fantasiat. minkälaisia

Anonyymi-ap

itsellä janni hussi. onko jollain sama. yhdessä runkkaus ja fantasiat jaettu.

99

2089

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Janni on ihan saakelin ihana🔥

      • Anonyymi

        on se melkonen hotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se melkonen hotti.

        Vitun ruma ämmä


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18175305v

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Savottamiesten palleista fantasioin.

    • Anonyymi

      Minulla on Fantaa juova sika.

      • Anonyymi

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

        Pidä huoli ihan omasta porsaistasi erakko..


    • Anonyymi

      No tiedä noista fantasioista mu on tuotakin joskus tulllu mietittyä miltä tuntuisi naida kyseistä naista tuskin sen erilaisemmalta kun ketä tahansa muutakaan uskoisin jot naisten pillussa ole muuta eroa kun se mitenkä kostuu tai kastuu miesten munissa taas si on paljonkin eroja koossa sun muussa et jos noisa sänky touhuisa jonku tarttis kokia paineita on se miehen ongelma

      • Anonyymi

        Pilluissa on kyllä eroja :) Pääsääntösesti aika samanlaisia, mutta pari "ääripäätä" osunut itselle. Aikoinaan hieman suhailin yhden sen aikaisen kollegan kanssa ja hyvä, että sormen sai laitettua sisään. Oli todella tiukka ja kyseessä ei ollut mikään "pikku tyttö" vaan normaalivartaloinen, n. 175 pitkä nainen. Toinen ääripää on viimeisin exä, jolla nuorena oli kuulemma todella tiukka. Nyt aikuisena kahden lapsen jälkeen oli kyllä paikat isontuneet. En itse ole todellakaan pienimunaisin kaveri, niin hänen kanssaan oli todellakin patongin heiluttamista messuhallissa. Onneksi hän oli todella herkkä tulemaan, niin ainakin hän sai nautintoa seksistä :D Yleensä, oman kokemukseni mukaan, naisten paikat turpoavat kiihottuneena eli reikä pienenee. Tällä kävi päinvastoin.


    • Anonyymi

      Löytäisinpä luotettavan runkkarin mieluiten ukko miehen, jolle laittaisin vaimoni seksikkäitä kuvia. Kertoisin minkälainen sänkyssä ja mistä tykkää naidessa, vieras tyydyttäis ja fantasiois vaimolle. Viestititeltäisiin ja soiteltaisiin avoimesti, voitais yrittää järjestää tapaaminen jossa iskisi vaimoni ja nussisi oikeesti. Parasta kun vaimoni jäisi koukkuun häneen, miehestä tulisi vaki pano. M 58v

      • Anonyymi

        Kukaan sitä rämesikaa köyri edes säälistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan sitä rämesikaa köyri edes säälistä

        Oletpa hyvin koulutettu hörhö.


      • Anonyymi

        Mistä päin olet? Itse Hämeestä onko ikäsi 39v oletko sinkku vai ukm. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? Itse Hämeestä onko ikäsi 39v oletko sinkku vai ukm. T. Ukm 60v

        Moi pääkaupunkiseudulta. Nimmarin Ukm60 kertoo statuksen ja noin iän. T. Ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi pääkaupunkiseudulta. Nimmarin Ukm60 kertoo statuksen ja noin iän. T. Ukm60

        Vielä sama Ukm60, se Ukm60 ei ole osa e-mail osoitetta. T. Ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä sama Ukm60, se Ukm60 ei ole osa e-mail osoitetta. T. Ukm60

        Oletko kuulolla jos laitan postia. Olethan oikeesti kiinnostunut ja luotettava. Ukm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuulolla jos laitan postia. Olethan oikeesti kiinnostunut ja luotettava. Ukm 58v

        Kyllä olen. Laita vaan postia niin päästään vapaammin juttelemaan. Ei sinuntarvitse siihen sotu-tunnusta tai muuta luottamuksellista laittaa, niin ei tarvitse jännittää sähköpostin lähettämistä. UKM minäkin, niin kyllä on intressissä pitää homma meidän kesken. terv. ukm60.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen. Laita vaan postia niin päästään vapaammin juttelemaan. Ei sinuntarvitse siihen sotu-tunnusta tai muuta luottamuksellista laittaa, niin ei tarvitse jännittää sähköpostin lähettämistä. UKM minäkin, niin kyllä on intressissä pitää homma meidän kesken. terv. ukm60.

