"Venäjän ortodoksikirkon muukalaisviha voi johtaa konflikteihin Venäjällä"
Uskonnon varjolla voi tehdä vaikka mitä raakuuksia viattomille ihmisille.
Vittu soikoon, että olen vittuuntunut kaikkiin käännyttäjiin.
Synnit anteeksi :)
8
290
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha liitto on sellainen. Sekä islam.
- Anonyymi
Nyt ihan oikeasti; kuinka monta kertaa se pitää sanoa että Suomen ortodoksinen kirkko ei liity millään tavoin Venäjään. Ei ehtoollisyhteyttä ja eri patriarkat.
- Anonyymi
Mutta Suomen kirkon jäsenenä voit silti käydä Venäjän kirkon palveluksissa. He eivät kysele, että minkä kirkon jäsen olet. Jos tiedät tavat ja toiminnan, niin tervetuloa joukkoon vaan. Kieli vain eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Suomen kirkon jäsenenä voit silti käydä Venäjän kirkon palveluksissa. He eivät kysele, että minkä kirkon jäsen olet. Jos tiedät tavat ja toiminnan, niin tervetuloa joukkoon vaan. Kieli vain eri.
Ei mennä venäjälle.
- Anonyymi
Se on antikristuksen aikaa nyt, varokaa ettei teitä eksytetä.
- Anonyymi
Se on ollut jo pitkän aikaa. Venäjän jutut ovat pikkuvikoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556