Atrian joulutempaus suututtaa – lahjoitti ilmaista jouluruokaa jopa yli 100 000 euroa tienaaville sometähdille
https://www.is.fi/viihde/art-2000010072488.html
Atria jakaa miljonääreille ilmaista ruokaa, köyhille lämmintä kättä
16
402
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Atria,niin sitä pitää. Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18173572v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Euron laatikoita.Maksalaatikkoa ei syö edes meidän koira,,vaikka muuten syö mitä vaan. Se se
- Anonyymi
Saarioiselta saa parempaa, maksaa 20 senttiä enempi.
- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärrä bisneksistä mitään.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole lapsia eikä hän ole kunnon helluntailainen
- Anonyymi
Hyvä että rikkaat saa ilman. Köyhiltä viimeisetkin pois kun ei ne rahalla mitään tee.
- Anonyymi
Pitäähän satatonnia tienaavien sometähtienkin syödä
- Anonyymi
Raha se on joka ratkaisee.
Tee mitä teet, kunhan kotia tahkot🤩 - Anonyymi
Ei atria oo keltään pois ottanut. Kyllä joka asiasta pitää olla kateellinen. Miksei kirkko myy miljoona omaisuuttaan, anna köyhille?
- Anonyymi
Ne onkin koeajo ruokaa mädäntyneitä yli vanhoja testataan miten miljonäärit kestää kurakeliä vessas
- Anonyymi
Missä päin seinäjokea tämä Atria asuu
- Anonyymi
Yrittäjän tiellä.
- Anonyymi
VIEKÖÖN ATRIA APPEENSA S. L. ANTTILAN SIOILLE JA MINKIN, KETUN RUUAKSI PIETARSAAREEN. MINÄ EN TULE ATRIAN SOTKUJA OSTAMAAN KOSKAAN ENÄÄ JA TOIVOTTAVASTI TOISETKIN RAJOTTAA ATRIAN OSTOJA JOPA LOPETTAA.
- Anonyymi
Missäpäin atriaa tämä Seinäjoki on?!
- Anonyymi
Minä ainaki ostan entistä enemmän atrian tuotteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623