset, kun monet naiset pitävät tätä kiinnostusta ehdottomana einä.

Kaikki vastaukset ovat tervetulleita Suomen lakien ja foorumin sääntöjen rajoissa, tosin aika paljon ”hyi vittu” tyylisiä vastauksia olen jo lukenut eikä ne oikein hyödytä.

Eli ensiksi vähän omasta kokemuksestani. Vaipat ovat kiinnostaneet minua ainakin kolmevuotiaasta lähtien koko ikäni ja murrosiässä tuo kiinnostus paljastui seksuaaliseksi.

Ajatus vauvan tavoin kohdelluksi tulemisesta ja tarpeiden tekemisestä (kumpienkin) vaippaan kiinnostaa kiihottaa minua ja pidän siitä myös ei seksuaalisessa mielessä.

Eli se on ollut pienestä pitäen minulla enkä ole valinnut sitä. Se ei ole kiinnostusta sen ikäisiin lapsiin, se kuvottaisi minua. Se ei myöskään ole lasten seksualisointia, vaan fantasiamaailma. Sama asia, kuin väittäisi roolipelaajien haluavan murhata oikeasti.

Itse tutkin mistä vaippafetissi ja ABDL tulee ja yleensä siinä on jokin trauma lapsuudesta ja/tai kontaktiongelma normaaliin kehitykseen äidin ja lapsen välillä. Omassa lapsuudessa kumpikin kohta täyttyy montakin kertaa. Eli minua kiinnostaa, että miksi naiset ja miehet ovat ok sen kanssa, että kumppani esimerkiksi oksentaa lattialle krapulassa ja katsoo vaikkapa gorea mutta vaippafetissi on ehdoton ei?

Monesti näissä keskusteluissa sanotaan, ”että sinne vaan vanhusten seuraan makaamaan likaisissa vaipoissa jos se niin hauskaa on” aika vihaiseen sävyyn.

Itse en hyväksy vanhuksille tai kenellekään huonoa tai alentavaa kohtelua ja haluan auttaa, ettei kukaan joutuisi käyttämään vaippoja vaan pelkästään halusta olisi kysymys.

Minua siis säälittää vanhukset ja sairaat ja haluan auttaa heitä, mutta se ei liity fetissiin mitenkään, sanoin vain sivussa.

Haluaisin kuulla syvällisempiä vastauksia, että oppisin uutta. Nyt pallo on teillä.

9

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan monia syitä löytyy, tässä vain ensimmäisenä mieleen juolahtavat.

Jotkut tuntuvat virheellisesti yhdistävän vaippafetissin ja varsinkin ageplay-jutut pedofiliaan. Toiseksi se, että monien mielestä eritteet on ällöttäviä, varsinkin uloste. Välillä näkee myös kertomuksia, miten joku altistaa fetissilleen muita ihmisiä esim. sotkemalla tahallaan eritteillään kaupassa tai muussa julkisessa paikassa, ja se saakin herättää suuttumusta ja vihaa.

Kuitenkin jos ihminen toteuttaa fetissiään paikassa, jossa sivulliset eivät joudu siitä kärsimään, sen ei pitäisi liikuttaa ketään muuta. Minua ihmetyttää se, että jotkut jaksavat paheksua ja kauhistella fetissejä, jotka eivät vahingoita ketään. Jokainen nauttikoot siitä mikä itseä kiihottaa, kunhan tekee sen muita kunnioittaen.

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta kommentista! Ymmärrän tuon eritteistä johtuvan vastenmielisyyden, mutta esimerkiksi ulostefetissiin on paljon helpompi saada seuraa, kuin ABDL-juttuihin. Tämä kummastuttaa. Tietenkin näitä juttuja pitää harrastaa ilman häiriötä muille ja yhteisymmärryksessä. Tätä tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentista! Ymmärrän tuon eritteistä johtuvan vastenmielisyyden, mutta esimerkiksi ulostefetissiin on paljon helpompi saada seuraa, kuin ABDL-juttuihin. Tämä kummastuttaa. Tietenkin näitä juttuja pitää harrastaa ilman häiriötä muille ja yhteisymmärryksessä. Tätä tarkoitin.