        Sähkö omalla nimellä minulla mutta tosissani etsin kiihoketta itselleni, tietenkin sinulle runkkaamiseen lisä potkua, myös sänkyyn lisä puhtia vaimon kanssa. Ukm 58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö omalla nimellä minulla mutta tosissani etsin kiihoketta itselleni, tietenkin sinulle runkkaamiseen lisä potkua, myös sänkyyn lisä puhtia vaimon kanssa. Ukm 58

        No en ole kauhean taitava näissä it-jutuissa, itselleni olen gmailin avannut omalla nimellä mutta luultavasti onnistunut vaihtamaan sen mitä nimestä näkyy vastaanottajalle. Onnistuisiko niin sinullakin ? Ymmärrän hyvin mitä lisäpotkua petiin ja runkkailuun saataisiin. On jonkin verran kokemustakin siitä. Muuta konstia en kyllä keksi jos et omasta sähköpostista halua mailia laittaa. Tai ehdota sinä. terv. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole kauhean taitava näissä it-jutuissa, itselleni olen gmailin avannut omalla nimellä mutta luultavasti onnistunut vaihtamaan sen mitä nimestä näkyy vastaanottajalle. Onnistuisiko niin sinullakin ? Ymmärrän hyvin mitä lisäpotkua petiin ja runkkailuun saataisiin. On jonkin verran kokemustakin siitä. Muuta konstia en kyllä keksi jos et omasta sähköpostista halua mailia laittaa. Tai ehdota sinä. terv. ukm60

        Kokeilen jospa onnistuis vaikka tunnut luotettavalta kun luen viestiäsi. Tietenkin voitais tavata jossakin Laukkalan tai Nurmijärven kohdilla, käytäis kahvilla toisin kuvia myös pikkarit jos haluisit, voisit spermata rauhassa ennen palauttamista. Lisä potkua varmaan toisi jos tykkää ja osaa fantasioida kunnolla. Pitemmällä aika jänteellä yhdessä hyvin suunnitellen missä pääsisit tekee tuttavuutta vaimon kanssa, tähtäin pääsisit livenä pukille naimaan kunnolla eka kertaa. Uskoisin sala suhde onnistuis välillenne josta nauttisin itsekkin aina kun tietäisin olet yhtymässä vaimon kanssa. Ukm 58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole kauhean taitava näissä it-jutuissa, itselleni olen gmailin avannut omalla nimellä mutta luultavasti onnistunut vaihtamaan sen mitä nimestä näkyy vastaanottajalle. Onnistuisiko niin sinullakin ? Ymmärrän hyvin mitä lisäpotkua petiin ja runkkailuun saataisiin. On jonkin verran kokemustakin siitä. Muuta konstia en kyllä keksi jos et omasta sähköpostista halua mailia laittaa. Tai ehdota sinä. terv. ukm60

        Saisinpa varatun kuvii jolle runkkaisin.. M 68


      • Anonyymi

        Moi, täälläkin heräsi mielenkiinto.. Olen 49v.ukm Hämeestä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, täälläkin heräsi mielenkiinto.. Olen 49v.ukm Hämeestä myös.

        Katson ensiksi tuleeko diili 60v ukm kanssa, yhden vakkarin kanssa homma toimii helpommin. Ollaan kuulolla molemmat olemme Hämeestä. Ukm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan sitä rämesikaa köyri edes säälistä

        Etpä näytä paljon vaimoosi arvostavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole kauhean taitava näissä it-jutuissa, itselleni olen gmailin avannut omalla nimellä mutta luultavasti onnistunut vaihtamaan sen mitä nimestä näkyy vastaanottajalle. Onnistuisiko niin sinullakin ? Ymmärrän hyvin mitä lisäpotkua petiin ja runkkailuun saataisiin. On jonkin verran kokemustakin siitä. Muuta konstia en kyllä keksi jos et omasta sähköpostista halua mailia laittaa. Tai ehdota sinä. terv. ukm60

        Hyvää Uutta Vuotta 2024 sinulle ja vaimollesi! T. Ukm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilen jospa onnistuis vaikka tunnut luotettavalta kun luen viestiäsi. Tietenkin voitais tavata jossakin Laukkalan tai Nurmijärven kohdilla, käytäis kahvilla toisin kuvia myös pikkarit jos haluisit, voisit spermata rauhassa ennen palauttamista. Lisä potkua varmaan toisi jos tykkää ja osaa fantasioida kunnolla. Pitemmällä aika jänteellä yhdessä hyvin suunnitellen missä pääsisit tekee tuttavuutta vaimon kanssa, tähtäin pääsisit livenä pukille naimaan kunnolla eka kertaa. Uskoisin sala suhde onnistuis välillenne josta nauttisin itsekkin aina kun tietäisin olet yhtymässä vaimon kanssa. Ukm 58

        Moikka taas, Ukm60 täällä. Kyllä tapaaminen klaukkala-nurmijärvi-tienoolla minulle käy. Helpommin järjestyy joku arkipäivä päivätyön jälkeen. Terv Ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka taas, Ukm60 täällä. Kyllä tapaaminen klaukkala-nurmijärvi-tienoolla minulle käy. Helpommin järjestyy joku arkipäivä päivätyön jälkeen. Terv Ukm60

        Aloin miettii jos tulit toisiin ajatuksiin. Katsotaan molemmille sopii, aikaa sen verran keskusteluun avoimesti, tiedät meistä eritoten vaimosta syvemmin silloin pystyt nauttii runkatessa aidosti kuten itsekkin kun tiedän nautit. Ukm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinpa varatun kuvii jolle runkkaisin.. M 68

        Parasta runkku seuraa varatun seksy kuva....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka taas, Ukm60 täällä. Kyllä tapaaminen klaukkala-nurmijärvi-tienoolla minulle käy. Helpommin järjestyy joku arkipäivä päivätyön jälkeen. Terv Ukm60

        Oletko jo fantasioinut ja runkannut kun viestitelty. Ukm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin miettii jos tulit toisiin ajatuksiin. Katsotaan molemmille sopii, aikaa sen verran keskusteluun avoimesti, tiedät meistä eritoten vaimosta syvemmin silloin pystyt nauttii runkatessa aidosti kuten itsekkin kun tiedän nautit. Ukm 58v

        Moi, en tullut toisiin ajatuksiin, vaan en huomannut seurata viestketjua keskeltä, vaan lopusta uusia viestejä pari päivää. terv. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo fantasioinut ja runkannut kun viestitelty. Ukm 58v

        Tota noin, kävi niin, että yksi toinen aviomies nappasi sähköpostiosoitteeni aiemmasta viestistä ja lähetti vaimonsa nakukuvia runkkumatskuksi ... Niinpä en vielä sinun vaimostasi ole tyydytystä ehtinyt saada. Toivottavasti piakkoin syntyy jotain konkreettista meidän välillä, kuvia tms. tai se tapaaminen, niin sitten fokusoidun sinun vaimoon helpommin. Terv. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota noin, kävi niin, että yksi toinen aviomies nappasi sähköpostiosoitteeni aiemmasta viestistä ja lähetti vaimonsa nakukuvia runkkumatskuksi ... Niinpä en vielä sinun vaimostasi ole tyydytystä ehtinyt saada. Toivottavasti piakkoin syntyy jotain konkreettista meidän välillä, kuvia tms. tai se tapaaminen, niin sitten fokusoidun sinun vaimoon helpommin. Terv. ukm60

        Sehän kiva kuulla olet saanut varatun kuvia.
        Voit kyllä sanoa jos keskityt tähän pariin/ vaimoon en loukkaannu. Vaikkakin kaksi erilaista naista voi vaihdella runkkun aikana. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, en tullut toisiin ajatuksiin, vaan en huomannut seurata viestketjua keskeltä, vaan lopusta uusia viestejä pari päivää. terv. ukm60

        Yllätyin miten moni kiinnostunut vaimosta, haluu runkata ja laueta hänelle. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kiva kuulla olet saanut varatun kuvia.
        Voit kyllä sanoa jos keskityt tähän pariin/ vaimoon en loukkaannu. Vaikkakin kaksi erilaista naista voi vaihdella runkkun aikana. M 58v

        Mielelläni jatkan sinun kanssa, toisen parin kanssa ei tule tapaamista, se on selvä. Jos ensi viikolla tavattaisiin, esim. siinä Nurmijärven kohdalla 3-tiellä taitaa olla iso bensa-asema, neste tai abc, niin jos siellä. Tavataan, kahvitellaan, ja jos kaikki ok, niin voisit näyttää seksikkäitä kuvia vaimostasi. terv. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni jatkan sinun kanssa, toisen parin kanssa ei tule tapaamista, se on selvä. Jos ensi viikolla tavattaisiin, esim. siinä Nurmijärven kohdalla 3-tiellä taitaa olla iso bensa-asema, neste tai abc, niin jos siellä. Tavataan, kahvitellaan, ja jos kaikki ok, niin voisit näyttää seksikkäitä kuvia vaimostasi. terv. ukm60

        Sopii hyvin! Tarkoitus olisi yhdessä suunnitella että pääset tapaa vaimon, viimeistään kesällä kun vaimo käy iltaisin yksin uimassa myös Hirvijärven uimarannalla. Menet uimaan pääset juttusille tykkää kun mies juttelee ja heittää kaksimielisiä vihjailuja. Vähän kehuja pyydät puh. numeron uuteen uinti reissun kaksistaan.
        Sitten järvessä vesi leikkii pääset iholle, halaat valmis pantavaksi viet kalliolle nussit kunnolla ja nautit. Tiedän antautuu helposti kun tietää olet myös varattu, sala suhde valmis kunhan paljasta miten löysit hänet. Tietenkin olet fantasoinut ja runkannut kuvien kanssa ennen tapaamista ja tiedät vaimosta kun kerron mistä tykkää. Uskon halut päästä pukille hinnalla millä hyvänsä ei pelkoa olisin mustis päin vastoin. Olen paljon myös keskisuomessa mökillä joten vaimo toisi sut meille kun seksi suhde toimisi. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni jatkan sinun kanssa, toisen parin kanssa ei tule tapaamista, se on selvä. Jos ensi viikolla tavattaisiin, esim. siinä Nurmijärven kohdalla 3-tiellä taitaa olla iso bensa-asema, neste tai abc, niin jos siellä. Tavataan, kahvitellaan, ja jos kaikki ok, niin voisit näyttää seksikkäitä kuvia vaimostasi. terv. ukm60

        Onko naitavan näköinen tää toinen rouva. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin! Tarkoitus olisi yhdessä suunnitella että pääset tapaa vaimon, viimeistään kesällä kun vaimo käy iltaisin yksin uimassa myös Hirvijärven uimarannalla. Menet uimaan pääset juttusille tykkää kun mies juttelee ja heittää kaksimielisiä vihjailuja. Vähän kehuja pyydät puh. numeron uuteen uinti reissun kaksistaan.
        Sitten järvessä vesi leikkii pääset iholle, halaat valmis pantavaksi viet kalliolle nussit kunnolla ja nautit. Tiedän antautuu helposti kun tietää olet myös varattu, sala suhde valmis kunhan paljasta miten löysit hänet. Tietenkin olet fantasoinut ja runkannut kuvien kanssa ennen tapaamista ja tiedät vaimosta kun kerron mistä tykkää. Uskon halut päästä pukille hinnalla millä hyvänsä ei pelkoa olisin mustis päin vastoin. Olen paljon myös keskisuomessa mökillä joten vaimo toisi sut meille kun seksi suhde toimisi. M 58v

        Nam, kuulostaa hyvältä ! Toivottavasti onnistuu. Vielä nyt minulla on aika paljon epäilyksiä onnistumisen suhteen, mutta katsotaan kuin käy. Muutaman kerran olen päässyt pukille kun pariskunnalla on asiasta yhteisymmärrys, mutta että salasuhteeseen, niin en tiedä. Sinä tietenkin tunnet vaimosi paremmin. t. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan sitä rämesikaa köyri edes säälistä

        Huutelee jonne kuka pillua edes koskaan nähnyt kun kuvissa 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naitavan näköinen tää toinen rouva. M 58v

        Kyllä panisin, ilman muuta. Oikein hyvät tissit m.m. t. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nam, kuulostaa hyvältä ! Toivottavasti onnistuu. Vielä nyt minulla on aika paljon epäilyksiä onnistumisen suhteen, mutta katsotaan kuin käy. Muutaman kerran olen päässyt pukille kun pariskunnalla on asiasta yhteisymmärrys, mutta että salasuhteeseen, niin en tiedä. Sinä tietenkin tunnet vaimosi paremmin. t. ukm60

        Onhan lähtökohta erilainen kun tavataan silmätysten jos taasen laitetaan kuvat sähköisesti vieläpä jollakin nimimerkillä. Itse olen aidosti etsimässä luotettavaa miestä joka nauttii tälläisestä diilistä. Voinhan täälläkin vähän avata, kolmansia vaimolla ollut ehkä kahdeksan vuosien aikaan. Muutama pidempi aikainen jotka tapailivat säännöllisesti, viimeinen nuorempi varattu jätti viestit puhelimesta poistamatta kun vaimon kanssa seksi viestitteli. Hänen vaimo luki viestit siitä tuli katasrohfi, voimo säihkähti totaalisesti jolloin lopetti jutun kokonaan. Aikaa kulunut kuutisen vuotta, haistan kaipaa vierasta " kyrpää" salaa.
        Vaistoon myös käynyt vieraissa emme puhu enää koska sovittiin kun lopetettiin harrastus. Tältä pohjalta sulla mahdollisuus iskeä tosi kiimanen pillu, voin kertoo ei väsähdä nussimisesta ihan heti. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä panisin, ilman muuta. Oikein hyvät tissit m.m. t. ukm60

        Tissit kyllä saa syttyy...olet ilmeisesti lauennut jo useesti tälle herkulle. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä panisin, ilman muuta. Oikein hyvät tissit m.m. t. ukm60

        Oletko imettänyt koskaan miehellä. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan lähtökohta erilainen kun tavataan silmätysten jos taasen laitetaan kuvat sähköisesti vieläpä jollakin nimimerkillä. Itse olen aidosti etsimässä luotettavaa miestä joka nauttii tälläisestä diilistä. Voinhan täälläkin vähän avata, kolmansia vaimolla ollut ehkä kahdeksan vuosien aikaan. Muutama pidempi aikainen jotka tapailivat säännöllisesti, viimeinen nuorempi varattu jätti viestit puhelimesta poistamatta kun vaimon kanssa seksi viestitteli. Hänen vaimo luki viestit siitä tuli katasrohfi, voimo säihkähti totaalisesti jolloin lopetti jutun kokonaan. Aikaa kulunut kuutisen vuotta, haistan kaipaa vierasta " kyrpää" salaa.
        Vaistoon myös käynyt vieraissa emme puhu enää koska sovittiin kun lopetettiin harrastus. Tältä pohjalta sulla mahdollisuus iskeä tosi kiimanen pillu, voin kertoo ei väsähdä nussimisesta ihan heti. M 58v

        Minkälainen ulkonäkö-miesmaku vaimollasi on ? Minä hyvin tavallisen näköinen suomalainen, 175 cm pitkä, vaalean puoleinen. terv. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko imettänyt koskaan miehellä. M 58v

        Kyllä olen ja olen itsekin imenyt munaa.Se on ihan kiva piriste perusjyystämisen oheen. Minun puolesta voit myös osallistua seksiin jos pääsen niin pitkälle vaimosi kanssa. Mitä itse tykkäisit tai tykkäisitte kimpasta ? terv.ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ulkonäkö-miesmaku vaimollasi on ? Minä hyvin tavallisen näköinen suomalainen, 175 cm pitkä, vaalean puoleinen. terv. ukm60

        Ulko näkö vaimolle merkkaa oikeestaan mitään, keskustelu taito ja aitous kylläkin. T. M58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen ja olen itsekin imenyt munaa.Se on ihan kiva piriste perusjyystämisen oheen. Minun puolesta voit myös osallistua seksiin jos pääsen niin pitkälle vaimosi kanssa. Mitä itse tykkäisit tai tykkäisitte kimpasta ? terv.ukm60

        Vaimo ei suostu kimppaan kerran yritettiin kun tämä mies joka jäi kiinni vaimolle viesteitä oli yhtynyt pari tuntia, itse olin pois kotoo tulin olivat vielä sänkyssä, riisuidun menin mukaan pääsin työntyy juuri spermattuun pilluun. Laukesin aika nopsaan kaveri odotti kyrpä jäykänä vuoroa, silloi vaimo pyysi siirtyy makkarista mua olo huoneeseen. Kuuntelin kun kaveri nussi todella lujaa se läiske sai ittenikin kyrvän pystyyn, vedin kätöseen olkarissa. Taasen miesten välisestä uskalla edes vihjata, vaikkakin mieli tekisi imeä kalua. Voidaan jos tykkäät tavatessa kokeilla, fantasioit kuville otan samalla kalusi käsittelyyn. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen ja olen itsekin imenyt munaa.Se on ihan kiva piriste perusjyystämisen oheen. Minun puolesta voit myös osallistua seksiin jos pääsen niin pitkälle vaimosi kanssa. Mitä itse tykkäisit tai tykkäisitte kimpasta ? terv.ukm60

        Oletko kuulolla? M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuulolla? M 58v

        moi, enpä ollut kuulolla vaan työssä. Mitä mielessä ? Tämä viikko taitaa olla liian kylmä tapaamiselle. En haluaisi käynnistää autoa ollenkaan näillä kovilla pakkasilla. Onko ok siirtää ensi viikkoon ? t. ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi, enpä ollut kuulolla vaan työssä. Mitä mielessä ? Tämä viikko taitaa olla liian kylmä tapaamiselle. En haluaisi käynnistää autoa ollenkaan näillä kovilla pakkasilla. Onko ok siirtää ensi viikkoon ? t. ukm60

        Näim on.. meillä kolme autoo liikenteessä, omaani pidän "seisokissa" tarkoitan autoa.
        Siirretään vaan " pakkanen hoitaa pano hommat"! T. Ukm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi, enpä ollut kuulolla vaan työssä. Mitä mielessä ? Tämä viikko taitaa olla liian kylmä tapaamiselle. En haluaisi käynnistää autoa ollenkaan näillä kovilla pakkasilla. Onko ok siirtää ensi viikkoon ? t. ukm60

        Hitsi haluisin laittaa kuvii sähköisesti päästäis runkkaa pakkasesta huolimatta. Missä päin Hesaa olet. M 58v


      • Anonyymi

        Laittoiko kuvii! Oliko pantava. M 33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittoiko kuvii! Oliko pantava. M 33

        Ei oo vielä kuvaa. En tiedä, mutta m58 kertomuksen mukaan useampi on pannut niin voidaan varmaan uskoa että pantava on :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vielä kuvaa. En tiedä, mutta m58 kertomuksen mukaan useampi on pannut niin voidaan varmaan uskoa että pantava on :)

        Ilmeisesti tykkää vieraasta kyrvästä..


    • Anonyymi

      Pilvi Hämäläinen olis kone

    • Anonyymi

      Varatulle rouvalle kyrpä seisois...

    • Anonyymi

      Runkkufantasiana viiskymppinen isovittuinen ja isotissinen rouva. Makaisi puoli- istuen sängyllä tissien roikkuessa molemilla sivuilla ja molemissa mies imemässä. Kumpikin kaivais kiimaista isoa vittua samalla runkaten kyrpiä.
      Runkkarimies olen.

      • Anonyymi

        Runkkaan usein ystävä parin vaimon kuvalle, mökillä kuvasin aurinkoo ottamas. Bikinin läpi kuultaa selvästi pillu, fantasioin kyrpäni jyystää pillua. Runkari mies myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan usein ystävä parin vaimon kuvalle, mökillä kuvasin aurinkoo ottamas. Bikinin läpi kuultaa selvästi pillu, fantasioin kyrpäni jyystää pillua. Runkari mies myös

        Olis mukava runkata yhdessä.
        Runkkarimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis mukava runkata yhdessä.
        Runkkarimies.

        Missä päin olet? T. Runkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet? T. Runkkari

        Mä jkl 66v ex ukm. Runkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jkl 66v ex ukm. Runkut

        Runkkaatko ja fantasioit varatusta rouvasta. T. Runkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaatko ja fantasioit varatusta rouvasta. T. Runkkari

        Usein niinkin 66v ex ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein niinkin 66v ex ukm

        Voisit runkata vaimoni kuville, tykkäisin runkata itse tietäen tyydytät vaimoa katsellessa. T. Runkkari ukm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit runkata vaimoni kuville, tykkäisin runkata itse tietäen tyydytät vaimoa katsellessa. T. Runkkari ukm.

        tuo kiihottavaa - riippuu hieman rouvasta ;)


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        tuo kiihottavaa - riippuu hieman rouvasta ;)

        Vaimoni vaalea hyvä kroppainen josta kuvia esim. Punaisessa luhyessä mokka hameessa ja takissa korkkarit jalassa sekä seksi asussa korsetit sukkkikset, pikkarit läpikuultavat paistaa karvoitus ja pillu hämärästi. Kasvot näkyy sekä upee suu, runkata sanoisin mielekästä. T. Runkari ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni vaalea hyvä kroppainen josta kuvia esim. Punaisessa luhyessä mokka hameessa ja takissa korkkarit jalassa sekä seksi asussa korsetit sukkkikset, pikkarit läpikuultavat paistaa karvoitus ja pillu hämärästi. Kasvot näkyy sekä upee suu, runkata sanoisin mielekästä. T. Runkari ukm

        mmm kovenee parhaillaan kun kuvittelen häntä :)


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        mmm kovenee parhaillaan kun kuvittelen häntä :)

        Samoin itselläni sun kyrpä seisoo vaimolle kun kerroin vähän hänestä.. uuh tekee hyvää. RUNK.UKM


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin itselläni sun kyrpä seisoo vaimolle kun kerroin vähän hänestä.. uuh tekee hyvää. RUNK.UKM

        onhan tuota tullut seisotettua toisten rouvien kuville vaikka tod.näköisesti olleet ex :)


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        onhan tuota tullut seisotettua toisten rouvien kuville vaikka tod.näköisesti olleet ex :)

        Itse en nauttisi ex naiselle fantasioinnista. Runk Ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en nauttisi ex naiselle fantasioinnista. Runk Ukm

        eihän sitä voi tietää - vaimoksi väittivät


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        eihän sitä voi tietää - vaimoksi väittivät

        Kyllä luotto runkkarien kesken täytyy olla 100%
        Silloin voi antaa tiedot oikeesti jopa tavata jossakin, pääsee näkee vaimon livenä ehkä jutteleekin. Runk. Ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luotto runkkarien kesken täytyy olla 100%
        Silloin voi antaa tiedot oikeesti jopa tavata jossakin, pääsee näkee vaimon livenä ehkä jutteleekin. Runk. Ukm

        samaa mieltä


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        samaa mieltä

        Ylpeetä olla runkkari.


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        samaa mieltä

        Mistä päin olet. Runk. Ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet. Runk. Ukm

        tre alueella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit runkata vaimoni kuville, tykkäisin runkata itse tietäen tyydytät vaimoa katsellessa. T. Runkkari ukm.

        Kyllä kävis 66v ex ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kävis 66v ex ukm

        Oletko mistä päin? Aletaan nauttii molemmat tahoillamme. T. Runkari ukm


    • Anne Kukkohovi

    • Anonyymi

      Anne B pano takaapäin sylissäni

    • Anonyymi

      Fantasiana päästä runkkaamaan kimpassa naisen päälle. Muuten nainen pukeissa mutta ilman housuja makaa ja useampi mies runkkaa spermat pillulle.

    • Anonyymi

      Janni on nätti mutta liian laiha. Kukkakeppi ei ole seksikäs. Nätti kuitenkin.

    • Anonyymi

      Juu kyllä mä Jannin pillua kokeilisin mutta ei se mun fantasioissa pyöri kuten esim Salma Hayek pyörii.

    • Anonyymi

      Runkatessa tulee fantssioitua vaimon 17 vuotiaasta sukulais tytöstä ,tiedän että en tule koskaan tälläisenä 60 ukko rahjuksena häntä saamaan mutta haaveilla voi toki .

      • Anonyymi

        Ai että sulla hyvä kohde, nautit varmaan.. m 70v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että sulla hyvä kohde, nautit varmaan.. m 70v

        Todellakin nautin ,tyttö on sexy ja iästään huolimatta melkoisen kova flirttaileen sekä keimaileen,tietää varmaan että saa vanhempien miesten kakut kovenemaan kun vielä vähän pyllyä pyörittää.


    • Anonyymi

      Aika usein tulee runkkailtua ajatukselle, että sais ottaa jotain kiimaista teiniä kimpassa.

      Vielä jos tuon sais tehdä hänen veljen tai isän kanssa niin... 🥵🥵

      • Anonyymi

        Sama täällä. Vielä jos tyttö olis iältään 15- 16v..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Vielä jos tyttö olis iältään 15- 16v..

