Vietämme joulun taas puomilla. Kaikenlaista ohjelmaa luvassa!
Lämpimästi tervetuloa!
Joulu puomilla
15
293
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko sateenkaari väki tulla mukaan ?
- Anonyymi
Totta kai!! Kaikki on tervetulleita PUOMILLE!!🎅
- Anonyymi
Kutsu mukaan ihmiset mitkä hulluudessaan vaativat ja toteuttivat alajärven häpeällisen puomin. Kyllä on huvuttunutt vökeä ollut kun on kerrottu pumista alajärven venesatamassa. Ei näin alajärvi ei näin. Puomi poistettava ja vasta sitten puhutaan ihmisten muutosta takaisin jne. Järkeä on joskus hyvä käytää ja ihan tavallista ei koulutuksella hankittua kas kun oppiarvon voi saada muttei sivistystä.
- Anonyymi
Sinua ei voi sivistystaidoista kehua, kun et ole edes kirjoitustaitoa oppinut.
- Anonyymi
Tätä tää avohoito teettää ja juhlapyhät, alkaa eräs puomiakka käymään kierroksilla.
- Anonyymi
Joo ja sinäkin vielä vapaalla.
- Anonyymi
Olen puomilla, missä ei ole ketään. Puomi auki ja HETI! pitää päästä pilkille
- Anonyymi
Täällä ollaan puomi pystyssä!
- Anonyymi
Painoni on 124 kiloa ilman erektiota. Erektion kanssa 126 kiloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoni on 124 kiloa ilman erektiota. Erektion kanssa 126 kiloa
jösses!
- Anonyymi
Kunnon joulua, eli Kekriä voi jatkaa pitkälle tammikuun puolelle.
- Anonyymi
Totta, kiljua on jäljellä vielä 90 litraa 🤪
- Anonyymi
Minen oo nähny puamilla ketää. Ei edes jälkiä, valkonen neitseelline lumihuntu joka paikas.
- Anonyymi
Olet ollut väärällä puomilla! Niitä on satoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258