Itselläni on ollut lapsesta saakka fetissi muovisiin vaippaliinoihin. Kiinnostus näihin myös seksuaalisessa mielessä ja kumppanini tietää myös fetissini. Eli ainakin yksi nainen hyväksyy vaippafetissin =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on ollut lapsesta saakka fetissi muovisiin vaippaliinoihin. Kiinnostus näihin myös seksuaalisessa mielessä ja kumppanini tietää myös fetissini. Eli ainakin yksi nainen hyväksyy vaippafetissin =)

Minä olen koko ikäni aivan lapsesta saakka nauttinut mahdollisimman suuresta suorakaidevaipasta ja paksuista muovihousuista, Harvemmin enää päästelen niihin mitään, nautin vain siitä miltä ne tuntuvat. Puristavat sopivasti alapäätä ja muovi rapisee kävellessä.

• Anonyymi

No siis vaipoista ei ole kokemusta, mutta mun mielestä kunnolla topatut pyöräilyhousut ajaa asian.
      Hassua sanoa, mutta se toppaus tuo jokseenkin turvallisuuden tunteen..

• Anonyymi

On ne ihan kivat pöksyt. Mulla oli joskus sellainen trikoopuku. Siinä oli tosi iso ja paksu toppaus takamuksessa. Joskus mökille pyöräillessä päästin pisut pöksyyn. Menin ne päällä sitten uimaan. Kerran sinne mentäessä tuli vähän molemmat hädät ja mietin, ettei sinne pitäisi tänään mennä ketään, niin päästin molemmat asiat housuihin. Noin kolmen kilometrin pyöräily matka puristi kakat niin syvälle toppauksiin, ettei se haju lähtenyt pois kuin vasta kolmannella pesukerralla

• Anonyymi

Kyllä vaipat kiinnostaa ja ihan päästäminen pelkästään housuihin. On kausia jolloin leikin vaipoilla ja päästän niihin molemmat tarpeet. Annan kakkojen olla korkeintaan tunnin, ettei tule ihottumaa. Rasvaan pyllyn aina vaipan vaihdon yhteydessä. Sitten kun vaippa kausi on ohi, niin silloin tulee enempi likapyykkiä. Se vaan on huono vaippakauden jälkeen, joka yleensä on talvella, niin unohtaa esim. kaupassa ettei olekaan vaippaa ja ei ala pidättää mitään. Kerran kävi niin, että päästin pisua kaupassa ja sitten huomasin kun reittä pitkin valuu, että ei olekkaan vaippaa. No onneks oli talvinen aika ja pitkät kalsarit ja toppahousut jalassa. Olisi voinut enemmänkin päästää. Nyt on ilman vaippaa kausi ja pesukone jyrrää joka päivä.! Tänään aamulla laitoin tiukat legginsit jalkaan ja kävin ulkona päästämässä pisut ja sitten join kahvia pari kuppia, niin alkoi kakattamaan. Menin takaisin ulos ja päästin oikein mahtavat löysät kakat housuihin. Istahdin ulkotuolille ja pyörittelin pyllyä tuolilla. Löysä kakka levisi hienosti ympäri pyllyä.

• Anonyymi

Olisi se tosi hyvä, jos keksittäisiin mistä kaikki fetissit ja fantasit oikein syntyvät.

• Anonyymi

Koska ihmisen mieli ja meidän yhteiskunnat ovat niin väkivaltaisia, että väkivaltaan perustuvat fetissit ovat normaaleita. Kukaan ei kauhistele alistamiseen, sitomiseen ja piiskaamiseen perustuvia fetissejä koska ne pohjautuvat väkivaltaan. ABDL leikit taasen perustuvat hoivaamiseen ja huolenpitoon ja se kauhistuttaa, onhan se outoa.

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe