Vietämme joulun taas puomilla. Kaikenlaista ohjelmaa luvassa!
Lämpimästi tervetuloa!
Joulu puomilla
15
306
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko sateenkaari väki tulla mukaan ?
- Anonyymi
Totta kai!! Kaikki on tervetulleita PUOMILLE!!🎅
- Anonyymi
Kutsu mukaan ihmiset mitkä hulluudessaan vaativat ja toteuttivat alajärven häpeällisen puomin. Kyllä on huvuttunutt vökeä ollut kun on kerrottu pumista alajärven venesatamassa. Ei näin alajärvi ei näin. Puomi poistettava ja vasta sitten puhutaan ihmisten muutosta takaisin jne. Järkeä on joskus hyvä käytää ja ihan tavallista ei koulutuksella hankittua kas kun oppiarvon voi saada muttei sivistystä.
- Anonyymi
Sinua ei voi sivistystaidoista kehua, kun et ole edes kirjoitustaitoa oppinut.
- Anonyymi
Tätä tää avohoito teettää ja juhlapyhät, alkaa eräs puomiakka käymään kierroksilla.
- Anonyymi
Joo ja sinäkin vielä vapaalla.
- Anonyymi
Olen puomilla, missä ei ole ketään. Puomi auki ja HETI! pitää päästä pilkille
- Anonyymi
Täällä ollaan puomi pystyssä!
- Anonyymi
Painoni on 124 kiloa ilman erektiota. Erektion kanssa 126 kiloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoni on 124 kiloa ilman erektiota. Erektion kanssa 126 kiloa
jösses!
- Anonyymi
Kunnon joulua, eli Kekriä voi jatkaa pitkälle tammikuun puolelle.
- Anonyymi
Totta, kiljua on jäljellä vielä 90 litraa 🤪
- Anonyymi
Minen oo nähny puamilla ketää. Ei edes jälkiä, valkonen neitseelline lumihuntu joka paikas.
- Anonyymi
Olet ollut väärällä puomilla! Niitä on satoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510