        Olis niin kuumaa🥵


    • Anonyymi

      Janni Hussi=hyvä lankku pilattu reiällä.. : )

    • Anonyymi

      Ylitsepääsemätön fantasia, että musta mies tai useampi musta nussii omaa naistani ilman kumia tietäen, että musta pumppaa lastinsa naisen tiukkaan pilluun musta kyrpä vaaleassa mählässä pillumehuista ja spermasta. Sitten vain miettiä tekikö mustan tuhti tavara tehtävänsä. Muilla samoja?

      • Anonyymi

        Olen jopa ehdotellut vaimolle, pyydettäis musta mies nussii häntä. Kiihottaa niin pirusti nähdä hyvä kroppainen musta vaimon päällä.


    • Anonyymi

      Ja ajatella miltä näyttäisi kun musta parru työntyisi naiseeni terska turpeana ja pillun huulet kiinni mustassa vehkeessä. Tai se kun nainen ottaa mustan vehkeen suuhun ja musta mies valittaa nautinnosta kyrpä räjähtämäisillään. Saattaisi spermat tursuta huulten välistä hyvin pian. Naiseni kun on aivan mieletön suihinottaja. Musta vehe saisi kunnon suuhoitoa

    • Anonyymi

      Fantasiaani liittyy kaunis seksikäs nainen ja peppujutut.

    • Anonyymi

      Jannia voisi kyllä pistää kakkoseen ripeällä tahdilla.

      • Anonyymi

        Tai tuplana molempiin😉


    • Anonyymi

      Parhaillaan suurin fantasiaani on, että 6 hengen kaveriporukassa otettaisiin Sara Sieppi ja nöyryytettäisiin sitä kunnolla. Revittäisiin vaatteet väkisin päältä ja levitettäisiin muija voimalla auki eteemme. Jaloista pidettäisiin kiinni ja tsekattaisiin pillu, joka levitetään käsin auki eteemme. Pyryllä on jättimela, joten Saran pilluaukko on jo varmaan isohko. Työnnetään sormia sinne ja kaikki 6 koittavat, miltä pillu tuntuu. Käännetään muija ja koitetaan sormella perseen tiukkuus, kuinka käytetty tai käyttämätön on. Sitten kivi-sakset-paperi, kuka saa astua perseen ensin. Osa pitää muijaa kiinni ja pitää jalkoja auki kun jätkät astuu perseen vuorollaan muiden ollessa jonossa ja katsomassa. Kaikki kuusi vuorollaan nussii perseen muijan nöyrtyessä voiman edessä käyttöön. Sitten jätkät siirtyvät kaikki sängylle jossa muijan alle kierähtää yksi ja toinen astuu päältä. Alimmainen kaveri työntää perseeseen ja päällimmäinen pilluun, tuplaa tulee kunnolla. Vaihdellaan kavereita ja kaikki pääsevät kunnolla työntelemään tuplaa. Leikki ei lopu siihenkään, vaan paljon nussittua Saraa käännetään selälleen ja jalat vedetään sivuille. Aukinaiseen pilluun aletaan työntää kahta kullia samaan aikaan ja helposti luiskahtaa sisään, paikat pehmenneet paljosta nussimisesta. Saralta kysytään saako nyt tarpeeksi suurta, toinen täysin nöyryytettynä siinä. Kaikki kokeilevat tuplaa, ja pillu tuntuu jo venahtaneen käytöstä. Helppo astua. Sara vedetään sängyn reunaan ja kahden kullin ollessa pillussa kolmas astuu perseeseen ja tiivistä menoa. Sitten seuraavat jätkät sisään samalla tavalla. Sara pistetään imemään samalla kun muut touhuavat alakerrassa. Saralle kerrotaan, että Pyry on tehnyt hyvän esityön venyttäessään Saran paikkoja, joten tämä kokemus oli Saralle kuin seuraava askel, vaikkei sitä olisi halunnutkaan. Aina vain ei kysytä lupia vaan otetaan mitä halutaan. Eihän kukaan nyt halua suosiolla tulla kuuden jätkän kimppanussimaksi ja käyttämäsi. Lopuksit vielä kokeillaan sormin, kuinka molemmat aukot ovat veltot ja auki hurjasta käytöstä usean jätkän voimin usean tunnin ajan. Kaikki otetaan mitä on saatavissa. Löysät pois Saralta, joka ei voinut muuta kuin olla patjana käytössä. Vahvemmat voittavat.

      • Anonyymi

        Tää olis kiihottavaa toteuttaa kenen kanssa vain. 🥵


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 173 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1893
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      961
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      49
      941
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      787
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe